Lol, inderdaad. Dat is inderdaad geen enorme afstand. Dat fiets je ook in een half uur max.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:08 schreef nightsleeper het volgende:
Ga dan gewoon fietsen dikke vetzak. Dat is maar iets van 12 kilometer.
Gouda is niet mijn beginstation.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:08 schreef nightsleeper het volgende:
Ga dan gewoon fietsen dikke vetzak. Dat is maar iets van 12 kilometer.
Kijk naar de tijd op de screenshot.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:02 schreef Bombvis het volgende:
1 minuut, ga huilenZolang je maar niet voor de trein gaat, dat levert en de machinist een trauma op + nog meer vertraging
Ik heb het niet over de trein van 42 die 1 minuut vertraging heeft maar over de trein van 56 die helemaal niet rijdt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:27 schreef P4tje het volgende:
Ts is 30 minuten te laat van huis weg gegaan en nu klagen dat de trein één minuut vertraging heeft.
Ik krijg er niet voor betaald om een half uur eerder te vertrekken.quote:
Succes later als je echt aan het werk gaat..... als dat al gaat lukken met deze instelling.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik krijg er niet voor betaald om een half uur eerder te vertrekken.
Dan zijn we wel klaar met die kuttopicsquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:02 schreef Bombvis het volgende:
1 minuut, ga huilenZolang je maar niet voor de trein gaat, dat levert en de machinist een trauma op + nog meer vertraging
Ok, dus je bent te lui om te fietsen en verrekt het om op tijd weg te gaan (bij de NS moet je altijd extra tijd nemen en dat weet je).quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wel om op tijd te komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |