abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2014 @ 22:41:42 #1
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144186399
Van de warme PVV propagenda e-mail uit mijn postvak.

quote:
Vz, ik had eigenlijk bloemen van u verwacht. Ik vier dezer dagen een jubileum. Precies tien jaar en twee dagen geleden ging ik los van een partij waarvan de naam mij even is ontschoten. Ik heb in die tien jaar en twee dagen veel verwijten gekregen. De belangrijkste is dat ik steeds weer hetzelfde verhaal vertel. Ik moet vandaag mijn critici gelijk geven. Ik zeg inderdaad al vele jaren hetzelfde. En vandaag zal ik voor de zoveelste keer opnieuw hetzelfde verhaal afsteken over de islam. Zoals ik dat al tien jaar en twee dagen doe.

Ik werd ooit verketterd om mijn film Fitna. En niet alleen verketterd, maar ook strafrechtelijk vervolgd. Vz, waar nog niet zoveel jaren geleden niemand bij de publieke omroep of anderzijds mijn film Fitna wilde uitzenden, zien we Fitna 2, 3, 4, en 5 vandaag dagelijks op de tv. We beleven geen clash of civilizations, geen botsing der beschavingen, maar een clash tussen barbarisme en beschaving.

Nederland is steeds meer het slachtoffer van de islam geworden door het wegkijken van de politieke elite. Hier zitten ze allemaal. In Vak K zitten ze allemaal. Wegkijkers! Iedere waarschuwing werd genegeerd. En dus krijgen ook in ons land Christenen te horen: ‘Wij willen jullie allemaal vermoorden.’ Worden Joden met de dood bedreigd. Zien we hakenkruisvlaggen bij demonstraties, gaan er stenen door de ruiten, er worden molotovcocktails gegooid. Er wordt de Hitlergroet gebracht, met zwarte macabere ISIS-vlaggen gezwaaid, we horen op de Dam kreten als Fuck de Talmoed – ja voorzitter, de islam kwam naar ons toe deze zomer.

Vice-premier Asscher stelt in al zijn naïviteit dat er ‘grote behoefte’ bij moslims bestaat dit ‘hard aan te pakken’. We krijgen in de kabinetsbrief van afgelopen vrijdag te horen dat de jihadisten niets voorstellen. ‘Sekte-achtig’ is het en nog ‘klein’ ook.

Tot zover de wensdromerij van de wegkijkers, de ontkenners van de harde werkelijkheid, al 10 jaar en 2 dagen lang, de struisvogelbrigade van Rutte 2.

Maar de realiteit is anders. 73% van alle Marokkanen en Turken in Nederland vindt, zo blijkt uit een onderzoek, dat Syriëgangers die gaan meevechten in de jihad ‘helden’ zijn. Mensen dus om te bewonderen. En dat is niet nieuw. Dertien jaar geleden vielen er 3000 doden bij de aanslagen op 11 september. We herinneren ons de beelden van brandende mensen die uit wolkenkrabbers sprongen. Ook toen driekwart van de moslims in Nederland die daar begrip voor hadden. Dat zijn dus niet een paar moslims, maar honderdduizenden moslims in Nederland die begrip hebben voor terreur en jihadisten helden vinden. Ik verzin het niet. Dit is onderzocht. Een tikkende tijdbom.

Vz, is het toeval dat moslims al eeuwen betrokken zijn bij al die moordpartijen? Nee dat is geen toeval, want ze voeren gewoon hun ideologie uit. Allah heeft de waarheid gedicteerd aan Mohammed, volgens de islam ‘de volmaakte mens’. Wie de koran ontkent, ontkent dus Allah. En Allah laat er geen onduidelijkheid over bestaan wat hij wil. Een paar citaten uit de koran:

Soera 8 vers 60: “Maak voorbereiding om Allah’s vijand te terroriseren.” Of “Wanneer gij een ontmoeting hebt met ongelovigen, houwt dan in op de nekken.” (soera 47 vers 4). We zien het iedere dag op het journaal. Nog een stijlbloempje van Allah is deze: “Neemt van de ongelovigen niemand als medestander. Als zij zich afkeren, grijpt hen dan en doodt hen dan waar jullie hen vinden.” (soera 4 vers 89)

Vz, de koran die daar voor u op de tafel staat, is een handboek voor terroristen. Het bloed druipt van de pagina’s. Het roept op tot eeuwige oorlog tegen niet-gelovigen. Die koran die daar voor u staat: Het is de jachtakte voor miljoenen moslims. A license to kill. Dat smerige boek is de grondwet van de Islamitische Staat. ISIS doet wat Allah zegt.

En dankzij onze wegkijkelite – nogmaals daar zitten ze allemaal, ook in vak K – heeft deze bloeddorstige ideologie zich ook in Nederland genesteld. Schilderswijk, Transvaal, Crooswijk, Slotervaart, Kanaleneiland, Huizen, noem maar op. Daar slaan ze de heipalen van het kalifaat. Daar staat de islamitische staat in de steigers.

Maar het struisvogelkabinet deed niet alleen tien jaar en twee dagen niets. De elites zien niets. Het heeft allemaal niks me de islam te maken liegen ze de bevolking voor. Stel je voor dat je de waarheid moet vertellen.

Maar ons volk ziet het wel. Twee derde van alle Nederlanders vindt dat de islamitische cultuur niet bij Nederland hoort. Dat vindt de meerderheid van de kiezers van de PvdA, de meerderheid van de kiezers van de VVD, de meerderheid van de kiezers van het CDA, en alle kiezers van de PVV vinden dat ook.

De kiezers eisen dat er wat gebeurt na tien jaar en twee dagen geslapen te hebben. De kiezers eisen dat er nu ook echt iets gebeurt. Geen halfzachte lapmiddelen. Ik help de weg-met-ons-maffia maar weer even met een aantal dingen die vandaag nog moeten gebeuren:

Erken dat het probleem islam heet. Start de de-islamisering van Nederland. Minder islam. Sluit onze grenzen voor immigranten uit islamitische landen. Voer onmiddellijk weer grensbewaking in. Hou even op met die cultuurverrijking. Sluit alle salafistische moskeeën die ook maar een cent van foute golflanden ontvangen. Pak alle jihadgangers hun paspoort af ook als ze alleen Nederlander zijn. Laat ze maar een paspoort van ISIS nemen als ze dat zo graag willen. Maar hou uitreizende jihadgangers niet tegen, laat ze vooral lekker gaan, liefst met zoveel mogelijk vrienden, ik kom ze allemaal uitwuiven op Schiphol als dat zou helpen. Maar laat ze nooit meer terug komen. Dat is de voorwaarde.
Opgeruimd staat netjes.
En iedereen die steun betuigt aan terreur om onze democratische rechtsstaat omver te werpen kan wat mij betreft linea recta het land uit. Sta je met een ISIS-vlag te zwaaien, dan sta je er eigenlijk met een uitreisverzoek. Weg, het land uit. Vz, ons is de oorlog verklaard en we moeten hard terugslaan. Weg met die mensen. Genoeg is genoeg.

Klacht: Niet weten dat er een harde en kille burgeroorlog gaande is buiten mijn zolderkamer. ;(
Klacht2: Niet eens verder kunnen lezen dan de helft. ;(

Inb4: Spongeboss die stiekem Geert Wilders is. _O_
  donderdag 4 september 2014 @ 22:42:25 #2
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_144186430
Ik heb fitna een goede (matige) rating gegeven op imdb
pi_144186452
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:42 schreef Zeetakje het volgende:
Ik heb fitna een goede (matige) rating gegeven op imdb
Ik een 10/10 ^O^
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  donderdag 4 september 2014 @ 22:44:12 #4
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144186493
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:43 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik een 10/10 ^O^
Nou, nou meis, wat fantastisch zeg.
pi_144186527
Terechte klacht.

Wilders :')
pi_144186562
  donderdag 4 september 2014 @ 22:46:08 #7
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144186571
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terechte klacht.

Teregte klacht van jou, ik word er toch een beetje warm van binnen van dat terwijl mijn hartje sneller gaat kloppen. :@
  donderdag 4 september 2014 @ 22:46:08 #8
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_144186572
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:43 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik een 10/10 ^O^
Goedzo knul
pi_144186579
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:44 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nou, nou meis, wat fantastisch zeg.
:D
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144186594
quote:
Terechte klacht.

Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_144186596
Wilders laat de geschiedenis tien jaar geleden beginnen. Niet op het moment dat Janmaat kwam met kritiek op de islam, of Pim Fortuyn. Tien jaar geleden, dan hoeft hij het ook niet te hebben over de VVD, toen hij nog gewoon met die partij meestemde.
  donderdag 4 september 2014 @ 22:47:33 #12
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_144186628
quote:
Terechte klacht.

Wees blij dat Limburg geen land is, want in Limburg stemt het gros van de bevolking PVV.
pi_144186675
Wilders heeft een punt, maar hij moet het anders gaan aanpakken om voor een constructieve verandering te zorgen
pi_144186836
Dat spotje met die roeiboot toen...
  donderdag 4 september 2014 @ 22:59:31 #15
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144186960
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilders heeft een punt, maar hij moet het anders gaan aanpakken om voor een constructieve verandering te zorgen
Alle Marokkanen het land uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZEINZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 4 september 2014 @ 23:03:33 #16
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_144187080
Wilders! Altijd 1!
pi_144187132
Niet elke ochtend fitna kijken :')
pi_144187236
Hoe zou het met Samir Azzouz gaan?
Make my day!
  donderdag 4 september 2014 @ 23:10:02 #19
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144187277
Hij heeft wel gelijk over fitna 2345
  donderdag 4 september 2014 @ 23:24:48 #20
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_144187802
Ik was altijd tegen Wilders, maar hij begint op een punt gelijk te krijgen: De Islam. Vroeger had ik respect voor die godsdienst. Dat is weg. Het is een godsdienst van haat geworden, van sexslavinnen, van loverboys, van moordpartijen en dwang.
Nu de IS zoveel geld verovert met al die olie, kan dit nog wel eens een heel serieus probleem worden. Vroeger dacht ik dat het een goede godsdienst was, dat is gewoon niet zo.
pi_144187827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik was altijd tegen Wilders, maar hij begint op een punt gelijk te krijgen: De Islam. Vroeger had ik respect voor die godsdienst. Dat is weg. Het is een godsdienst van haat geworden, van sexslavinnen, van loverboys, van moordpartijen en dwang.
Nu de IS zoveel geld verovert met al die olie, kan dit nog wel eens een heel serieus probleem worden. Vroeger dacht ik dat het een goede godsdienst was, dat is gewoon niet zo.
Ja iedere moslim steunt IS inderdaad. :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 4 september 2014 @ 23:27:06 #22
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_144187900
quote:
13s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja iedere moslim steunt IS inderdaad. :')
Het lijkt wel zo, want ik hoor geen enkele klacht hier van de moslims. Terwijl ze altijd vooraan staan met demonstreren, maar nu niet. Dat vind ik erg opvallend en zelfs ernstig.
pi_144187915
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Het lijkt wel zo, want ik hoor geen enkele klacht hier van de moslims. Terwijl ze altijd vooraan staan met demonstreren, maar nu niet. Dat vind ik erg opvallend en zelfs ernstig.
Dan let je niet zo goed op.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 4 september 2014 @ 23:29:00 #24
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_144187980
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik hoor het graag als ik geen gelijk heb, zeker in dit geval. Dat zou een grote opluchting voor me zijn.
  donderdag 4 september 2014 @ 23:31:42 #25
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_144188089
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:

[..]

Even gegoogled en dit gevonden:
http://www.joop.nl/wereld(...)ms_massaal_tegen_is/
pi_144188118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:29 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Ik hoor het graag als ik geen gelijk heb, zeker in dit geval. Dat zou een grote opluchting voor me zijn.
http://www.islamnu.nl/ind(...)ims-veroordelen-isis
http://moslimomroep.nl/re(...)-geen-islamofobie-2/
http://www.joop.nl/wereld(...)ms_massaal_tegen_is/

Even een paar van de eerste hits op Google. Misschien voor veel mensen niet de meest betrouwbare bronnen, maar goed.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 4 september 2014 @ 23:35:52 #27
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_144188243
In ieder geval overtuigend.
Toch heb ik wel angst. Als ik op tv zie wat er gebeurt, dan ben ik bang voor de herhaling van de tweede wereldoorlog. De IS verdient miljoenen per dag. Normaal is het bij terroristische groeperingen zo dat ze beperkt zijn in slagkracht door onvoldoende cash en kennis. IS vergaart op dit moment een groot fortuin. Met geld krijg je de hele wereld. Ik ben bang dat de leider zijn doel gaat halen: Rome.
Dit gaat volgens mij helemaal niet goed.
pi_144188356
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:35 schreef Grietje-tit het volgende:
In ieder geval overtuigend.
Toch heb ik wel angst. Als ik op tv zie wat er gebeurt, dan ben ik bang voor de herhaling van de tweede wereldoorlog. De IS verdient miljoenen per dag. Normaal is het bij terroristische groeperingen zo dat ze beperkt zijn in slagkracht door onvoldoende cash en kennis. IS vergaart op dit moment een groot fortuin. Met geld krijg je de hele wereld. Ik ben bang dat de leider zijn doel gaat halen: Rome.
Dit gaat volgens mij helemaal niet goed.
Voor een wereldoorlog hoef je niet bang te zijn hoor. Je moet ook niet vergeten dat het Westen zich er nog niet heel actief mee bemoeit. Als de VS of ook bijvoorbeeld Rusland er genoeg van hebben is het zo voorbij. :')

Ik maak me momenteel meer zorgen om de situatie in Oekraïne.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 4 september 2014 @ 23:40:41 #29
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144188428
Die ahmadi's klinken vreedzaam, typisch weer dat de stroming in bepaalde moslimlanden verboden is.
pi_144189721
Wilders heeft gelijk dat de huidige regering te weinig knopen doorhakt.

Buma bijvoorbeeld propageert de laatste tijd dat haat en geweld niet meer openbaar in de media verkondigd mag worden. Hij heeft wat mij betreft gelijk, omdat het ook aanzet bij anderen tot haat en geweld. Maar nee, daar zijn anderen het weer niet mee eens, want dat gaat in tegen de democratie. Dat is in feite wel zo, echter moet er wel een halt toegeroepen worden tegen haatpredikanten. In Nederland wordt er eeuwig gedebatteerd over problemen, waardoor oplossingen uitblijven en de problemen in omvang toenemen.

Maar naar mijn mening ligt het niet aan de Islam maar aan de cultuur. De Islam is niet veel haatdragender dan het christendom of het joodse geloof. Niet alle moslims steunen IS(IS). Wilders gebruikt echter wel dezelfde taktiek om mensen aan zijn kant te trekken, namelijk het inspelen op primitieve onderbuikgevoelens.

Ik vind dat er strenger opgetreden moet worden, echter mag dat nooit ten koste gaan van de rechtvaardigheid en er moet objectief naar de situatie gekeken worden.
pi_144189801
En op 20 september hebben we weer een protestmars! *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 5 september 2014 @ 00:25:52 #32
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144189950
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Ja elke keer als een idioot iets roept moeten we zeker daarop in gaan en zeggen nee wij bedoelen het niet zo. :')
Dan wil ik dat je hierbij je excuseert voor alle pedo praktijken, tenzij neger dan wil ik je dat je, je excuseert voor alle verlopen kip.
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:04:11 #33
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_144192800
Terechte klacht
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')