SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire adoreren als fifagoden
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollen![]()
TR GemachDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik hoef toch zeker niet alles maar te accepteren? Je kan ook te ver gaan. En ik heb het dan misschien wel gezegd, maar daar heb ik toch sorry voor gezegd? Dus dan maakt het niet meer uitquote:![]()
Iemand gespot die Rijst, Kevin en Mac Kandji volgt. En een mooie kinpiercing. Benieuwd wie dat is van hier
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand gespot die Rijst, Kevin en Mac Kandji volgt. En een mooie kinpiercing. Benieuwd wie dat is van hier![]()
![]()
Zhanoquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand gespot die Rijst, Kevin en Mac Kandji volgt. En een mooie kinpiercing. Benieuwd wie dat is van hierhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
das joodnlquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand gespot die Rijst, Kevin en Mac Kandji volgt. En een mooie kinpiercing. Benieuwd wie dat is van hier![]()
2 Twitters nicequote:
Wel wat oud voor een student maar tochDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heet die Michael? Hij ziet er echt precies zo uit als ik verwachtte.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
post twitterhandle danquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Naam en foto, daar heb ik hier al vaak zat gezeik mee gehadquote:![]()
Hij heeft ook een paar tikken op zijn neus gehad zo te zien
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zijn twitter is ook een beetje gehackt denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naam en foto, daar heb ik hier al vaak zat gezeik mee gehad![]()
Hij heeft ook een paar tikken op zijn neus gehad zo te zien![]()
![]()
Nee hij houdt gewoon van Gucci handbagsquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn twitter is ook een beetje gehackt denk ik
Elke dag![]()
Hoe Arsenalfans zich voelen nadat de club Welbeck koopt in plaats van de genoemde Falcao, Huntelaar en Cavani:
https://vine.co/v/MTrtQLuuhY0
Blijft echt een briljante vine.
Van Gangelen bij VI, kan niet lang meer duren tot Toine er komt![]()
![]()
Elke dag![]()
Dat zou echt nice zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Gangelen bij VI, kan niet lang meer duren tot Toine er komt![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom kopen die mensen geen gouwe dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorige week verkocht ik regelmatig een bronze squad fitness voor 1900/2000.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat ze retarded zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kopen die mensen geen gouwe dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Omdat ze niet opletten. Silver healing gaat ook voor meer dan gold.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kopen die mensen geen gouwe dan?![]()
Nu nog actief traden.
Slinger dan gewoon je autobuyer weer aan. Even nadenken en je bent zo om die beveiliging heen.Zeker nu niemand 'm gebruikt is het kassa. 50k op 1 speler in het afgelopen uur.
![]()
Verder heb ik Fifa trouwens al maanden niet meer aangeraakt, maar ik wilde even kijken of 'ie nog werkte. Goml.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Autobuyersquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Nu nog actief traden.
Slinger dan gewoon je autobuyer weer aan. Even nadenken en je bent zo om die beveiliging heen.Zeker nu niemand 'm gebruikt is het kassa. 50k op 1 speler in het afgelopen uur.
![]()
Verder heb ik Fifa trouwens al maanden niet meer aangeraakt, maar ik wilde even kijken of 'ie nog werkte. Goml.SMLENO
![]()
![]()
kom tegen mijquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nou whoismad en DSL even kijken hoe het speelt.![]()
ik beloof niksquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe je wel lief voor mijn anus?![]()
menez in zo'n team.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nou whoismad en DSL even kijken hoe het speelt.
Jij hebt toch minder omkijken naar jullie kleine als Pots ofnie?quote:
Elke dag![]()
Is daar qua stats logischer dan Modric heb ik hier gelezenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij is idd sneller.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is daar qua stats logischer dan Modric heb ik hier gelezen![]()
Ok Ronaldo op 7chem is zo sloom als een anusRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Hoe anders is het prijsverloop op de PS met teamfitness kaarten. Mensen zullen toch met die goedkope coins massaal de packs open trekken.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok Ronaldo op 7chem is zo sloom als een anus![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok Ronaldo op 7chem is zo sloom als een anus
Hoeveel is het nu weer geworden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok Ronaldo op 7chem is zo sloom als een anus![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:27 schreef Freire het volgende:
Zijn er ook wedstrijden die TrapZ wel heeft gewonnen van fokkers?![]()
![]()
3-1 verlorenmet een rode kaart en een super eigen goal
![]()
![]()
GG whoismadRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toffe filmquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
X-Men.Days.of.Future.Past.2014.1080p.WEB-DL.x264.AC3-ZIKAS![]()
Je was wel unlucky met afrondenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
3-1 verlorenmet een rode kaart en een super eigen goal
![]()
![]()
GG whoismadCech MOTM
![]()
gast, respectquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ben je gvd een lelijke chick van 30, woon je in de zaanstad, ben je fan van Frans Bauer en Gordon en hoop je nog op een youtubecarrière terwijl je tyfusslecht bent in Fifa.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zag je hoe sloom Ronaldo was?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je was wel unlucky met afrondenCech MOTM
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Komt ie nou nog es achter hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ben je gvd een lelijke chick van 30, woon je in de zaanstad, ben je fan van Frans Bauer en Gordon en hoop je nog op een youtubecarrière terwijl je tyfusslecht bent in Fifa.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zij heeft mij dus gewoon doodgewenstquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gedraag je eens. Jij bent zeker 14?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En ze begon ook nog eens over je ouders.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zij heeft mij dus gewoon doodgewenst![]()
Godver, ik stel me ook echt haar stem hierbij voorquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gedraag je eens. Jij bent zeker 14?![]()
![]()
Alle youtubers kunnen geen reet van Fifa. Hoe slechter te zijn hoe "hilarischer" de video'squote:Op vrijdag 5 september 2014 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Oh, wat zei ze dan over mijn ouders? Dan zal ik hoogstpersoonlijk naar de Zaanstreek toe gaan. Al kan ik aan haar niet veel schade toebrengen met mijn Citroen C1 zo te zien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
En ze begon ook nog eens over je ouders.![]()
Aan haar lach hoorde je al dat het een vetzak was. Ze liet ook nog eens zo'n fucking ranzige varkensboerquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, ik stel me ook echt haar stem hierbij voor![]()
Dus in feite zou er brood in zitten voor types als Trapz en ik? En dan een beetje schelden met dodelijke ziektes in de mic?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alle youtubers kunnen geen reet van Fifa. Hoe slechter te zijn hoe "hilarischer" de video's![]()
Zo ver is het water niet. Als je haar uit balans kan brengen rol je haar zo terug de zee in.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, wat zei ze dan over mijn ouders? Dan zal ik hoogstpersoonlijk naar de Zaanstreek toe gaan. Al kan ik aan haar niet veel schade toebrengen met mijn Citroen C1 zo te zien.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Denk het wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus in feite zou er brood in zitten voor types als Trapz en ik? En dan een beetje schelden met dodelijke ziektes in de mic?![]()
Daar ben ik best goed in. Vraag maar aan Ozz.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus in feite zou er brood in zitten voor types als Trapz en ik? En dan een beetje schelden met dodelijke ziektes in de mic?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan hoef ik maar 1 zet de goede richting op te geven, dat blijft oneindig door rollen natuurlijk. Zal een beste golf geven. Meer flauwe grapjes over gewicht ga ik niet maken, dit is al vrij bedenkelijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo ver is het water niet. Als je haar uit balans kan brengen rol je haar zo terug de zee in.![]()
![]()
Ik hoef ook totaal niet te acteren. Het komt rechtstreeks uit mijn hart wat ik schreeuwquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar ben ik best goed in. Vraag maar aan Ozz.![]()
Jullie zijn nog te goed daarvoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus in feite zou er brood in zitten voor types als Trapz en ik? En dan een beetje schelden met dodelijke ziektes in de mic?![]()
iedereen speelt met KAA-FAAHNIE, en IEBRAAA maar ik speel gewoon met PEK SWOLLE weetje, das gewoon VEEL LEUKER![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)strijdje_op_whatsapp
Wel apart hoe ze in Brazilië leren tellen. Wij moesten het met Graaf Tel doen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
He iemand die over de mic fuck youzei na 23 minuten en ragequit . bohhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij mij ook. Ik stuur je een sample via DM.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoef ook totaal niet te acteren. Het komt rechtstreeks uit mijn hart wat ik schreeuw![]()
Ragen over de micquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
He iemand die over de mic fuck youzei na 23 minuten en ragequit . bohh![]()
Dat doe ik dus echt nooit.![]()
Speel je fifa met een mic?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
He iemand die over de mic fuck youzei na 23 minuten en ragequit . bohh![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik stuur je een sample via DM.Angstaanjagend
![]()
![]()
Nee maar de tegenstander wel blijkbaarquote:
Heb je dat filmpje over Smookz nog?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik stuur je een sample via DM.
Die DM doet me denken aan: 'maakt me geen fuck uit al zijn ze paars'![]()
Dit team speelt echt als poep eigenlijk.
Dat filmpje zit nog diep in mijn geheugen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje over Smookz nog?
Die DM doet me denken aan: 'maakt me geen fuck uit al zijn ze paars'![]()
die helikopterquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:53 schreef Rijst het volgende:
lol er zijn noobies die een compilatie van hem hebben gemaakt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een irritante debiel is mijn tegenstander zeg.Bij elke aftrap een kick-off glitch en niks doordrukken
Ze zouden dat tuig in een soort eigen lobby's moeten zettenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een irritante debiel is mijn tegenstander zeg.Bij elke aftrap een kick-off glitch en niks doordrukken
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:53 schreef Rijst het volgende:
lol er zijn noobies die een compilatie van hem hebben gemaakt.
Ik was bang dat alles verloren was gegaan, niet dus
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Echt de grootste kankermongolen spelen er rond dit tijdstip.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ze zouden dat tuig in een soort eigen lobby's moeten zettenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is zes uur, waarschijnlijk moeten ze nu eten van hun moederquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt de grootste kankermongolen spelen er rond dit tijdstip.
Oh nee die tering Britten zijn nog online dan natuurlijk, dat zijn ook honden![]()
Die uitleg van aftrekken bij de kindertelefoonquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik was bang dat alles verloren was gegaan, niet dus
Ohja Mr Rage NL is dezelfde als gearsofnl
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
altijd mooi als er van die kindjes hun mic aan hebben staan en dat hun moeder zegt dat ze moeten stoppen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het is zes uur, waarschijnlijk moeten ze nu eten van hun moeder
Oh nee die tering Britten zijn nog online dan natuurlijk, dat zijn ook honden
Je hoort ze dan de hele tijd schreeuwen en binnen notime zijn ze weg![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WAT DOET DIE POES DAARquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:
bohhhh hier zit mijn controller is vättig in
Meteen het begin
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Meteen het begin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bale CDMquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok dit team gaat in de uitverkoop.![]()
![]()
PS3 controller maar opsturen naar Sony, als ze m weigeren schijt ik ze in de bek. Maar wss is dat pookje na een maand ofzo weer kaduuk daarna![]()
![]()
Als je een miljoen wint met de vrachtwagen naar Afrika rijden om daar 8 Snicker apparaten te plaatsen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
panisch kutpookjequote:Op vrijdag 5 september 2014 18:09 schreef Zhano het volgende:
PS3 controller maar opsturen naar Sony, als ze m weigeren schijt ik ze in de bek. Maar wss is dat pookje na een maand ofzo weer kaduuk daarnaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dacht dat alleen de ps4 dat hadquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:09 schreef Zhano het volgende:
PS3 controller maar opsturen naar Sony, als ze m weigeren schijt ik ze in de bek. Maar wss is dat pookje na een maand ofzo weer kaduuk daarna
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Semestrie strie eeh strijlquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:12 schreef Freire het volgende:
1min 50
Sjemistrie stijl
E: 2min 50 nog betere![]()
![]()
Dat dat rubber begint te rafelen bedoel je? Ik heb het over het indrukken van dat pookje voor o.a. BF3 en BL2 om mee te rennen, waar dat ding dus totaal niet tegen kanquote:![]()
![]()
Mind = blownquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef Freire het volgende:
Kijk zn record trouwens
Maver = Mr rage Nl![]()
![]()
Ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:15 schreef Rijst het volgende:
Ik ga Destiny NIET halen. Wie joint mij?![]()
Ikkequote:Op vrijdag 5 september 2014 18:15 schreef Rijst het volgende:
Ik ga Destiny NIET halen. Wie joint mij?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:15 schreef Rijst het volgende:
Ik ga Destiny NIET halen. Wie joint mij?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Complicatie ook echtquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Meteen het begin![]()
haha dat zie ik nu pasquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver waarom kan ik nooit een keer een team hebben die lekker speelt.enige die ooit lekker heeft gespeeld is mijn Ibarbo team.
Ligt meer aan jou dan aan je teamsquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver waarom kan ik nooit een keer een team hebben die lekker speelt.enige die ooit lekker heeft gespeeld is mijn Ibarbo team.
Potje?![]()
Neuh nu niet meer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ligt meer aan jou dan aan je teams
Potje?
Moet zo even weg maar vanavond kan ik wel
![]()
86 wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heading?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wrom haal je 'm niet dan Rijst
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hehe iemand die scherp isquote:Zag het zelf te laat, had het ook moeten aanpassen.
Wilde eigenlijk met een 86 Ibarbo mijn geloofwaardigheid verneuken![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
86 wtfkutlulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overigens waar zijn de echte? 6 uur toch![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 18:00:21ICYMI: NEW #FIFA15 GAMEPLAY: Two years in development - we've completely rebuilt goalkeepers: http://t.co/LjiKEMxVny reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
no look benen wijdquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 18:00:21ICYMI: NEW #FIFA15 GAMEPLAY: Two years in development - we've completely rebuilt goalkeepers: http://t.co/LjiKEMxVny reageer retweet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Godverdomme, stelletje tyfus mongolen dat het zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Het probleem ligt niet bij de keepers. Het probleem ligt in de passing, in de servers, in het consequent verneuken van de voordeelregel, in de kut celebrations, in de triple replays.
Maar nee. De keepers bewegen nu iets anders. Het lek is boven![]()
![]()
In de versie die ik speelde waren ze echt teringgoed, bijna niemand scoordequote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Godverdomme, stelletje tyfus mongolen dat het zijnHet probleem ligt niet bij de keepers. Het probleem ligt in de passing, in de servers, in het consequent verneuken van de voordeelregel, in de kut celebrations, in de triple replays.
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kutlul
overigens waar zijn de echte? 6 uur toch
Kan alleen dit vinden![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan alleen dit vinden![]()
![]()
![]()
Net Feyenoord. Probleem ligt in de verdediging en spits en ze kopen middenvelders en een keeperquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Godverdomme, stelletje tyfus mongolen dat het zijnHet probleem ligt niet bij de keepers. Het probleem ligt in de passing, in de servers, in het consequent verneuken van de voordeelregel, in de kut celebrations, in de triple replays.
Ahquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat dat rubber begint te rafelen bedoel je? Ik heb het over het indrukken van dat pookje voor o.a. BF3 en BL2 om mee te rennen, waar dat ding dus totaal niet tegen kanVind ik ook maar een onnatuurlijk systeem, zo verkrampt je controller vasthouden.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Support van Sony is ook een grote kanker ebola zeg.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
die is niet zo dol-fijn zeker hihahoquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
Support van Sony is ook een grote kanker ebola zeg.![]()
Nee niet echtquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die is niet zo dol-fijn zeker hihahoHele discussie met zo'n vrouwtje aan de telefoon.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
#TEAMCARELESSWHISPERquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
Support van Sony is ook een grote kanker ebola zeg.
Was ist problem Patjen?![]()
Er zijn op mijn account aankopen gedaan (niet door mij) maar ik heb gewoon pech.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
#TEAMCARELESSWHISPER
Was ist problem Patjen?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Als het nou goede spellen waren
Ik heb zojuist FUT14 geheel in stijl afgesloten.
3-0 achter bij rust, stekker eruit getrokken en alles in een verhuisdoos gestopt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Het residu van Fifa 14 is dus een scheldend (al dan niet met kanker) , ragequittend en woedend Fok Forum
![]()
![]()
Volgens mij doet iedereen dat hierquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:06 schreef Toefjes het volgende:
Het residu van Fifa 14 is dus een scheldend (al dan niet met kanker) , ragequittend en woedend Fok Forum
Iemand Diablo kopen PS4?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb zojuist FUT14 geheel in stijl afgesloten.
3-0 achter bij rust, stekker eruit getrokken en alles in een verhuisdoos gestopt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
86 wtfWaar is die link met alle spelers.http://o.ea.com/25798 geeft 20-10 niet weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Die zijn ook nog niet bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar is die link met alle spelers.http://o.ea.com/25798 geeft 20-10 niet weer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Peter Pannekoek
Elke dag![]()
Heeft iedereen zichzelf van kant gemaakt door fifa
Elke dag![]()
Ben in trainingskamp voor de wedstrijd tegen Ozzquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iedereen zichzelf van kant gemaakt door fifa![]()
![]()
Bij DWDD nu over die slang
Elke dag![]()
Lijkt me primaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ratings staan er nog niet hoorquote:
Dat jij zo'n pannenkoek op het EA forum gelooft maakt jou een nog grotere pannenkoek.
Hier Welbeck:![]()
ga dan gewoon dan op die link kijken van EA. zijn wel aangepast. Ze hebben het weer weggehaald, hahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ratings staan er nog niet hoor
Dat jij zo'n pannenkoek op het EA forum gelooft maakt jou een nog grotere pannenkoek.
Hier Welbeck:
Neymar 86 LW met 5* weak foot en 5* skills
Reus 86![]()
![]()
bij mij nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ga dan gewoon dan op die link kijken van EA. zijn wel aangepast![]()
Ea zou ons zelf de mogelijkheid moeten geven om onze eigen workrates aan een speler te geven. Hoeren high/high![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef Kiid het volgende:
Ea zou ons zelf de mogelijkheid moeten geven om onze eigen workrates aan een speler te geven. Hoeren high/high
Ze kloppen in de meeste gevallen gewoon. Wil toch nog wel dat spelers enigszins spelen zoals ze in het echt doen.![]()
Muller staat nooit RM bij Bayern joh..alleen als Robben blessa isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tegenwoordig staat hij ook wel regelmatig in de spitsquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Muller staat nooit RM bij Bayern joh..alleen als Robben blessa is![]()
Wat dan wel?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het rendement van muller veel beter in de spits dan in op RM!quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat hij ook wel regelmatig in de spits
Wat vind jij?![]()
Tuurlijk is hij in de spits veel beter dan op RM. zeker in FIFA maar in het echt ook. Beetje jammer van die High/High workrates zoals altijd bij hemquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik vind het rendement van muller veel beter in de spits dan in op RM!
Wat vind jij?![]()
![]()
Uh. Oke.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:01 schreef rolls-reus het volgende:
Niet weten dat mavers "vriendin" gewoon mavers verzorgster is![]()
Neymar Suarez Messi je weet zelluf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:01 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat tie LW is en niet meer spits![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:01 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
ik denk meer Neymar Messi Suarezquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Neymar Suarez Messi je weet zelluf.
Suarez wordt gewoon een RW anders hebben ze niemand die RW staat bij Barca in fifa 15![]()
beter toch. ik laat me gewoon verzorgenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:01 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
![]()
Mja messi in de spits, ik weet niet of ik er vrolijk van moet worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik denk meer Neymar Messi Suarez
Suarez wordt gewoon een RW anders hebben ze niemand die RW staat bij Barca in fifa 15![]()
Pedro gestopt met voetballen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dani Alves zwerft wel die kant opquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Suarez wordt gewoon een RW anders hebben ze niemand die RW staat bij Barca in fifa 15Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Suarez gewoon spitta hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou Suarez RW worden als hij er nooit heeft gespeeldquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
2 jaar geleden alquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jawel bij ajaxquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou Suarez RW worden als hij er nooit heeft gespeeld![]()
ik hoop dat ze Suarez spits maken maar ik denk het niet. Pedro is dan de enige die ze hebben voor op rechts. die Sanchez is weggegaan voor iemand anders die op RW kan spelen. Wie moet dat dan nog meer zijn?![]()
Ze gaan Messi en Suarez beiden gewoon centraal houden voorlopig denk ik, Cavani maakten ze ook niet gelijk RW (dit jaar vast wel, al speelt hij de laatste tijd juist LW).
edit. o Cavani is gewoon spits gebleven![]()
![]()
Nogmaals; waarom? Waarom zouden ze hem RW maken als hij er niet heeft gespeeldquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:09 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop dat ze Suarez spits maken maar ik denk het niet. Pedro is dan de enige die ze hebben voor op rechts. die Sanchez is weggegaan voor iemand anders die op RW kan spelen. Wie moet dat dan nog meer zijn?![]()
Bij Ajax en in de begin periode bij Liverpool speelde hij ook RWquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nogmaals; waarom? Waarom zouden ze hem RW maken als hij er niet heeft gespeeld![]()
Ik hoop in ieder geval dat er dit jaar eindelijk eens normale rechtsbuitens komen want daar was dit jaar echt een tekort aanalleen sif schurrle is echt goed
![]()
Ja dit is toch FIFA 15 niet FIFA 11quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bij Ajax en in de begin periode bij Liverpool speelde hij ook RWjij bent echt te dom om te poepen
![]()
Drogba wordt ook weer LB, daar speelde hij in zijn jeugd en hij heeft bij Chelsea in de CL ook wel eens LB gestaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja dit is toch FIFA 15 niet FIFA 11jij bent echt te dom om te poepen
![]()
Neymar hebben ze toch ook van Spits naar LW gemaakt dit jaar in fifa15 dus waarom kunnen ze Suarez niet veranderen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja dit is toch FIFA 15 niet FIFA 11jij bent echt te dom om te poepen
Toen Neymar naar Barca ging hebben ze hem toch ook een Spits kaartje gegeven terwijl hij alleen maar LW speelt dat hele seizoen![]()
Naniquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat er dit jaar eindelijk eens normale rechtsbuitens komen want daar was dit jaar echt een tekort aanalleen sif schurrle is echt goed
![]()
Maar die zal ook wel een mega downgrade krijgen.![]()
Die speelde daar al zo vaak:quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neymar hebben ze toch ook van Spits naar LW gemaakt dit jaar in fifa15 dus waarom kunnen ze Suarez niet veranderen?
Neymar-Fred-Hulk
Cavani heeft een heel jaar op de flank gestaan en is nog steeds spits. EA's wegen zijn ondoorgrondelijk.![]()
Jonge niemand is geinteresseerd in een RW Suarez dus die komt er niet want dat kost EA geld daaaagquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neymar hebben ze toch ook van Spits naar LW gemaakt dit jaar in fifa15 dus waarom kunnen ze Suarez niet veranderen?
Toen Neymar naar Barca ging hebben ze hem toch ook een Spits kaartje gegeven terwijl hij alleen maar LW speelt dat hele seizoenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je mist het argument een beetje ben ik bang man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Toen Neymar naar Barca ging hebben ze hem toch ook een Spits kaartje gegeven terwijl hij alleen maar LW speelt dat hele seizoen
Neymar speelde bij Santos spits dus maakte ze hem SP, nu blijkt dat ie LW staat en maken ze hem dus LW. Dat is ook de hele reden dat Suarez SP moet zijn.![]()
Niemand is ook geïnteresseerd in een RM Muller maar ze doen het toch. Muller speelt haast alleen maar in de spits tegenwoordig. op de flanken is het Gotze of Shaqiri of anders Robben en Riberyquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge niemand is geinteresseerd in een RW Suarez dus die komt er niet want dat kost EA geld daaaag![]()
Doe niet zo dom maver jezus man. Hij heeft het afgelopen seizoen welgeteld 0 keer RW gespeeld dus dat gebeurt echt niet![]()
Ik vind dat inderdaad ook belachelijk dat Muller RM wordt. Ik vond hem vorig jaar echt fijn als wide CAM.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niemand is ook geïnteresseerd in een RM Muller maar ze doen het toch. Muller speelt haast alleen maar in de spits tegenwoordig. op de flanken is het Gotze of Shaqiri of anders Robben en RiberyHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar Suarez gaat geen spits staan bij Barca. als Messi en Suarez samen spelen gaat Messi echt niet naar RW. Waar moet Suarez dan staan ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mist het argument een beetje ben ik bang man.
Neymar speelde bij Santos spits dus maakte ze hem SP, nu blijkt dat ie LW staat en maken ze hem dus LW. Dat is ook de hele reden dat Suarez SP moet zijn.![]()
Die is redelijk, net als cuadrado en mirallas (zal er vast wel een vergeten zijn) maar echt top is het nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nani![]()
Maar die zal ook wel een mega downgrade krijgen.
Robben is wel goed maar die is zo voorspelbaar![]()
Je weet niet waar Suarez gaat staan, ze kunnen toch niet in de toekomst kijken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar Suarez gaat geen spits staan bij Barca. als Messi en Suarez samen spelen gaat Messi echt niet naar RW. Waar moet Suarez dan staan ?
Als hij nu het hele jaar RW staat brengen ze hem volgend jaar als RW uit.
Ze kijken naar het verleden niet naar de toekomst. Want dat is onmogelijk.![]()
Misschien snap ik jullie punt niet maar ik heb ook mijn eigen punt die ik wil vertellen ongeacht wat jullie er van vinden![]()
Suarez heeft al een potje gespeeld met Barca tijdens de Juan Camper beker en stond Suarez aan de buitenkant. Das ook het enige potje wat hij heeft gespeeld voor Barca dus je weet het niet wat ze verder met hem van plan zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet niet waar Suarez gaat staan, ze kunnen toch niet in de toekomst kijken?
Als hij nu het hele jaar RW staat brengen ze hem volgend jaar als RW uit.
Ze kijken naar het verleden niet naar de toekomst. Want dat is onmogelijk.![]()
er zijn ook nog andere formaties dan 433 he palquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar Suarez gaat geen spits staan bij Barca. als Messi en Suarez samen spelen gaat Messi echt niet naar RW. Waar moet Suarez dan staan ?
En ze baseren posities op het voorgaande seizoen ergo SPITS![]()
Dat is een wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Suarez heeft al een potje gespeeld met Barca tijdens de Juan Camper beker en stond Suarez aan de buitenkant
Kan je geen vaste positie op vast stellen.![]()
Wij vinden jouw punt niet interessantquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Maver24 het volgende:
Misschien snap ik jullie punt niet maar ik heb ook mijn eigen punt die ik wil vertellen ongeacht wat jullie er van vindenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind messi op spits echt kk dom, die man is 1.62quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Suarez heeft al een potje gespeeld met Barca tijdens de Juan Camper beker en stond Suarez aan de buitenkant. Das ook het enige potje wat hij heeft gespeeld voor Barca dus je weet het niet wat ze verder met hem van plan zijn![]()
Ach we zien het wel wat EA van plan is. Daar wil ik het verder bij latenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is een wedstrijd.
Kan je geen vaste positie op vast stellen.![]()
![]()
zijn punt klopt ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij vinden jouw punt niet interessant![]()
Ik ook. Prettig weekeind allemaal, ik ben er weg vanquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ach we zien het wel wat EA van plan is. Daar wil ik het verder bij laten![]()
![]()
![]()
Messi speelt ook altijd vanuit het middenveld, die laat zich zo vaak afzakken. Hij staat niet echt diepe spitsquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik vind messi op spits echt kk dom, die man is 1.62![]()
Fijn weekend !!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook. Prettig weekeind allemaal, ik ben er weg van![]()
![]()
Speel ik vandaag eens een potje FIFA online op die Xbox One, lijkt allemaal veel soepeler te spelen terwijl het hier (PS4) echt een worsteling is om fatsoenlijk een aanval op te zetten en op het juiste moment in te grijpen.![]()
Internet is 't probleem niet, maar wat dan wel? Meer mensen hier die datzelfde hebben ervaren?![]()
![]()
Neen. Psychologisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:24 schreef Lastpost het volgende:
Speel ik vandaag eens een potje FIFA online op die Xbox One, lijkt allemaal veel soepeler te spelen terwijl het hier (PS4) echt een worsteling is om fatsoenlijk een aanval op te zetten en op het juiste moment in te grijpen.![]()
Internet is 't probleem niet, maar wat dan wel? Meer mensen hier die datzelfde hebben ervaren?![]()
Cuadradooooquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nani![]()
Maar die zal ook wel een mega downgrade krijgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
al die shit is hetzelfde.quote:
fifa 15 zal PC/PS4/XONE hetzelfde zijn, en PS3/X360 zullen achter blijven.![]()
Leek me ook ja, sterker nog. Als ik al een verschil verwacht is het toch wel in het voordeel van de PS4. Maar de hele gameplay/manier waarop m'n team reageerde voelde ook daadwerkelijk anders, geen lag of iets.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
al die shit is hetzelfde.
fifa 15 zal PC/PS4/XONE hetzelfde zijn, en PS3/X360 zullen achter blijven.![]()
![]()
Microsoft heeft extra betaald voor legends en een beter spel. PS4 versie is gewoon een kutportquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:24 schreef Lastpost het volgende:
Internet is 't probleem niet, maar wat dan wel? Meer mensen hier die datzelfde hebben ervaren?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
inb4 Pace86quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
tim86 kan niet skillen. Hij gebruikt alleen de RT knop.![]()
Even met de mods babbelen dan maar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nani vond ik de beste, maar ook Cuadrado inderdaad en Farfan, Payet, Alexis, Navas, Mirallas, Pedro, zelfs Biabanaan vond ik gewoon goed, zal er nu vast een paar vergeten.quote:
Ik heb meer goede RW's dan LW's gehad eigenlijk, vond Ben Arfa en McGeady wel echt kut.![]()
corner86 jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Amrabat, Yilmaz (of in 442(2) met Diego Costa ernaast) en Pedro. Veruit mijn beste voorhoede deze Fifa.![]()
![]()
Ronaldo, reus, schurrle, hazard en lavezziquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nani vond ik de beste, maar ook Cuadrado inderdaad en Farfan, Payet, Alexis, Navas, Mirallas, Pedro, zelfs Biabanaan vond ik gewoon goed, zal er nu vast een paar vergeten.
Ik heb meer goede RW's dan LW's gehad eigenlijk, vond Ben Arfa en McGeady wel echt kut.nee ik heb betere LW's gehad
![]()
![]()
Ik weet niet waarom maar ik moest lachenquote:
Elke dag![]()
Ronaldo niet gehad. Reus en Schurrle wel goed ja. Maar Lavezzi vond ik minder dan Payet ;')quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ronaldo, reus, schurrle, hazard en lavezzinee ik heb betere LW's gehad
In bijna alle teams waar ik met wingers speelde vond ik mijn RW beter dan LW. Maar kan ook gewoon aan mijn speelstijl liggen dat ik vaker over die flank ga ofzo![]()
![]()
Thunderbirdsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit vind ik dan weer echt kk triest.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom scheld je met een ziekte om je mening kracht bij te zetten? Hoeft toch niet johquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer echt kk triest.![]()
Jawel jonge vuile coke snatsertquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom scheld je met een ziekte om je mening kracht bij te zetten? Hoeft toch niet johHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik had dat eilandquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
topserie
Ik heb nog een speelgoedversie van de Thunderbird 2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die was zo baasquote:
Mijn neef had die, maar ik kreeg er zelf geen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die heb ik nog steeds op zolder liggen![]()
stiekem speel ik er nog mee...met dat groene vliegtuigje
Volgens mij vond mijn pa het vooral leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die was zo baas
Mijn neef had die, maar ik kreeg er zelf geen
Ik heb die serie wel op tv gezien maar volgens mij wist ik niet echt wat het inhield. Maar het was ook prima speelgoed![]()
![]()
Wie wel dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef wieisboos het volgende:
JD lult echt uit zijn nek. Hij heeft geen wedstrijd van Celtic gezien dit seizoen![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die heb ik nog steeds op zolder liggen![]()
stiekem speel ik er nog mee...met dat groene vliegtuigje
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: