Baasquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik overweeg ook mijn NS-voordeelurenabonnement te beeindigen, daar ik er weinig meer aan heb, ik haat die OV-chipkaart, dus nu reis ik alleen nog maar met van die HEMA of HEIJN-actiekaarten. Wel gebruik ik mijn VDU-kaart i.c.m. Railplus voor internationale reizen en dan lopen de kortingen soms ook in de tientallen euro's.
Alleen derhalve zou ik de kaart dan weer kunnen behouden.
Op een enkele reis Praha hl.n. - Hurdegaryp (op Praag kenden dit geweldige dorp Hurdegaryp niet eens en snapten ze het ook niet toen ik probeerde uit te leggen dat ik niet in Nederland - Nizozemi - maar in Fryslan woon) kan de korting oplopen tot zo'n 60 euro. De VDU-kaart kost 60 euro per jaar en de RAILPLUS 15 euro.
Ook zit mijn OV-Fiets hieraan gekoppeld. Dat zou ook vervallen wanneer ik de kaart annuleer, dan zou ik mijn eigen fiets (wel superfiets met 21 versnellingen) moeten meenemen in de trein voortaan.
Verder is afhankelijkheid van die gare HEMA- HEIJN of DEEN-acties of BLOKKER-acties ook niet alles, want die zijn er niet het hele jaar, straks kan ik maanden lang niet op reis, omdat er geen acties zijn, dat is flink vervelend.![]()
Perguntas, perguntas, perguntas.
Hee treinrukker, is je boekje nog afgepakt?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Socios het volgende:
Eens met Linkse_Boomknuffelaar in deze casus. Ik kon niet eens een avondretour aan het loket kopen afgelopen week. Gelukkig wel gewoon een papieren treinkaartje kunnen aanschaffen.
Dat ben ik niet!quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hee treinrukker, is je boekje nog afgepakt?
wat dan welquote:
Het is inderdaad een beetje het syndroom van down van alle abonnementen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef nightsleeper het volgende:
Dat is te verwachten. De OV-chipkaart kent allerlei fysieke beperkingen en daar is iedereen de dupe van.
2003 belde, ze wilden hun eindconclusie terug.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:00 schreef Pharkus het volgende:
Dit lijkt mijn gevoel te bevestigen dat die ovchipknip slecht in elkaar geprogrameerd is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |