abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144188118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:29 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Ik hoor het graag als ik geen gelijk heb, zeker in dit geval. Dat zou een grote opluchting voor me zijn.
http://www.islamnu.nl/ind(...)ims-veroordelen-isis
http://moslimomroep.nl/re(...)-geen-islamofobie-2/
http://www.joop.nl/wereld(...)ms_massaal_tegen_is/

Even een paar van de eerste hits op Google. Misschien voor veel mensen niet de meest betrouwbare bronnen, maar goed.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 4 september 2014 @ 23:35:52 #27
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_144188243
In ieder geval overtuigend.
Toch heb ik wel angst. Als ik op tv zie wat er gebeurt, dan ben ik bang voor de herhaling van de tweede wereldoorlog. De IS verdient miljoenen per dag. Normaal is het bij terroristische groeperingen zo dat ze beperkt zijn in slagkracht door onvoldoende cash en kennis. IS vergaart op dit moment een groot fortuin. Met geld krijg je de hele wereld. Ik ben bang dat de leider zijn doel gaat halen: Rome.
Dit gaat volgens mij helemaal niet goed.
pi_144188356
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:35 schreef Grietje-tit het volgende:
In ieder geval overtuigend.
Toch heb ik wel angst. Als ik op tv zie wat er gebeurt, dan ben ik bang voor de herhaling van de tweede wereldoorlog. De IS verdient miljoenen per dag. Normaal is het bij terroristische groeperingen zo dat ze beperkt zijn in slagkracht door onvoldoende cash en kennis. IS vergaart op dit moment een groot fortuin. Met geld krijg je de hele wereld. Ik ben bang dat de leider zijn doel gaat halen: Rome.
Dit gaat volgens mij helemaal niet goed.
Voor een wereldoorlog hoef je niet bang te zijn hoor. Je moet ook niet vergeten dat het Westen zich er nog niet heel actief mee bemoeit. Als de VS of ook bijvoorbeeld Rusland er genoeg van hebben is het zo voorbij. :')

Ik maak me momenteel meer zorgen om de situatie in Oekraïne.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 4 september 2014 @ 23:40:41 #29
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144188428
Die ahmadi's klinken vreedzaam, typisch weer dat de stroming in bepaalde moslimlanden verboden is.
pi_144189721
Wilders heeft gelijk dat de huidige regering te weinig knopen doorhakt.

Buma bijvoorbeeld propageert de laatste tijd dat haat en geweld niet meer openbaar in de media verkondigd mag worden. Hij heeft wat mij betreft gelijk, omdat het ook aanzet bij anderen tot haat en geweld. Maar nee, daar zijn anderen het weer niet mee eens, want dat gaat in tegen de democratie. Dat is in feite wel zo, echter moet er wel een halt toegeroepen worden tegen haatpredikanten. In Nederland wordt er eeuwig gedebatteerd over problemen, waardoor oplossingen uitblijven en de problemen in omvang toenemen.

Maar naar mijn mening ligt het niet aan de Islam maar aan de cultuur. De Islam is niet veel haatdragender dan het christendom of het joodse geloof. Niet alle moslims steunen IS(IS). Wilders gebruikt echter wel dezelfde taktiek om mensen aan zijn kant te trekken, namelijk het inspelen op primitieve onderbuikgevoelens.

Ik vind dat er strenger opgetreden moet worden, echter mag dat nooit ten koste gaan van de rechtvaardigheid en er moet objectief naar de situatie gekeken worden.
pi_144189801
En op 20 september hebben we weer een protestmars! *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 5 september 2014 @ 00:25:52 #32
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144189950
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Het lijkt wel zo, want ik hoor geen enkele klacht hier van de moslims. Terwijl ze altijd vooraan staan met demonstreren, maar nu niet. Dat vind ik erg opvallend en zelfs ernstig.
Ja elke keer als een idioot iets roept moeten we zeker daarop in gaan en zeggen nee wij bedoelen het niet zo. :')
Dan wil ik dat je hierbij je excuseert voor alle pedo praktijken, tenzij neger dan wil ik je dat je, je excuseert voor alle verlopen kip.
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:04:11 #33
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_144192800
Terechte klacht
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')