Trippel is wel ok, maar Desperado is ook van "Ik wil drinken maar lust het eigenlijk niet"quote:Op donderdag 4 september 2014 23:51 schreef BaajGuardian het volgende:
tevens trippel trapist en desperado voor de winneling.
Waarom is "Ik moet rijden" geen geldig argument?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:18 schreef Druppelss het volgende:
Nooit gedronken en ook niet van plan.. Als je niet tegen alcohol kan of bier niet lust (want een andere reden kan er niet zijn, zoals sommige; "ik drink 0.0 want ik moet rijden") dan drink je maar fris.
Eens met de klacht!
Welk merk radler heb je hier gehad?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:54 schreef Proximo het volgende:
Radler uit duitsland/oostenrijk is prima, niet die smerige namaak hier, veel te zoet
Zeer terechte klacht.quote:
Jij bent zo'n kut autist die pas dronken een praatje kan maken met menschen zeker?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:18 schreef Druppelss het volgende:
Nooit gedronken en ook niet van plan.. Als je niet tegen alcohol kan of bier niet lust (want een andere reden kan er niet zijn, zoals sommige; "ik drink 0.0 want ik moet rijden") dan drink je maar fris.
Eens met de klacht!
Ik weet niet welk merk hij had, maar voor Grolsch heeft hij gelijk. Dat is mierzoete citroenlimonade, heeft niks met Radler te maken. Want bij echte Radler proef je het bier ook nog.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:47 schreef mergbot het volgende:
[..]
Welk merk radler heb je hier gehad?
Ga maar lekker radler drinken mietjequote:Op zaterdag 6 september 2014 11:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kut autist die pas dronken een praatje kan maken met menschen zeker?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:23 schreef Pharkus het volgende:
Lijkt me niks. Zou daarom niet drinken.
deze twee kunnen het wetenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |