Ja mooi uniformpje voor morgenavond voor mezelfquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Hallmark het volgende:
Mooi zuster-uniformpje voor jezelf besteld? Of voor je moeder?
Online even zoeken naar een kortingcode maakt soms net even het verschil.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:25 schreef trolley het volgende:
Zalando
Meeste shit is daar duurder dan in de kledingwinkels. Maar ja, dan moet je de deur uit hè
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:22 schreef Rijssi het volgende:
Als het je godverdomme te lang duurt ga je toch in de winkel wat kopen?
Kun je gelijk shinen in je nieuwe outfit van de zeeman.
Gewoon een normale prijs. En ze hebben ook gewoon uitverkoop.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:25 schreef trolley het volgende:
Zalando
Meeste shit is daar duurder dan in de kledingwinkels. Maar ja, dan moet je de deur uit hè
Dan doe je dat toch meloewaquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:04 schreef mapima het volgende:
Oh ik wil weleens een keer wat bij Zalando bestellen hoor. Krijg altijd kortingsbonnen voor 10 euro korting.
Zo zo, gefrustreerd van de hele week in dat tyfus magazijn te hebben moeten werken? Je bent zelf de tyfus kanker pauper ga lekker doorwerken in dat magazijn van je daarvoor word je toch betaalt. Had je maar een opleiding moeten doen sukkel kneusquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:04 schreef TntMobius het volgende:
Mensen zoals jij hebt ik een kanker hekel aan. Ik werk zelf in een magazijn en webshop. Denk niet dat wij alles in 10 min kunnen van wat jij wilt kanker pauper
Hahah kanker knuppel die je bentquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zo zo, gefrustreerd van de hele week in dat tyfus magazijn te hebben moeten werken? Je bent zelf de tyfus kanker pauper ga lekker doorwerken in dat magazijn van je daarvoor word je toch betaalt. Had je maar een opleiding moeten doen sukkel kneus
Dan moet je wel faalhaas^99 zijn als je dan geen fatsoenlijke baan kan vindenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:12 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Hahah kanker knuppel die je bentik heb ook een opleiding gedaan en die heb ik ook gehaald.
Je moet alleen niet zo zeiken en gewoon wachten. Je bent toch geen fucking poot of wel dan?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:05 schreef Bombvis het volgende:
Zalando, alleen al vanwege die grafreclames weiger ik er wat te bestellen
Jammer dat het er dan nog niet is dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja mooi uniformpje voor morgenavond voor mezelf
Maar wel shoppen bij een derderangs pauperwinkel als Zalando?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:13 schreef eend112 het volgende:
[..]mijn horloge is meer waard dan wat jij in een jaar verdient
Hoe is dit ooit een ''pauperwinkel'' sinds ze alle soorten merken verkopenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wel shoppen bij een derderangs pauperwinkel als Zalando?
Als jij pretendeert een horloge te dragen, die duurder is dan dat iemand zijn jaarsalaris is. Dan denk ik dat jij een mongooltje bent, aangezien je bij Zalando gaat shoppen, en vervolgens gaat mekkeren om een paar dagen levertijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe is dit ooit een ''pauperwinkel'' sinds ze alle soorten merken verkopenmongooltje
Noem er eens een danquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als jij pretendeert een horloge te dragen, die duurder is dan dat iemand zijn jaarsalaris is. Dan denk ik dat jij een mongooltje bent, aangezien je bij Zalando gaat shoppen, en vervolgens gaat mekkeren om een paar dagen levertijd.
Oftewel bestel bij een kwaliteitswinkel lutser.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |