quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:12 schreef awiebo het volgende:
Een kussensloop met een foto van jullie samen.
die kan die na 2 weken door midden brekenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:12 schreef awiebo het volgende:
Een kussensloop met een foto van jullie samen.
Zeg er dan wel bij dat hij het moet wassen na het fappen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Slaap in een shirtje en doe daar naderhand je (of zijn) favoriete luchtje op dat jij normaal gesproken draagt. Dit in een luchtdicht zakje doen en gewoon aan 'm geven.
Dat is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef redboyke het volgende:
kunnen de andere boys ook meegenieten
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef redboyke het volgende:
een naakt kalender van jezelf maken.
kunnen de andere boys ook meegenieten
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef eP2e het volgende:
Een abbo voor de psychiater om de PTSS te behandelen.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik zou hem kleine briefjes of kadootjes meegeven voor elke week/maand dat hij weg is. En dan inpakken en er op schrijven wanneer hij het open mag maken. Dat hij iets heeft om naar uit te kijken en af te tellen.
Maar weet inderdaad niet of hij dat op prijs stelt om te krijgen.
Hangt een beetje van de persoon af.
Srsly? Op oefening en er dan zo'n drama van maken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef RunForrestRun het volgende:
Iets kleins, want hij moet ermee gaan lopen slepen.
Toen mijn broertje op oefening ging voor drie maanden, had zijn vriendin volgens mij voor elke week een briefje of kaartje geschreven.
Curaçao.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Srsly? Op oefening en er dan zo'n drama van maken?
Uitzending naar een (semi)oorlogsgebied, waar er toch wel wat meer gevaar is, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen qua iets meegeven. Maar een maandje of wat kamperen op de Lüneburger Heide? Kom op zeg..
Jezus, 3 maanden op het strand liggen..quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:14 schreef RunForrestRun het volgende:
Curaçao.
Tja, het was niet mijn idee.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus, 3 maanden op het strand liggen..
Heey mijn vriend is vorig jaar ook drie maanden op curacao geweestquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:14 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Curaçao.
Tja, het was niet mijn idee.
goeie, geur zegt allesquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Slaap in een shirtje en doe daar naderhand je (of zijn) favoriete luchtje op dat jij normaal gesproken draagt. Dit in een luchtdicht zakje doen en gewoon aan 'm geven.
Luchtmobiel ook toevallig?quote:Op zondag 7 september 2014 01:01 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Heey mijn vriend is vorig jaar ook drie maanden op curacao geweest![]()
Heb uiteindelijk zo'n paperblanks boekje gekocht en volgeplakt met fotos en stukjes tekst, herinneringen ed. Hoop dat ie het niet te zoetsappig vind
Ja, zit je broertje ook in Assen?quote:Op zondag 7 september 2014 08:39 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Luchtmobiel ook toevallig?
Ik vind het lief. En ik zou er blij mee zijn als iemand zoiets voor mij zou maken.
Jup!quote:Op zondag 7 september 2014 08:47 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ja, zit je broertje ook in Assen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |