We kunnen nu potje doen als je wilquote:Op donderdag 25 september 2014 00:06 schreef blow... het volgende:
[..]
urgot mid heb ik nooit gezien. Zak eens speccenik add je wel even.
Waarom herhaal je wat ik zeg.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:20 schreef blow... het volgende:
[..]
ah vandaar dat hij een playmaking support is.
Stop je piemel in je neus en speel met je tenen. Kan niet missen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:33 schreef blow... het volgende:
Iemand hoe speel ik akali? In zit in ranked loading en ik wilde champs swappen maar mn team trollde me. Dus nu ben ik first time akali
thanks. Gewonnen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:42 schreef Djurres het volgende:
[..]
Stop je piemel in je neus en speel met je tenen. Kan niet missen.
Lichbane fiddlequote:Op zaterdag 27 september 2014 11:31 schreef Zjin het volgende:
Weer een 5 win streak
[ afbeelding ]
Nu zo nog even door gaan en goed gaan in de promos.
Was bij nader inzien toch een prut item, had er een betere item voor kunnen kopen.quote:
Liandrys op fiddlequote:Op zaterdag 27 september 2014 11:39 schreef Zjin het volgende:
[..]
Was bij nader inzien toch een prut item, had er een betere item voor kunnen kopen.
zhonya bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:39 schreef Zjin het volgende:
[..]
Was bij nader inzien toch een prut item, had er een betere item voor kunnen kopen.
ik zou provisonals solo doen voor de betere matchmakingquote:
voor dat ik hem geef ik doe soms trollen of ik heb slecht internet ik verzeker u dat ik nu goed internet hebquote:
Als je je IGN-name gooit voeg ik je wel even toe.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
voor dat ik hem geef ik doe soms trollen of ik heb slecht internet ik verzeker u dat ik nu goed internet heb
(moet patchen en weet mijn naam niet)
Dark tweeningquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:18 schreef Zjin het volgende:
[..]
Als je je IGN-name gooit voeg ik je wel even toe.
Is er trouwens iemand die een paar keer duo-q ( bronze ) wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |