Is het 't wel waard om daarvoor zo lang te schrobben is de vraag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:31 schreef GSbrder het volgende:
Hoe duur is een koekenpan nou helemaal?
Als je de levensduur verlengd met een jaar, dan zit je in ruil daarvoor 5-6 jaar te schrobben.
Schrobben? Beetje zeep en een afwasborstel is niet genoeg?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef robin007bond het volgende:
Een post in een SC waar ik het wel mee eens was:
[..]
Is het 't wel waard om daarvoor zo lang te schrobben is de vraag.
Gewoon wassen dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Schrobben? Beetje zeep en een afwasborstel is niet genoeg?
Dat doe ik met gietijzer en plaatstaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik was ze met de hand met alleen wat heet water
Ja ik lees net ergens dat ze het beste bakken hett een laagje vet erop. Dus als ie niet heel vies is gewoon met een keukenpapiertje afdoenquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat doe ik met gietijzer en plaatstaal
Ik weet dat het gangbaar is, maar ik vind dat zo ranzig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik lees net ergens dat ze het beste bakken hett een laagje vet erop. Dus als ie niet heel vies is gewoon met een keukenpapiertje afdoen
Dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:15 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik weet dat het gangbaar is, maar ik vind dat zo ranzig.
Jij steekt gietijzer en plaatstaal in de vaatwasser?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:15 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik weet dat het gangbaar is, maar ik vind dat zo ranzig.
Gewoon alles in de vaatwasser hier, dan maar eerder een nieuwe pan kopen.
Het topic gaat over koekenpannen toch? Die van mij zijn van Tefal of soortgelijk spul. Vast niet van gietijzer of plaatstaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij steekt gietijzer en plaatstaal in de vaatwasser?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij plaatstaal of gietijzer kan ik me daarbij wat voorstellen, maar bij een tefalkoekenpan slaat dat nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |