SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire adoreren als fifagoden
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollen![]()
Komt er nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Er is toch nog een fifa bundel dikkop.![]()
Hahahah gastquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:02 schreef Rijst het volgende:
Ik heb een kloon gevonden
GAM / [PS4 #113] Destiny is er bijna
ctrl+F Rijst voor de posts![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:02 schreef Rijst het volgende:
Ik heb een kloon gevonden
GAM / [PS4 #113] Destiny is er bijna
ctrl+F Rijst voor de posts![]()
![]()
Wat hebben al die Aziaten met die mondkapjes
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Voor de hygiene. Ze zijn bang om ziek te worden of om andere mensen aan te steken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:15 schreef BDIL het volgende:
Wat hebben al die Aziaten met die mondkapjes![]()
Ik zeg altijd maar zo; 'S avonds een vent, 's ochtends absent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ik heb voor hetere vuren gestaan hoor.
In mei nog eens tot 4 uur 's nachts gaan stappen, 8 uur weer op kantoor. Ik hou niet zo van gezeik achteraf...dat kun je vantevoren weten. 'S avonds een man, 's ochtends een man.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo; 'S avonds een vent, 's ochtends absent.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo; 'S avonds een vent, 's ochtends absent.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wekkertje ging vanochtend om 4 uurquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje weten te rekken tot half 6. Beetje aan het werk gegaan, nu met Snowy op de achtergrond
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Watje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wekkertje ging vanochtend om 4 uur
Beetje weten te rekken tot half 6. Beetje aan het werk gegaan, nu met Snowy op de achtergrondRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo vroeg? Teringquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wekkertje ging vanochtend om 4 uur
Beetje weten te rekken tot half 6. Beetje aan het werk gegaan, nu met Snowy op de achtergrond
Ik half 9 en 8.55 op werk![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=223836quote:Manchester United strooide in de afgelopen transferperiode met miljoenen. De Engelse recordkampioen brak zijn transferrecord voor de komst van Ángel Di María en ook aanwinsten Ander Herrera, Luke Shaw, Marcos Rojo, Daley Blind en Radamel Falcao waren allesbehalve goedkoop. Louis van Gaal schijnt echter nog steeds niet tevreden te zijn over zijn selectie.
/
De oefenmeester wil graag nog meer versterkingen halen en The Times pakt vrijdag uit met het bericht dat Van Gaal toestemming heeft gekregen om in januari nog meer spelers aan te trekken. De leiding van United is het met de voormalig bondscoach eens dat de huidige selectie niet sterk genoeg is en dat er flink geïnvesteerd moet worden. Dat terwijl er in de zomermaanden dus al bijna 200 miljoen euro is uitgegeven aan de komst van nieuwe spelers.
Kevin Strootman is volgens de Engelse media het belangrijkste doelwit van Van Gaal voor januari. De coach is een groot fan van de middenvelder van AS Roma, die momenteel echter nog herstelt van een zware knieblessure. Van Gaal besloot daarom om te wachten met een bod op zijn landgenoot, maar wil de 24-jarige Strootman na de jaarwisseling absoluut hebben. Verder dient de verdediging versterkt te worden.
Nog meer investeren.![]()
Ik werk thuis vandaagquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo vroeg? Tering
Ik half 9 en 8.55 op werk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom de wekker om 4 uur dan?De kleine duhhquote:![]()
En eigenlijk nog steeds een kut teamquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=223836
Nog meer investeren.
Ik hoop niet dat Strootman daar heen gaat (of anders voor een belachelijk hoog bedrag, krijgt PSV daar nog een percentage van?). Weet alleen dat we nog een bonus krijgen als hij X wedstrijden gespeeld heeft en dat aantal nog niet gehaald heeft door die blessure.![]()
kut keinderquote:Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En eigenlijk nog steeds een kut team
Ik hoop niet dat Strootman daar heen gaat (of anders voor een belachelijk hoog bedrag, krijgt PSV daar nog een percentage van?).
15% ?![]()
Als hij Strootman haalt kan Daley beter gelijk naar huis komenquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=223836
Nog meer investeren.![]()
Niet uit vrije wil natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom de wekker om 4 uur dan?
Iets met een ventje van een maand of 11
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja de Stroot is voor elk team natuurlijk een aanwinst maar ik zou als ik hem was ook niet naar United gaan en lekker op Barca/Real/Bayern wachten.![]()
Uhuh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij iets met verzekeringen deed POTS?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En bankzitter worden...quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:36 schreef Kamikazie het volgende:
Tja de Stroot is voor elk team natuurlijk een aanwinst maar ik zou als ik hem was ook niet naar United gaan en lekker op Barca/Real/Bayern wachten.Hala Madrid !
Clasie is echt niet beter dan Strootman man... je bent sowieso aan het trollenquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
Kiezen voor Strootman
Leg dan gewoon een paar miljoen meer neer en haal Clasie.
![]()
En Blind keek toe vanaf een afstandjequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Ja, maar Clasie is net zo'n uitblinker als BMI en dus niet haalbaar voor ManU.![]()
![]()
O ja het was weer een feest met de passes die niet aankwamen en ultra pressure shit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoiets zag ik gisteravond mijn meldingen binnenrollen. Tegen een vriendRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er zijn twee manieren om onder high pressure uit te komen (heb ik gemerkt): heel goed passen of met je lb or rb (in 3atb buitenste CB) richting de lijn en full power LB Y. Op een of andere debiele manier rent je spits er achteraan en vaak sta je dan 1 op 1quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O ja het was weer een feest met de passes die niet aankwamen en ultra pressure shit.![]()
![]()
Typisch Turks weer.. ontkennen van de geschiedenis en opscheppen over nieuwe dingen..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om onder high pressure uit te komen (heb ik gemerkt): heel goed passen of met je lb or rb (in 3atb buitenste CB) richting de lijn en full power LB Y. Op een of andere debiele manier rent je spits er achteraan en vaak sta je dan 1 op 1Thanks! Hier heb ik wat aan.. Ik werd helemaal gek bij elke pass die ik gaf lag er weer een tackle in mijn rug of 3 spelers om me heen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja op zo'n moment staat zijn team wss ook veel hoger. Je hoort de commentator ook altijd zeggen: 'he tells his team to push up higher'quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Thanks! Hier heb ik wat aan.. Ik werd helemaal gek bij elke pass die ik gaf lag er weer een tackle in mijn rug of 3 spelers om me heen.
Krijg je een beetje net als de eerste tegengoal van NL gisteren
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja op zo'n moment staat zijn team wss ook veel hoger. Je hoort de commentator ook altijd zeggen: 'he tells his team to push up higher'Krijg je een beetje net als de eerstetegen goal van NL gisteren
en ik kwam er gewoon niet doorheen .. buitenlangs, door het midden, hoge ballen . alles mislukte.
Kan niet bij DLC van Borderlands 2 kijken omdat MN systeem taal niet matched met de taal van SEN(nee POTS... )
![]()
Wat ik dan vaak doe is terug naar de keeper en met hem volle bak LB+Y, omdat die vaak best een prima trap hebben (voor dat soort ballen) valt ie dan vaak goed achter de verdediging.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Preciesen ik kwam er gewoon niet doorheen .. buitenlangs, door het midden, hoge ballen . alles mislukte.
![]()
Kan ook gewoon zieke momentum van de tegenstander zijn. Dan moet je even een wissel toepassen, dan switch het vaakquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Preciesen ik kwam er gewoon niet doorheen .. buitenlangs, door het midden, hoge ballen . alles mislukte.
![]()
![]()
Ik had een bronze bank.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zieke momentum van de tegenstander zijn. Dan moet je even een wissel toepassen, dan switch het vaak
Ook maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ik dan vaak doe is terug naar de keeper en met hem volle bak LB+Y, omdat die vaak best een prima trap hebben (voor dat soort ballen) valt ie dan vaak goed achter de verdediging.ik ga eerst eens even een bazenteam maken.
Ik belde UPC voor een vraag over mn alles in 1 pakket. Hoor ik op het bandje: Belt u voor de UPC fox eredivisie actie? Ga dan naar upc.nl/foxactie. Dus ik nieuwsgierig en ik tik het in. Je kunt daar dus een abonnement voor Fox eredivisie afsluiten voor ¤17,25 per maand![]()
![]()
Je hebt er een 1 per ongeluk bij getypt toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:01 schreef Toefjes het volgende:
Ik belde UPC voor een vraag over mn alles in 1 pakket. Hoor ik op het bandje: Belt u voor de UPC fox eredivisie actie? Ga dan naar upc.nl/foxactie. Dus ik nieuwsgierig en ik tik het in. Je kunt daar dus een abonnement voor Fox eredivisie afsluiten voor ¤17,25 per maandHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja sinds FOX het heeft overgenomen is het echt veel duurder gewordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:01 schreef Toefjes het volgende:
Ik belde UPC voor een vraag over mn alles in 1 pakket. Hoor ik op het bandje: Belt u voor de UPC fox eredivisie actie? Ga dan naar upc.nl/foxactie. Dus ik nieuwsgierig en ik tik het in. Je kunt daar dus een abonnement voor Fox eredivisie afsluiten voor ¤17,25 per maand
Losse wedstrijden zijn nu ook 10 euro+ terwijl dat eerst rond de 6 zat.![]()
Dus de actie is 17.25 per maand. Hoe duur is het normaal dan wel niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:01 schreef Toefjes het volgende:
Ik belde UPC voor een vraag over mn alles in 1 pakket. Hoor ik op het bandje: Belt u voor de UPC fox eredivisie actie? Ga dan naar upc.nl/foxactie. Dus ik nieuwsgierig en ik tik het in. Je kunt daar dus een abonnement voor Fox eredivisie afsluiten voor ¤17,25 per maandDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is de normale prijs dacht ik. (Bij KPN iig)quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus de actie is 17.25 per maand. Hoe duur is het normaal dan wel niet?![]()
2 jaar geleden was een losse wedstrijd 4 euro oid. Toen deed ik dat ook nog best vaak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja sinds FOX het heeft overgenomen is het echt veel duurder geworden
Losse wedstrijden zijn nu ook 10 euro+ terwijl dat eerst rond de 6 zat.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja dat is nog wel betaalbaar. Maar nu is het ;quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
2 jaar geleden was een losse wedstrijd 4 euro oid. Toen deed ik dat ook nog best vaak.quote:U kunt vanaf ¤ 11,95 een kijkcode kopen voor één live wedstrijd naar keuze![]()
Nee. Echt zeventien euro en vijfentwintig cent. En er zullen waarschijnlijk nog mensen intrappen ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt er een 1 per ongeluk bij getypt toch?Volgens mij deze prijs. Belachelijk voor het niveau wat je voorgeschoteld krijgtquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus de actie is 17.25 per maand. Hoe duur is het normaal dan wel niet?![]()
Bronze bank + Ibarbo doen dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had een bronze bank.![]()
[..]
Ook maar eens proberen dan.ik ga eerst eens even een bazenteam maken.
Ik had Bronze bank + 1 legend (vaak Weah)![]()
Ja, bizar. Gewoon puur omdat ze willen dat je een abo koopt inplaats van soms losse wedstrijden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat is nog wel betaalbaar. Maar nu is het ;
[..]
En die abo dingen zijn ook echt stuk duurder geworden. Ging vorig jaar van 100 naar 150 een internet abo.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bronze bank + Ibarbo doen dan.
Ik had Bronze bank + 1 legend (vaak Weah)Allemaal goed ideeen. Jullie moeten naar de PS komen want voor de rest zijn het allemaal naainekken (behalve Toefmeester)
Ik had het gisteren ook. Niks dribbelen met Messi. Messi kreeg gewoon een beuk van 2 kerels en belandde 5 meter verderop. Soms mag het niet. Of is de vorm er niet. Of je hebt een tegenstander die het high pressure extreem goed toepast.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De lange ballen tactiek hou ik ook even in gedachte![]()
![]()
Ik heb best vaak dat ik een fake shot doe en dan die kerel finaal het bos in kap. Maar wat denk je. Ik ga over het been van de tegenstander, maar niks vrije trap/penalty hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had het gisteren ook. Niks dribbelen met Messi. Messi kreeg gewoon een beuk van 2 kerels en belandde 5 meter verderop. Soms mag het niet. Of is de vorm er niet. Of je hebt een tegenstander die het high pressure extreem goed toepast.
De lange ballen tactiek hou ik ook even in gedachte
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jup en ik kan daar zo pissig om worden dat ik op elke centimeter van het veld gelijk 4 mensen om me heen heb. Overal slidingsquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had het gisteren ook. Niks dribbelen met Messi. Messi kreeg gewoon een beuk van 2 kerels en belandde 5 meter verderop. Soms mag het niet. Of is de vorm er niet. Of je hebt een tegenstander die het high pressure extreem goed toepast.
De lange ballen tactiek hou ik ook even in gedachte
Als iemand dat in H2H doet en ik ben Barca is dat zo lekkerquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup en ik kan daar zo pissig om worden dat ik op elke centimeter van het veld gelijk 4 mensen om me heen heb. Overal slidings
Die spelers tikken hem net snel genoeg rond om toch de ruimte te vinden
In FUT is dat helaas onmogelijk![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als er 4 om je heen staan betekent het dat er 3 spelers vrij staanquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup en ik kan daar zo pissig om worden dat ik op elke centimeter van het veld gelijk 4 mensen om me heen heb. Overal slidingsspel snel verleggen naar de andere flank helpt goed bij mij
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:10 schreef poker4lifee het volgende:
bohh
http://www.assassinshoodi(...)ad-cpa&utm_source=fb
die gaan we bestellen
Deze is vetter![]()
Jup in H2H kan ik me er meestal makkelijk uit redden maar wat je zegt in FUT is dat onmogelijk voor mij...quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als iemand dat in H2H doet en ik ben Barca is dat zo lekker
Die spelers tikken hem net snel genoeg rond om toch de ruimte te vinden
In FUT is dat helaas onmogelijkDaar kreeg ik de tijd niet voor omdat hij gelijk met Fellaini een tackle deed (kwam dus aanschuiven van 5 meter afstand ofzo) en als zijn spelers waren op elk front sneller en sterker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als er 4 om je heen staan betekent het dat er 3 spelers vrij staanspel snel verleggen naar de andere flank helpt goed bij mij
Die is wel mooi voor in de gayclub ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:10 schreef poker4lifee het volgende:
bohh
http://www.assassinshoodi(...)ad-cpa&utm_source=fb
die gaan we bestellen
Dit is wel beter dan een bord met "Gratis Kontsex" als je zo graag genomen wil worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In FUT gaat het gewoon te snel om met goed combinatie voetbal eruit te komenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup in H2H kan ik me er meestal makkelijk uit redden maar wat je zegt in FUT is dat onmogelijk voor mij...
[..]
Daar kreeg ik de tijd niet voor omdat hij gelijk met Fellaini een tackle deed (kwam dus aanschuiven van 5 meter afstand ofzo) en als zijn spelers waren op elk front sneller en sterker.
Dat is jammer.![]()
Snelheid vind ik het probleem niet zo. Meer het probleem dat het spel vaak totaal naar de verkeerde wilt passen dat je bedoeld. En dan niet klein beetje een andere, nee echt gewoon iemand die totaal anders staat dan waar je naar toe richt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Steekballen die niet naar de vrijlopende man gaan, maar naar de speler die buitenspel looptquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:15 schreef over_hedge het volgende:
Snelheid vind ik het probleem niet zo. Meer het probleem dat het spel vaak totaal naar de verkeerde wilt passen dat je bedoeld. En dan niet klein beetje een andere, nee echt gewoon iemand die totaal anders staat dan waar je naar toe richt.![]()
![]()
haha valt mee toch, doe 'm wel aan naar de fut meet als die er ooit nog komt. sowieso niet van die handschoenen eronder natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die is wel mooi voor in de gayclub ja.
Dit is wel beter dan een bord met "Gratis Kontsex" als je zo graag genomen wil worden.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja. of ballen die naar de genen gaan die buitenspel staat terwijl je wilt spelen naar iemand die een perfecte run maakt en niet buitenspel staat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Steekballen die niet naar de vrijlopende man gaan, maar naar de speler die buitenspel loopt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Stom geneuzel man, met die hommo met z'n Franse klote accentquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:25 schreef Rijst het volgende:
ben net begonnen met Black Flag. Echt vet die first person view in Obstergo![]()
Schieten richting de hoek, maar tegen een speler aanschieten die op dat moment buitenspel staatquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. of ballen die naar de genen gaan die buitenspel staat terwijl je wilt spelen naar iemand die een perfecte run maakt en niet buitenspel staat.![]()
Of buitenspel van de tegenstander, waar je ondanks het buitenspel een gigantische countermogelijkheid krijgt, en de scheids geen voordeel geeft
Ik snap echt niet waarom ik dit spel blijf spelen![]()
![]()
Haha jij ben echt een sukkel met je kalvertstraat die bestaat alleen in monopolie man ahhahahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerste winkel van de kalverstraat heb je ook zo'n winkel met alleen maar AC kleding.![]()
omdat mensen laten rage quiten zo leuk is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schieten richting de hoek, maar tegen een speler aanschieten die op dat moment buitenspel staat![]()
Of buitenspel van de tegenstander, waar je ondanks het buitenspel een gigantische countermogelijkheid krijgt, en de scheids geen voordeel geeft
Ik snap echt niet waarom ik dit spel blijf spelenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit is zo godsgruwelijk irritant of dat je een speler niet kan selecterenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Steekballen die niet naar de vrijlopende man gaan, maar naar de speler die buitenspel loopt![]()
![]()
![]()
http://eafutwebapp31.yolasite.com/ dat mensen hier echt intrappen zeg.
Is dr al bekend wanneer de 15 webapp online gaat?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, en dan lachen als hij berichten stuurt dat het aan EA ligt ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
omdat mensen laten rage quiten zo leuk is.Komt gewoon omdat ik hem weg heb gespeeld, haha
Zijn ook geen dingen waarmee ze kunnen adverteren voor Fifa 15 ("nu kun je zelf je speler selecteren" ). Maar als ze dit soort dingen er uit halen, dan zou het wel heel goed nieuws zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is zo godsgruwelijk irritant of dat je een speler niet kan selecteren![]()
![]()
Volgen de week. Volgens nick 28 die streamer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
Is dr al bekend wanneer de 15 webapp online gaat?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
huh hij doet het nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://eafutwebapp31.yolasite.com/ dat mensen hier echt intrappen zeg.![]()
maandag al of dan de 12e ofzo? release date is toch de 23e. Zal geen 2 weken webapp tijd hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgen de week. Volgens nick 28 die streamer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgens hem de 12e. Of het waar is geen ideequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maandag al of dan de 12e ofzo? release date is toch de 23e. Zal geen 2 weken webapp tijd hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ff 20eu aan points pp het 14 account gooien hebben we in ieder geval een start kapitaaltjequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens hem de 12e. Of het waar is geen idee
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was vorig jaar zo iddquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens hem de 12e. Of het waar is geen idee![]()
Zal wel wennen zijn. 14 premium pakketjes kunnen kopen voor 20 euro.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ff 20eu aan points pp het 14 account gooien hebben we in ieder geval een start kapitaaltje![]()
Coins kosten weer 15 euro per 100kquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn. 14 premium pakketjes kunnen kopen voor 20 euro.![]()
![]()
Nieuwe pic van JLaw, je ziet alleen niet zo veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag gedaan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan playstation, wel netjes van ze
oprotte johquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan playstation, wel netjes van ze![]()
Naast Motta zeker een Modric zou ik zeggen. Maar ik ben slecht. Het tegenovergestelde van mijn advies is het juiste zou je dus zeggen. Khedira dus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Khedira of Modric CDM?![]()
Bale CDMquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Khedira of Modric CDM?
Sowieso geen Khedira, dan heb je daar twee trage figuren staan.![]()
Mjah 2 trage CDM's speelt volgens mij niet echt prettig..quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naast Motta zeker een Modric zou ik zeggen. Maar ik ben slecht. Het tegenovergestelde van mijn advies is het juiste zou je dus zeggen. Khedira dus.
Bale op CDM?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bale CDM
Sowieso geen Khedira, dan heb je daar twee trage figuren staan.
Rijst postte ooit deze:quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik als ik weer eens een grap maak die ik zelf grappig vind:
Tot op heden lukt het me om collega's agressief te krijgen met dit filmpje![]()
![]()
Ja, waarom niet? Betere defence, strength en lengte dan Modric, dezelfde work rates.quote:
Beetje zoiets als de zilveren Ibarbo van FUT 12.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me beter dan Modric eerlijk gezegdhmm.. toch maar doen dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me beter dan Modric eerlijk gezegdThanks!
Pure aids inderdaad. Dribbeltechnisch vind ik Modric trouwens de beste speler (samen met Neymar wel) die ik gehad heb deze Futquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mjah 2 trage CDM's speelt volgens mij niet echt prettig..Beter dan Messi zelfs.
![]()
Ik kan geen ene speler verkopen via de webapp![]()
Waarom heb ik hier op geklikt?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rijst postte ooit deze:
Tot op heden lukt het me om collega's agressief te krijgen met dit filmpje![]()
Als ik het zeg lach je me uit, als iemand anders het zegt neem je het gelijk aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
hmm.. toch maar doen dan.Thanks!
![]()
![]()
Nee als meerdere het zeggenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik het zeg lach je me uit, als iemand anders het zegt neem je het gelijk aanAls whoismad het alleen had gezegd had ik ook sceptisch gereageerd.
Ronaldo team is echt ziek goed.
4-3-2-1 speel je gewoon met 3 spitsen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds he hoerenwebapp
Je loopt niet synchroon met de server en dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds he hoerenwebappZo lees ik het
![]()
![]()
Ik ga lekker niks meer wijzigen aan m'n team, anders kan ik weer 1 voor 1 spelers erin zetten.
Ik kan geen team maken, spelers verkopen en discarden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je loopt niet synchroon met de server en dat ligt aan jouZo lees ik het
Ik wil een team maken met Ronaldo als ST maar blijkbaar heb ik helemaal geen team meer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ga lekker niks meer wijzigen aan m'n team, anders kan ik weer 1 voor 1 spelers erin zetten.
Volgens mij had Maver dit ook een keer maar omdat jullie hem hebben weggepest kan ik het niet meer vragen.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je moet op de console een wedstrijd spelen, dan gaat het allemaal weer goed. Was bij mij wel zo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil een team maken met Ronaldo als ST maar blijkbaar heb ik helemaal geen team meer.
Volgens mij had Maver dit ook een keer maar omdat jullie hem hebben weggepest kan ik het niet meer vragen.
gr gr
Je kan als het goed is een team maken met de spelers die je normaal gesproken nooit gebruikt.Daarom ook dat ik met Inler speelde omdat Fellaini niet van mij zou zijn geweest volgens de server.
Ah lekker danquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je moet op de console een wedstrijd spelen, dan gaat het allemaal weer goed. Was bij mij wel zo.
Je kan als het goed is een team maken met de spelers die je normaal gesproken nooit gebruikt.Daarom ook dat ik met Inler speelde omdat Fellaini niet van mij zou zijn geweest volgens de server.
Heb ik wat te doen vanavond.
Mag ik je daarna weer afmaken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah lekker danHeb ik wat te doen vanavond.
![]()
Jup ik heb mijn hele team op de schop gegooid. Neuer in het goal (de held) ipv die pleuris Sirigu.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maakt niet uit, ik pomp die goals erin.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup ik heb mijn hele team op de schop gegooid. Neuer in het goal (de held) ipv die pleuris Sirigu.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Niet zo bijdehand als je 1x wint.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik pomp die goals erin.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://faq.nl.playstation(...)en-sub-account-maken dit even lezen. Hmm lijkt me wat andersquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
geen idee. Heb ingelogd met mijn 2e account maar zie geen ps+logo voor mn naam
Dit rijst!![]()
Godverdomme, vannacht een gat in m'n broek gevallen
Antiklacht: facking goede bil gevoeld vannacht
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dus alleen als dat 2e account minderjarig is krijg je playstationplus?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://faq.nl.playstation(...)en-sub-account-maken dit even lezen. Hmm lijkt me wat anders
Dit rijst!![]()
Nee het filmpje. Je main account als 'primary ps4' doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dus alleen als dat 2e account minderjarig is krijg je playstationplus?
Die link is wat anders![]()
Moet je ff een tweet sturen naar Rob aangezien hij in contact staat met Maverquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil een team maken met Ronaldo als ST maar blijkbaar heb ik helemaal geen team meer.
gr gr![]()
wat een irritant spel dat velocity'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heb ik gedaan maar zie geen plus logo voor mn naamquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee het filmpje. Je main account als 'primary ps4' doen.
Die link is wat anders![]()
Als je op 29 februari geboren bent ben je minder jarig en verder zijn we allemaal even vaak jarig ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dus alleen als dat 2e account minderjarig is krijg je playstationplus?
gr gr
copyright Theo Maassen![]()
Mehquote:This article provides information on setting your PlayStation® 4 as your Primary system with your Sony Entertainment Network Account.
By activating your PlayStation 4 as primary you can enjoy numerous benefits and actions
Anyone who uses your Primary PS4™ system can enjoy applications you purchase from PlayStation®Store.
You can automatically download to the PS4 system content you pre-ordered, or content purchased on PlayStation®App.
You can connect to the PS4 system from a PS Vita system via the Internet using Remote Play.![]()
Oh wtf. bij je 2e account zie je niet dat je playstation plus hebt maar je kan wel online spelen idd.quote:![]()
ZO DAT IS TANTOE NICE SWA!quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh wtf. bij je 2e account zie je niet dat je playstation plus hebt maar je kan wel online spelen idd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke dan is het goed. Je hebt dan ook geen plus maar wel online. Andere dingen als cloudshit enz niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh wtf. bij je 2e account zie je niet dat je playstation plus hebt maar je kan wel online spelen idd.
Wel nice dat het iig nog kan. Echt een plus (lol) tov xbox![]()
Wat heb jij er aan danquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke dan is het goed. Je hebt dan ook geen plus maar wel online. Andere dingen als cloudshit enz niet.
Wel nice dat het iig nog kan. Echt een plus (lol) tov xbox![]()
Zo, groene Messi verkocht. Normale Messi terug halen, en dan kan ik een team gaan bouwen met een budget van 12 miljoen. Of ik zet gewoon 85 Sanchez op die plek neer, en dan heb ik 15.5 miljoen voor het nieuwe team. Iemand leuke ideeën?![]()
Maak mijn ronaldo team naquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:21 schreef Toefjes het volgende:
Zo, groene Messi verkocht. Normale Messi terug halen, en dan kan ik een team gaan bouwen met een budget van 12 miljoen. Of ik zet gewoon 85 Sanchez op die plek neer, en dan heb ik 15.5 miljoen voor het nieuwe team. Iemand leuke ideeën?![]()
![]()
Ja, maar dat is niet leuk. Als ik dat leuk zou vinden had ik in een kopieerwinkel moeten gaan werken. Maar inspiratie is altijd goed natuurlijk. Hoe ziet dat team er uit?quote:![]()
Wat is jouwe dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, mijn (alweer aangepaste want 433 4 is) Ronaldo team
Maak mijnequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet leuk. Als ik dat leuk zou vinden had ik in een kopieerwinkel moeten gaan werken. Maar inspiratie is altijd goed natuurlijk. Hoe ziet dat team er uit?
4222 Ronaldo ST
Dat zou je onderhand wel moeten wetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet leuk. Als ik dat leuk zou vinden had ik in een kopieerwinkel moeten gaan werken. Maar inspiratie is altijd goed natuurlijk. Hoe ziet dat team er uit?
Dit is nog het enige team wat ik heb, voor de rest heb ik al mn coins verkocht
Tots kompany rcb![]()
![]()
Joveticquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat zou je onderhand wel moeten weten
[ afbeelding ]
Tots kompany rcb
Nog niet mee gespeeldquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Alleen vervelend dat je er niet mee kan winnenen ik verloor maar 1x
Leuk team wel. Alleen heb ik met IF Jovetic en TOTS Courtois niet echt hele prettige ervaringen. En dat zijn net de 2 posities die ik het belangrijkste vind.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat zou je onderhand wel moeten weten
[ afbeelding ]
Tots kompany rcb
Ik bedank je voor de moeite, maar helaas ga je niet door naar de finaleronde.![]()
![]()
Jup crossen en pacehoeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kom een potje dan, zal ik eens laten zien hoe goed dit aanvalstrio is
IF Jovetic is wel erg slecht zeg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk team wel. Alleen heb ik met IF Jovetic en TOTS Courtois niet echt hele prettige ervaringen. En dat zijn net de 2 posities die ik het belangrijkste vind.
Ik bedank je voor de moeite, maar helaas ga je niet door naar de finaleronde.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb het idee dat ik hier tussen allemaal pubers sta met een te hoog fifa testostron gehalte.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die jonge gasten kunnen er wel mee overweg. Het geeft te denken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
IF Jovetic is wel erg slecht zeg.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb het idee dat ik hier tussen allemaal pubers sta met een te hoog fifa testostron gehalte.![]()
slecht? Wtfquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb het idee dat ik hier tussen allemaal pubers sta met een te hoog fifa testostron gehalte.![]()
Hij is echt een baas
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb het idee dat ik hier tussen allemaal pubers sta met een te hoog fifa testostron gehalte.je bakt er gewoon niks van trapz, wanneer doen we een potje?
En nee, alleen maar crossen en pacehoeren is niet mij speelstijl![]()
![]()
Kijk maar uit straks gaat ie nare dingen met je doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Toefjes het volgende:
Hey Trapz, zullen we anders gezellig de Sims gaan spelen?![]()
Kan nooit erger zijn dan een middagje fifa community.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks gaat ie nare dingen met je doen
Maar goed. Ik zit aan zoiets te denken. Modric, Benzema, Khedira, Alba en Pepe heb ik al. Dus qua budget zou het geen problemen op moeten leveren denk ik.![]()
![]()
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]je bakt er gewoon niks van trapz, wanneer doen we een potje?
En nee, alleen maar crossen en pacehoeren is niet mij speelstijl![]()
Ik maak je af.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4-3-3 (2)
Vorig Ronaldo team verloor ik er 2 in 35-40 en gister maakte ik een 4-3-3 (4) en ik verloor gelijk al met 5-4 en op penalties
Cool. Moet straks werken, ben rond uur of 12 terug.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
xPirlooo is mijn PSNquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Cool. Moet straks werken, ben rond uur of 12 terug.
Gaan we er dus een nacht sessie van maken?![]()
![]()
Sowieso, en dan streamen we hoe ik jou in je anus neem.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
xPirlooo is mijn PSN
Gaan we er dus een nacht sessie van maken?
Even dealtje met Kiid sluiten. Gr gr.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga mijn anus direct prepareren als ik thuis kom met wat vaselinequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso, en dan streamen we hoe ik jou in je anus neem.![]()
![]()
Matchfixingquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Even dealtje met Kiid sluiten. Gr gr.![]()
![]()
Trapz deed het zonder vaseline en heeft nu spijt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga mijn anus direct prepareren als ik thuis kom met wat vaselineOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Beter idee ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Toefjes het volgende:
Hey Trapz, zullen we anders gezellig de Sims gaan spelen?
Ik zag het ja, 5-0. Pittige overwinningquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Trapz deed het zonder vaseline en heeft nu spijt.![]()
Yeah right en die andere potjes dat ik je heb geneukt hoor ik niks meer van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Trapz deed het zonder vaseline en heeft nu spijt.
1e potje ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yeah right en die andere potjes dat ik je heb geneukt hoor ik niks meer van.Daarna 3x op rij verloren.
op penaltiesquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
1e potje ja.Daarna 3x op rij verloren.
1tje op penalties en die andere 2 gewoon overtuigend.quote:
In de verlenging overtuigend?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
1tje op penalties en die andere 2 gewoon overtuigend.![]()
Laatste twee potjes waar jij je controller kapot sloeg wel ja.quote:3-1 en 5-0.
Van politica tot popster
Beetje aandachtsgeil is ze welDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
O die wel ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Laatste twee potjes waar jij je controller kapot sloeg wel ja.3-1 en 5-0.
Maar goed jij hebt de FIFA e-pen0r hoor.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O die wel ja.
Maar goed jij hebt de FIFA e-pen0r hoor.
Loveyou schatje van me.
Ik wil gvd mijn spelers verkopen om Bale te halen
Bale niet al hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil gvd mijn spelers verkopen om Bale te halen![]()
![]()
Het liefdesnestje tussen Ozz en Trapz staat te huur![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
sinds gisteravond zeker
Huizen staan er maar 1 week op, dus klopt jaquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
holy shitquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]Ongeacht of het Samsung of Apple is (om discussie te voorkomen, die nu wellicht toch gaat komen), maar ¤ 829 voor een GSM
![]()
en sowieso mensen die het gaan kopen![]()
![]()
En dat terwijl apple voor de materialen 8 dollar betaaltquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]Ongeacht of het Samsung of Apple is (om discussie te voorkomen, die nu wellicht toch gaat komen), maar ¤ 829 voor een GSM
![]()
Achterlijke prijs idd, toch nog wel een stuk hoger als andere nieuwe telefoons kosten volgens mijDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En die zijn er genoeg. Apple weet precies wat het doet. Dat is het erge. Maar goed, met een abbo van 70 euro per maand hoef je maar 120 euro te betalenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy shit![]()
en sowieso mensen die het gaan kopen![]()
![]()
Ik heb al spijt van mijn S4. Betaal er 45 euro ofzo iedere maand voor met nog een jaar te gaanquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
nou als je het geld hebt en je wil er een moet je het absoluut doen, maar ik zou er echt nooit een kopenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die zijn er genoeg. Apple weet precies wat het doet. Dat is het erge. Maar goed, met een abbo van 70 euro per maand hoef je maar 120 euro te betalenhou het wel lekker bij mijn sim only en mijn tweedehandsje
![]()
![]()
Ik mag over 2 dagen verlengen. Maar ik ga denk ik gewoon over op sim only en koop tweedehands een s4 oid.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tweedehands zo'n apparaat dat wss de geur van de testikels van de vorige eigenaar nog aan zich heeft hangen
Elke dag![]()
Ik weet niet wat jij allemaal met je telefoon doet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tweedehands zo'n apparaat dat wss de geur van de testikels van de vorige eigenaar nog aan zich heeft hangenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat doe jij met je telefoon?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tweedehands zo'n apparaat dat wss de geur van de testikels van de vorige eigenaar nog aan zich heeft hangen![]()
gewoon op tweakers kopenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tweedehands zo'n apparaat dat wss de geur van de testikels van de vorige eigenaar nog aan zich heeft hangen
betaal je iets meer maar weet je wel zeker dat ie niet is afgeragd en dat je geen doos stenen opgestuurd krijgt![]()
En jij ook niet van diegene van wie je hem kooptquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal met je telefoon doet.![]()
Daarbij zit ie elke dag op 5 cm van zijn zaakje vandaan. Lekker hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als er gewoon hoesje om gezeten heeft en screen protector.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij ook niet van diegene van wie je hem koopt![]()
Daarbij zit ie elke dag op 5 cm van zijn zaakje vandaan. Lekker hoorEn worden ook nog best vaak nieuwe telefoons verkocht omdat ze dan die gekregen hebben oid.
Altijd nog beter dan 600 euro voor een nieuwe telefoon te betalen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Screen protector? Dat vind ik zo'n aidsdingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Moet een fifa toernooitje schema maken voor 6 man. Maar wat een kut aantal is dat zeg![]()
(komen misschien nog 2 mensen bij dat zal al een stuk beter zijn)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet met elektronica nee. Dat zou ik echt nooit tweedehands kopen, je kan nou eenmaal niet zien hoe het er precies mee voorstaat aan de binnenkant. En je garantie kan je meestal ook naar fluiten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:28 schreef Dudeweiser het volgende:
oké het is duidelijk dat je niet van tweedehands dingen houdt rickert
Ik gebruik mijn Telefoon en Laptop dagelijks, vind ik het niet vreemd dat ik er per 2 jaar wat aan kwijt ben om te vernieuwen (Laptop iets minder vaak)
Oh en een screenprotector werkt gewoon kut. Eerste of tweedehands
Elke dag![]()
Weet je wat het kutte met kleding is, dat hebben al heel veel mensen aangehad in pashokjesquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:33 schreef Zhano het volgende:
Beddegoed en kleding enzo tweedehands kopen, dat vind ik pas smerig... of knuffels![]()
Elke dag![]()
ik heb mijn huidige telefoon al dik twee jaar, eigenaar hiervoor ook al een jaar gebruikt... Doet het nog steeds perfect en stinkt niet naar balzweet. Tevens al derde telefoon die ik bij een Tweaker heb gehaald en alledrie doen ze het nogquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet met elektronica nee. Dat zou ik echt nooit tweedehands kopen, je kan nou eenmaal niet zien hoe het er precies mee voorstaat aan de binnenkant. En je garantie kan je meestal ook naar fluiten.
Ik gebruik mijn Telefoon en Laptop dagelijks, vind ik het niet vreemd dat ik er per 2 jaar wat aan kwijt ben om te vernieuwen (Laptop iets minder vaak)
Oh en een screenprotector werkt gewoon kut. Eerste of tweedehands![]()
Het kan zeker wel goed gaan ja, maar helaas ken ik ook genoeg verhalen van mensen waarbij het niet zo geweldig afliepquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb mijn huidige telefoon al dik twee jaar, eigenaar hiervoor ook al een jaar gebruikt... Doet het nog steeds perfect en stinkt niet naar balzweet. Tevens al derde telefoon die ik bij een Tweaker heb gehaald en alledrie doen ze het nogDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja eventjes.. niet een hele dag met hun zweetreet erin...quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet je wat het kutte met kleding is, dat hebben al heel veel mensen aangehad in pashokjes![]()
haha ik krijg altijd kleren van mijn neven. Ondergoed ook.. Bjorn Borgs, anders zou ik ze niet dragen hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:33 schreef Zhano het volgende:
Beddegoed en kleding enzo tweedehands kopen, dat vind ik pas smerig... of knuffels![]()
![]()
Nou ik ben blij met mijn tweedehands camera. Ding was ziek duur als ik hem normaal gekocht zou hebben. (tweedehands ook nog te duur maar oke)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Net of ik zo'n pauperbuurt een liefdesnestje bouw.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
ik koop altijd mijn kleding direct in bij de fabriek, al die smerige mensen die er anders aan hebben gezeten met hun smerige chipshandjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toch, je hebt geen idee wie je leuke nieuwe broek al heeft aangehad. Miss was het iemand die na het seksen zijn onderbroek vergeten is bij zijn chickiequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja eventjes.. niet een hele dag met hun zweetreet erin...
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik koop altijd mijn kleding direct in bij de fabriek, al die smerige mensen die er anders aan hebben gezeten met hun smerige chipshandjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haal ze altijd zelf op in China, om het risico te vermijdenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jonge dan gooi je het toch even in de wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar toch, je hebt geen idee wie je leuke nieuwe broek al heeft aangehad. Miss was het iemand die na het seksen zijn onderbroek vergeten is bij zijn chickieje kan het ook overdrijven hoor
![]()
Eerst kopen > wassen > passen > terugbrengen of houden...quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge dan gooi je het toch even in de wasje kan het ook overdrijven hoor
![]()
haphapquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge dan gooi je het toch even in de wasje kan het ook overdrijven hoor
Elke dag![]()
En laatst een te hands snes gekocht en werkt ook goed
passen>niet aanstellen>kopenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eerst kopen > wassen > passen > terugbrengen of houden...![]()
![]()
Wel eerst even gewassen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:41 schreef over_hedge het volgende:
En laatst een te hands snes gekocht en werkt ook goedRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er is een markt voor gedragen vrouwen slipjes die mannen kopen, dus misschien is er ook een markt voor gedragen ondergoed van mannen.![]()
Eigenlijk welquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:41 schreef over_hedge het volgende:
En laatst een te hands snes gekocht en werkt ook goeddadelijk heeft er iemand met zijn blote reet op gezeten..
![]()
Jup goud geld mee te verdienen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:41 schreef Kiid het volgende:
Er is een markt voor gedragen vrouwen slipjes die mannen kopen, dus misschien is er ook een markt voor gedragen ondergoed van mannen.![]()
Ik heb altijd een anonieme koper: O..3 uit Arnhem.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, en dan krijg je wormen omdat je aan dat ding liktquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]dadelijk heeft er iemand met zijn blote reet op gezeten..
![]()
![]()
Of zijn snikkel in het gleufje geduwd jeweethetnietquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]dadelijk heeft er iemand met zijn blote reet op gezeten..
Elke dag![]()
Als ik mijn xbox 360 verkoop zou ik iig wel vermelden dat hij ooit gepenetreerd is. Toch wel even netjes imoquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je wormen omdat je aan dat ding likt![]()
Omaver23 koopt die van mij ook altijd op. Zou het iemand zijn die we kennen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup goud geld mee te verdienen.![]()
Ik heb altijd een anonieme koper: O..3 uit Arnhem.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omaver93 koopt die van mij ook altijd op. Zou het iemand zijn die we kennen?![]()
Die van mij stuurt altijd baklava als dank terug.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh nee dat is niet dezelfde. Ik krijg altijd een half ingekleurde kleurplaat als bedankjequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Die van mij stuurt altijd baklava als dank terug.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Volgejizzt natuuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Die van mij stuurt altijd baklava als dank terug.![]()
Die koopt ook wel eens bij mij in, maar alleen op 22 september en altijd een spoedzending. Heel gekquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omaver93 koopt die van mij ook altijd op. Zou het iemand zijn die we kennen?![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh nee dat is niet dezelfde. Ik krijg altijd een half ingekleurde kleurplaat als bedankje
Ik kreeg deze:
Beste speler in het spel manquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:38 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat weet ik zeker. Ibarbo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:![]()
![]()
Dit is de meest recente die ik kreeg
Tis een rare gastDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja zeker... ik denk dat Poker4life aardig wat diagnoses kan vaststellen aan de hand van deze tekening.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tis een rare gastRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
'Hij is geen stoel'quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja zeker... ik denk dat Poker4life aardig wat diagnoses kan vaststellen aan de hand van deze tekening.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik kan concluderen dat hij geen stoel is'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
ik kan concluderen dat hij geen stoel is
1 seconde ook echt![]()
![]()
![]()
Inkoppertje maar toch
Elke dag![]()
quote:quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
ik kan concluderen dat hij geen stoel is
Nog duur ook. Andere sites zijn nog goedkoper.quote:
hahaTimmy
twitter:DailyRender twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 15:13:11Ze package has arrived! #XboxOne http://t.co/uVomzoqa4I reageer retweet
![]()
Ik kreeg deze bij mijn laatste bestelling:quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tis een rare gast![]()
![]()
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DailyRender twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 15:13:11Ze package has arrived! #XboxOne http://t.co/uVomzoqa4I reageer retweet
Heb je die nou serieus net zelf getekend?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kreeg deze bij mijn laatste bestelling:
[ afbeelding ]
Nee, zat toch bij de bestelling skklquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je die nou serieus net zelf getekend?![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, zat toch bij de bestelling skkl![]()
![]()
![]()
wat een baas.
Moest even inzoomen wat er stond.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kreeg deze bij mijn laatste bestelling:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wel cool dat je zelf getekend hebt
Elke dag![]()
Ik vind het toch wel een toffe bundel, helpt me niet bij het beslissen tussen een One en PS4quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DailyRender twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 15:13:11Ze package has arrived! #XboxOne http://t.co/uVomzoqa4I reageer retweet
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: