rezania : mansoort die klikt op pionnetje topicsquote:
quote:
Jij blijkbaar ook niet, met al je graftopics.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:22 schreef pionnetje het volgende:
[..]
rezania : mansoort die klikt op pionnetje topics
gaat klagen dat kuttopic is
dag later klikt hij weer
leert niet van fouten
Eens met deze battieboiquote:
Doet ie ook altijd bij mijn topics hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:22 schreef pionnetje het volgende:
[..]
rezania : mansoort die klikt op pionnetje topics
gaat klagen dat kuttopic is
dag later klikt hij weer
leert niet van fouten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
Al 8 uur geen seks gehadquote:Op donderdag 4 september 2014 23:35 schreef peterkailey het volgende:
Waarom is rezania altijd zo gefrustreerd?
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:35 schreef peterkailey het volgende:
Waarom is rezania altijd zo gefrustreerd?Iemand met enorm veel posts die denkt dat hij belangrijker en beter user is dan menig KLB'er en vrijwel altijd grafft in topics en mij haat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Want neukt altijd?quote:
Alleen maar topics afkraken is niet bepaald iets toevoegen aan een forum of uberhaubt beter user zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 23:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Iemand met enorm veel posts die denkt dat hij belangrijker en beter user is dan menig KLB'er en vrijwel altijd grafft in topics en mij haat.
Met wat? Koeien?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet altijd, vandaar de 8 uur
Maar wel vaak
Zeer zeker. Jij bent slimme jongen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:37 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Alleen maar topics afkraken is niet bepaald iets toevoegen aan een forum of uberhaubt beter user zijn
quote:
Ah ha, dus hij is eigenlijk onbewust in strijd met niet geaccepteerd worden door het gros van de maatschappij?quote:
Accepteer jij dan geen homo's in onze maatschappij?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:39 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ah ha, dus hij is eigenlijk onbewust in strijd met niet geaccepteerd worden door het gros van de maatschappij?
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Accepteer jij dan geen homo's in onze maatschappij?
Nee ik ben vrij open mindedquote:Op donderdag 4 september 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus of je tot het gros van de maatschappij hoort.
Omdat je kuttopics opent, debiel. Open je bagger, krijg je gezeik, duh.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Iemand met enorm veel posts die denkt dat hij belangrijker en beter user is dan menig KLB'er en vrijwel altijd grafft in topics en mij haat.
Dus jij bent de soort van poortwachter van FOK! ?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat je kuttopics opent, debiel. Open je bagger, krijg je gezeik, duh.
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:35 schreef peterkailey het volgende:
Waarom is rezania altijd zo gefrustreerd?Jaja, iedereen quote mij over dat TS een eind moet gaan fietsen, maar het ligt natuurlijk aan mij, niet aan TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dan is TS inmiddels wel erg ver gefietst.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jaja, iedereen quote mij over dat TS een eind moet gaan fietsen, maar het ligt natuurlijk aan mij, niet aan TS.
Nee, maar mag ik een mening hebben over de huidige staat van KLB of is dat soms verboden?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:46 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Dus jij bent de soort van poortwachter van FOK! ?
Kan je dan niet gewoon beter een bot maken die gvd tief op post?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar mag ik een mening hebben over de huidige staat van KLB of is dat soms verboden?
Hopelijk zo een actieve vulkaan in.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dan is TS inmiddels wel erg ver gefietst.
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:49 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon beter een bot maken die gvd tief op post?
Ik post niet alleen in KLB.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:49 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon beter een bot maken die gvd tief op post?
Blijf je toch daar?quote:
Dus in KLB zit je express alleen maar te graffen?quote:
Net zoals jij hier expres allemaal kuttopic a la 'Hihi, zie mij eens grappig zijn!' opent ja. Het is een vicieuze cyclus.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dus in KLB zit je express alleen maar te graffen?
Nee, ga jij maar lekker naar 4chan als je wil baggeren.quote:
Laten we anders gewoon een serieus gesprek hebben? Als er een god bestaat, denk je dat je dan in de hemel komt?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ga jij maar lekker naar 4chan als je wil baggeren.
Waarom ben jij zo zuur de laatste jaren?quote:
KLB doet je verzuren.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo zuur de laatste jaren?
Niemand komt in de hemel als je de bijbelteksten echt serieus neemt.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:54 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Laten we anders gewoon een serieus gesprek hebben? Als er een god bestaat, denk je dat je dan in de hemel komt?
Dat antwoord verwachtte ik nietquote:Op donderdag 4 september 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand komt in de hemel als je de bijbelteksten echt serieus neemt.
Oh ja da's waar ookquote:
HOMOSEKSUELEN KOMEN IN DE HELquote:Op donderdag 4 september 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand komt in de hemel als je de bijbelteksten echt serieus neemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |