Deze had niet mogen missen iddquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:02 schreef Yi-Long het volgende:
Klacht 2: Niet gewoon in Zuid-Korea zijn voor een lekkere verse donut bij Dunkin Donuts of Krispy Kreme.
te zwaar?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben 1.81 en weeg 75 kg, dus zo'n 3 kilo te zwaar...
geen idee, maar mijn zoek opdracht was: dik met donutquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit als een bagel of burger dan een donut.
Zo'n klein gaatje? Dat past toch nooit, man. En zoals gezegd, ze zijn koud, dus lijkt me ook geen geweldig gevoel.quote:
Het liefst weeg ik rond de 70kg. Nu begin ik een beetje die love-handles enzo te ontwikkelen. Niet fijn.quote:
Mjah, of USA natuurlijk, maar aangezien koffie en donuts zo'n beetje dagelijkse prik was voor mij in Zuid-Korea, is die associatie er met die plek...quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:10 schreef Robophatt het volgende:
Je moet wel echt naar Zuid-Korea voor Dunkin Donuts ja, klopt.
Doe hem sla. Dont is 3 cm breed dus 10 donuts omheen. Dan word ie hard succes gegarandeedquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo'n klein gaatje? Dat past toch nooit, man. En zoals gezegd, ze zijn koud, dus lijkt me ook geen geweldig gevoel.
[..]
Het liefst weeg ik rond de 70kg. Nu begin ik een beetje die love-handles enzo te ontwikkelen. Niet fijn.
Ook nog wel een stuk dichter bij huis hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, of USA natuurlijk, maar aangezien koffie en donuts zo'n beetje dagelijkse prik was voor mij in Zuid-Korea, is die associatie er met die plek...Daarnaast gewoon (in Seoul) vrijwel overal wel die 2 donut-ketens, in iedere wijk wel een paar.
![]()
Sowieso superlekker 'westers' eten daar, dus koffie, croissants, warme broodjes, etc etc. VEEL beter dan Hong Kong.
Van het gewone Koreaanse eten was ik niet zo gek (vriendin wel). Koreaanse BBQ was dan wel weer prima.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook nog wel een stuk dichter bij huis hoorIn Duitsland hebben ze ook gewoon DD. Snap je punt verder wel. Denk dat je daar sowieso goed kunt eten, ook het niet-westerse eten.
Duitslandquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van het gewone Koreaanse eten was ik niet zo gek (vriendin wel). Koreaanse BBQ was dan wel weer prima.
In Duitsland kom ik helaas vrijwel nooit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |