2wins, 0lossesquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:49 schreef yamiown het volgende:
In April kwam ik in Bronze 2 (of 3?) en nu sta ik in de promos naar Gold.
Op naar goldquote:
hier ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:24 schreef pl4kkie het volgende:
Facking irritant, na een winning streak bijna promo's naar gold. De dag erna gelijk een losing streak -.-
ascensionquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:24 schreef pl4kkie het volgende:
Mensen die gaan reporten in Ascension omdat ze verliezen![]()
![]()
Heb 8 potjes gespeeld, alle summ icons gehaald, Dat was meer dan genoegquote:
ik moet nog 1 win voor die laatstequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heb 8 potjes gespeeld, alle summ icons gehaald, Dat was meer dan genoeg
DR.mundo picken en tanken die handel. Werkt perfect.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:13 schreef blow... het volgende:
[..]
ik moet nog 1 win voor die laatste
heb singed gepakt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
DR.mundo picken en tanken die handel. Werkt perfect.
waarom had ik dit verwachtquote:Op zondag 21 september 2014 15:45 schreef pl4kkie het volgende:
Nope niet gehaald. Laatse match een flaming nasus waar je bang van wordt. Jammer. Altijd krijg je kanker faggots in promo's
Het is gewoon triest, tot aan promo's soms een winning streak, geen gezeik van mensen, In promo's eerste game gaat goed, daarna weer flamers en clueless teammates, Riot doet het er gewoon om.quote:Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef blow... het volgende:
[..]
waarom had ik dit verwacht![]()
Oh wacht, ranked in het weekend is altijd cancer. Gewoon woensdagavond na 11 uur lijkt het fijnste.
moet je mijn op gg eens kijkenquote:Op zondag 21 september 2014 15:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het is gewoon triest, tot aan promo's soms een winning streak, geen gezeik van mensen, In promo's eerste game gaat goed, daarna weer flamers en clueless teammates, Riot doet het er gewoon om.
als de adc dat doet heb ik daar geen probleem mee maar als ik een riven zie die in een rf tegen een rammus aan het hakken is wors ik redelijk gefrustreerd jaquote:Op zondag 21 september 2014 16:39 schreef pl4kkie het volgende:
Altijd leuk, we zijn langzaam aan het winnen, gaan ze alle ineens de tanks focussen in teamfight. GG easy en weer een loss
ik had dr gelijk gegeven als jullie poppy haddenquote:Op zondag 21 september 2014 20:34 schreef pl4kkie het volgende:
Speel je tegen een amumu, leona, morgana, varus en nocturne,
Durft onze quinn te zeggen dat we betere teamfights hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|