Als je de pillen verpulvert tot poeder, dan is het zacht.quote:
het verbergen is geen probleem, alleen dat het moet überhaupt welquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je de pillen verpulvert tot poeder, dan is het zacht.
Wie heeft het over verbergen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:16 schreef haan33 het volgende:
het verbergen is geen probleem, alleen dat het moet überhaupt wel
jatochquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Echte mannen zetten die spuit gewoon midden op de dansvloer.
mysterylandquote:
Toch raar dat als jij bent wie je zegt dat je bent dat je dan nog niet weet dat een jointje geen harddrugs is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:05 schreef haan33 het volgende:
Zoals jullie weten ben ik echt een partyboy,
ik sta meestal centraal op feesten en partijen, dus ik ben erg belangrijk.
Ik wilde op mysteryland wat pillen meenemen om te klappen en om te verkopen aan hongerige festivalleden.
Lees ik op de website dat je eruit gegooid wordt en de politie erbij wordt gehaald als ze harddrugs vind.
Wat is deze?
Vroeger kon je nog doorlopen en nu is zelfs een jointje illegaal daar
Gelukkig stond om 22.00 driekwart van het festival strak
Klacht: drugsbeleid festivals die mij het moeilijk maakt
noem 1 zin waar ik beweer dat wiet harddrugs isquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Toch raar dat als jij bent wie je zegt dat je bent dat je dan nog niet weet dat een jointje geen harddrugs is.
Je stelt dat ze de politie bij harddrugs erbij halen en verderop dat 1 jointje nu illegaal is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
noem 1 zin waar ik beweer dat wiet harddrugs is
Alsof jij met je 14 jaar verder komt dan feestjes als hakkuh en zagen voor kidsquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef Trollscience het volgende:
ja man die zero-tolerance is echt een nieuwe hypesteeds meer festivals doen dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |