Tuurlijk wel. In de 21e eeuw heeft elk meisje/vrouw een lange clitoris. Gaat prima.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
meisjes trekken zich meestal niet af
hard gewordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. In de 21e eeuw heeft elk meisje/vrouw een lange clitoris. Gaat prima.
Dat is echt een goor vooruitzichtquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. In de 21e eeuw heeft elk meisje/vrouw een lange clitoris. Gaat prima.
Vooruitzicht? We zitten in de 21e eeuw?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:54 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Dat is echt een goor vooruitzicht
Heb nog nooit vrouwen gezien met enorme clitorissen, behalve in van die opgefokte sos dip nachtmerriesquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vooruitzicht? We zitten in de 21e eeuw?
Ze duwen 't ook gewoon terug.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:56 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Heb nog nooit vrouwen gezien met enorme clitorissen, behalve in van die opgefokte sos dip nachtmerries
In thailand zekerquote:
Weet je dat heel zeker?quote:
Is niet erg johquote:
Ik hoorde verhalen rond gaan, iemand op FOK! heeft een kleine, wie!??!quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:03 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Is niet erg johKan je tenminste gasten daten met een kleine lul, maken jullie er gezamelijk grapjes over enzo
Dat kan je heel gemakkelijk zien. Iedereen zonder P in z'n username.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen rond gaan, iemand op FOK! heeft een kleine, wie!??!
Aaaaaaah, zo dus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:07 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Dat kan je heel gemakkelijk zien. Iedereen zonder P in z'n username.
Ik zie je DM wel tegemoetquote:
Ja - keer - is +quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |