Nadenken voordat je handelt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef d4v1d het volgende:
Voel me al een kleine week heel vermoeid, buikkramp, last van mn darmen en spierpijn overal. Niet heel extreem allemaal maar het is wel kut. Zojuist langs de huisarts geweest omdat het zo lang aanhoudt, ik moest het even aankijken hoe het de komende week gaat zei ze.
Nu zit ik net even te denken, ik heb de afgelopen 5 dagen zo'n 9 á 10 zakken Beef Jerky gegeten, totaal gedachteloos. Nu google ik net even op "Eating too much Beef Jerky" en ik voel me zelf nu echt een sukkelDit is dus waarschijnlijk de oorzaak dat ik me zo kut voel.
Ik heb van nature een hoge bloeddruk (slik momenteel geen medicijnen omdat het redelijk oké was volgens de nefroloog ) dus ik was echt heel stom bezigIk stop sowieso gelijk met die zooi te vreten, misschien nog één zak per 1 á 2 weken, maar dagelijks moet ik echt niet meer doen.
Klacht: Ik ben een sukkel.
Vraagbaak: Kan ik nu het best iets nemen of doen om dit tegen te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ts is dik
Kanaleneiland
Dit topic
TS
Derhalve terechte klachtGeheel met deze reactie eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet niet veel gekker worden.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ts is dik
Kanaleneiland
Dit topic
TS
Derhalve terechte klachtRot eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorg jij nou maar dat je je darmen er niet uit schijtquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je je darmen er niet uit schijt
Bij Albert Heijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Ypmaha het volgende:
waar verkopen ze dat dan? dacht alleen in amerika
Je bent zelf een dik kanaleneiland!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geheel met deze reactie eens.
Moet niet veel gekker worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |