Als je niet eens uit bronze komt denk ik niet dat je gekwalificeerd bent om te zeggen dat je even gaat met diamonds.quote:Op zondag 7 september 2014 16:44 schreef blow... het volgende:
Ik faal zo hardeven gaan met diamonds in normals en in ranked heb ik geeneens een 50 procent win in bronze
kappa.
in normals vriend.quote:Op zondag 7 september 2014 21:50 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als je niet eens uit bronze komt denk ik niet dat je gekwalificeerd bent om te zeggen dat je even gaat met diamonds.
Zelfs dan niet. Als je in bronze hangt heb je aleen verstand van kda(of dat zelfs niet) en echt nit van mp awareness, gold flow, objective control, goeie wardplekken en goed roamen/teamfighten. Dus je kan onmgelijk zeggen dat je even gaatquote:
ik heb het niet over kda maar over winrate. Ohja met vasthangen bedoel ik dat ik heel traag climb, niet dat ik veel ranked speel en er niet uitkom.quote:Op zondag 7 september 2014 22:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Als je in bronze hangt heb je aleen verstand van kda(of dat zelfs niet) en echt nit van mp awareness, gold flow, objective control, goeie wardplekken en goed roamen/teamfighten. Dus je kan onmgelijk zeggen dat je even gaat
dont worry, zo gaat het bij clg ook.quote:Op maandag 8 september 2014 01:10 schreef Cikx het volgende:
Misschien kunnen ze me in het vervolg tegen wat lagere levels laten spelen.
[ afbeelding ]
Zat gisteren of eergisteren ook naar je stream te kijken. Goed bezig man zoveel viewers!quote:Op zondag 7 september 2014 23:29 schreef Zith het volgende:
vanaf morgen ochtend weer, hopelijk voor de concurrentie
Je bedoelt zelfde winrating qua normals? Want dat is ook niet slim om te zeggen. Normal elo heeft waarschijnlijk andere formules qua matchamking. In normals stoppen ze challenger met bronze V tegen 2x gold V bewijzen van.quote:Op zondag 7 september 2014 23:03 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb het niet over kda maar over winrate. Ohja met vasthangen bedoel ik dat ik heel traag climb, niet dat ik veel ranked speel en er niet uitkom.
nee ik bedoel dat als ik tegen dia speel in normals dat ik ongeveer de helft win. Ik zeg niet dat ik in diamond hoor of dat ik even goed ben als zij.quote:Op maandag 8 september 2014 14:01 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je bedoelt zelfde winrating qua normals? Want dat is ook niet slim om te zeggen. Normal elo heeft waarschijnlijk andere formules qua matchamking. In normals stoppen ze challenger met bronze V tegen 2x gold V bewijzen van.
Beetje logisch he als je hebt gelezen wat ik hiervoor zei.quote:Op maandag 8 september 2014 16:58 schreef blow... het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat als ik tegen dia speel in normals dat ik ongeveer de helft win. Ik zeg niet dat ik in diamond hoor of dat ik even goed ben als zij.
Worldclasslol is je concurrentie, of is dat ook van jouw?quote:Op maandag 8 september 2014 17:41 schreef Zith het volgende:
Uiteindelijk hoor je op een mmr te komen waarbij je 50% verliest.
Nee die wint vandaagquote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Worldclasslol is je concurrentie, of is dat ook van jouw?
Op dit moment hagt ie alleen al wel een tijdje still op "unable to download spectator data..."quote:Op maandag 8 september 2014 21:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee die wint vandaagMaar hij speelt manueel replays als er geen live spelers zijn. Is veel beter concept natuurlijk. We zijn nu de bot verder aan het uitwerkt zodat we 24/7 kunnen werken (en replays als alle koreanen slapen). Je blijft bezig
Weet haast wel zeker dat je daar niet van gaat winnenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:24 schreef Zith het volgende:
Yep! De bot werkte zo'n 8 uur onafgebrokenTot er een popup kwam die hij niet kende
Gelijk onze positie kwijt aan de net-beginnende WorldClassLOL
![]()
Ik vond het een success79k unique visitors gehad.
Ik ook, hij werkt manueel, heeft betere kwaliteit, meer voorsprong enz enz. Maar als wij uiteindelijk een 24/7 product hebben met goede kwaliteit die niet crasht en wat extra opties heeft, dan kunnen we misschien beginnen in halen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:07 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Weet haast wel zeker dat je daar niet van gaat winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |