SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent hommo en das onmöglichquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Emilia Clarke is een zesje en Breaking Bad ken ik niet.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef remi1986 het volgende:
sorry hoor maar wat een gedrocht
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Jammer dat je de schoonheid niet ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
[ afbeelding ]die had ik al gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]idd al gepost, iedere celeb heeft tenminste 1 foto waarop ze een gedrocht lijken dus ontregte klagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jwtzquote:
nee snap niks van dat hele Fantasy gebeuren .. net nog naar NFL Fantasy op NFL networks zitten kijken ... maar begin er niet aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe je mee met fantasy league?
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef Trebo het volgende:
[..]
het enige wat nog mist is je blauwe kleurtje.
Mag ik jouw sollicitatiebrief ook lezen?
Ah ja het is ook een rotzooi soms maar als je er in zit snap je het wel!quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee snap niks van dat hele Fantasy gebeuren .. net nog naar NFL Fantasy op NFL networks zitten kijken ... maar begin er niet aan
Als dat eenmaal bekend is merk je dat wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:54 schreef remi1986 het volgende:
nog niet bekend wie de nieuwe mod wordt?
Ja, niet zo raar toch? Al voordat ze een nieuwe mod zochten zelfs.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:54 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dus je hebt er echt eentje geschreven..
Welterusten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef Fylax het volgende:
Fylax gaat slapen. Slaaplekker tot straks iedereen.
Zet je de wekker om 4:00 om verder te baggeren?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef Fylax het volgende:
Fylax gaat slapen. Slaaplekker tot straks iedereen.
Gewoon dreigen met dat je voor de trein springt als je geen mod wordrquote:
Die uilquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef FFlorus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zet je de wekker om 4:00 om verder te baggeren?
was maar vraagje Prez...rustig maarquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als dat eenmaal bekend is merk je dat wel.
Zolang ze geen user mod maken waarvan nooit iemand gehoord heeft boeit het me sowieso vrij weinig allemaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon dreigen met dat je voor de trein springt als je geen mod wordr
Bedoelde dat KLB meestal ontploft als er een nieuwe mod is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
was maar vraagje Prez...rustig maar
ik kan er iig niet wakker om liggenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bedoelde dat KLB meestal ontploft als er een nieuwe mod is.
ik wil gewoon lekker wedstrijden kijken. Heb je ook Gamepass?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah ja het is ook een rotzooi soms maar als je er in zit snap je het wel!Wij doen het met ze 13e dus gaat allemaal vanzelf
kan de 12e niet. dan draait fylaxquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
http://www.kittenrave.nl/
Dit is binnenkort in het lokale kraakpand hier.![]()
Dj Kattenkotsquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
whehequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan de 12e niet. dan draait fylax
Dj Kattenkots? wat voor muziek is dat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
Die van foxdye is wel coolquote:
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dj Kattenkots? wat voor muziek is dat?
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
waarom moest ik hierdoor lachen
wat een kutgif eigelijk
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
waarom moest ik hierdoor lachen
wat een kutgif eigelijk
Ik vind het eigenlijk best tof.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
Niet dat iemand het gaat luisteren of waarderen, maar goed.
quote:
Nee die was eerst gebanned, hij mocht op RetRy verder.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JohDaarom heet die nu hoofdhead toch?
ouchquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die was eerst gebanned, hij mocht op RetRy verder.
Zolang Rodawa geen ban heeft is het ok toch.quote:
Nee r0dawa is ook baas volgens mij niet eens een kloonquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zolang Rodawa geen ban heeft is het ok toch.
Is geen kloon maar r0dama is echt een kneus en rodawa van GC is wel cool ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee r0dawa is ook baas volgens mij niet eens een kloon
sinds wanneer misschien zijn het dezelfdequote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
sinds wanneer misschien zijn het dezelfde
r0dawa is geen kneus hij is baas.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is geen kloon maar r0dama is echt een kneus en rodawa van GC is wel cool ja.
Heel makkelijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:07 schreef FFlorus het volgende:
Hoe presteer je dat überhaupt?(In KLB dan
)
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:07 schreef FFlorus het volgende:
Hoe presteer je dat überhaupt?(In KLB dan
)
quote:
precies tegelijkquote:
Nee ze zijn gewoon kutemo's.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:08 schreef richolio het volgende:
Deze blijft ook tof. Wist eigenlijk nooit dat My Chemical Romance zo bekend was.
Ze zijn best wel zo'n punk-ish fuck dit fuck dat band. Gaan ze woorden als 'fuck' censureren met een piepGelijk halve nummer weg.
Heb vreemde humor Gquote:
I'm not okay is wel een redelijk nummer, maar daar houdt het ook wel mee op. Ze zijn wel fucking goed en zo, maar ik hou er niet zo van.quote:
Later mattiquote:
Is het je kloontje of zo, dat je het zo loopt te spammen?quote:
2 topics posten is spammenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is het je kloontje of zo, dat je het zo loopt te spammen?
jaquote:
Die is wel goed ja. Van wat hou je wel qua rock dan? Of meer hip hop gewoon?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
I'm not okay is wel een redelijk nummer, maar daar houdt het ook wel mee op. Ze zijn wel fucking goed en zo, maar ik hou er niet zo van.
Pop punk vooral.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Die is wel goed ja. Van wat hou je wel qua rock dan? Of meer hip hop gewoon?
Dat doen zij niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:16 schreef richolio het volgende:
Eigenlijk is My Chemical Romance wel een beetje emo ja
Waarom censureren ze woorden als 'drugs'
die eerstequote:Op vrijdag 5 september 2014 01:15 schreef FFlorus het volgende:
Kloontjes van Eend112![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja true.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar 'ze' als in de mensen die dat doen
watquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:17 schreef richolio het volgende:
Ik wil zo'n Amerikaans punk huisfeestje. Die heb je hier niet.
Van die punk muziek uit die films
Emo4life, jij kent me niet jij weet niet wat ik meemaak :squote:Op vrijdag 5 september 2014 01:19 schreef deadprez het volgende:
dan ga je toch lekker je emotroep luisteren
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Emo4life, jij kent me niet jij weet niet wat ik meemaak :s
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:21 schreef deadprez het volgende:
Ach ja, hun chimeids zijn vaak wel goed te doen.
swsquote:
was ff aan het fappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |