Want Gagaquote:
We hebben je aanmelding niet (tijdig) ontvangen.quote:
Ik schreeuw dat ook niet zo achterlijk vaak in het rond. Daarom is het je waarschijnlijk niet opgevallenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:55 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
We hebben je aanmelding niet (tijdig) ontvangen.
deadprezquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef trucker3 het volgende:
Welke autist heeft per ongeluk op deadprez gestemd?
Wanhopigquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:56 schreef Unites het volgende:
Kun je me er niet meer bij zetten? Iedereen wilt gewoon stiekem op mij stemmen hoor
Onterechtquote:
Dirkh was inderdaad legendarisch in zijn tijd. Hij zou zo weer terug mogen komen mocht hij willen.quote:
Of beverton natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:06 schreef beverton het volgende:
WADDUPPPP BEVERTON HIN DA BUILDINGZZ
We hebben er bewust voor gekozen om jou niet te nomineren als moderator. We zijn er bang voor dat dat teveel van je tijd zou vragen, waardoor je geen tijd meer zou hebben om kwaliteitstopics te openen.quote:
Ok dan mag hetquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:08 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
We hebben er bewust voor gekozen om jou niet te nomineren als moderator. We zijn er bang voor dat dat teveel van je tijd zou vragen, waardoor je geen tijd meer zou hebben om kwaliteitstopics te openen.
Genoeg JB topics.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:11 schreef beverton het volgende:
[..]
Omdat er geen minderjarig-subforum is
Je ziet inderdaad dat mapima de grote favoriet is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef Bananapeel het volgende:
Waarom is het altijd maar Deadprez. Wat is er zo speciaal aan die knul? Overrated...
Ik stemde op jouquote:
Dat heeft de TS ook niet gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een reden om op Ludo te stemmenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:13 schreef beverton het volgende:
[..]
Niet weer LudoSanders. Prima gozer, dat zeker. Echter die sluit onvoorwaardelijk mijn topieks
Hoerquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nog een reden om op Ludo te stemmenGoede campagne deze.
Oohohquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat heeft de TS ook niet gedaanzou zielig zijn voor de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef trucker3 het volgende:
Welke autist heeft per ongeluk op deadprez gestemd?
Hier, een troostmeisje voor je:quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef Copthorne het volgende:
Zo overduidelijk winnen en dan geen mod worden. Zuur.
Innaquote:
Blijf je permanent in Nederland nu of zou je wel weer een buitenlandavontuur aangaan?quote:Op zondag 7 september 2014 20:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Inna![]()
Ik mis mijn Roemeense vrienden en vriendinnen nu ik weer in Nederland ben.
Ik vind Nederland ook een prima land, maar ik heb het idee dat werk vinden hier een kansloze missie is.quote:Op zondag 7 september 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Blijf je permanent in Nederland nu of zou je wel weer een buitenlandavontuur aangaan?
Waarom? En in welke landen is dat volgens jou beter?quote:Op zondag 7 september 2014 20:50 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind Nederland ook een prima land, maar ik heb het idee dat werk vinden hier een kansloze missie is.
haha wat een grappig IP heb jijquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:32 schreef Nober het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie moet de nieuwe KLB-mod worden
Je hebt gestemd op: mapima
Je IP is: Standje69
Waarom duurt het eigenlijk zolang, Frank_Drebin!?
Door de economische crisis. We hebben volgens mij nog steeds veel werklozen in Nederland.quote:Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom? En in welke landen is dat volgens jou beter?
Ludo, ik denk dat jij een goede mod zou zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |