rezania : mansoort die klikt op pionnetje topicsquote:
quote:
Jij blijkbaar ook niet, met al je graftopics.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:22 schreef pionnetje het volgende:
[..]
rezania : mansoort die klikt op pionnetje topics
gaat klagen dat kuttopic is
dag later klikt hij weer
leert niet van fouten
Eens met deze battieboiquote:
Doet ie ook altijd bij mijn topics hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:22 schreef pionnetje het volgende:
[..]
rezania : mansoort die klikt op pionnetje topics
gaat klagen dat kuttopic is
dag later klikt hij weer
leert niet van fouten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
Al 8 uur geen seks gehadquote:Op donderdag 4 september 2014 23:35 schreef peterkailey het volgende:
Waarom is rezania altijd zo gefrustreerd?
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:35 schreef peterkailey het volgende:
Waarom is rezania altijd zo gefrustreerd?Iemand met enorm veel posts die denkt dat hij belangrijker en beter user is dan menig KLB'er en vrijwel altijd grafft in topics en mij haat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Want neukt altijd?quote:
Alleen maar topics afkraken is niet bepaald iets toevoegen aan een forum of uberhaubt beter user zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 23:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Iemand met enorm veel posts die denkt dat hij belangrijker en beter user is dan menig KLB'er en vrijwel altijd grafft in topics en mij haat.
Met wat? Koeien?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet altijd, vandaar de 8 uur
Maar wel vaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |