abonnement Unibet Coolblue
pi_145035213
Ik had ook begrepen dat hij kennis had aan haar op het moment dat hij nog samen was met zijn (ex) vrouw... Dat hij toen gescheiden is en officieel met de China mevrouw verder is gegaan. Onder valse voorwendselen naar Nederland gehaald hebben geloof ik dan weer niks van. Het is misschien een boefje omdat hij zn vrouw heeft ingeruild, maar ze houden wel van elkaar.
pi_145036393
Ze zou gaan werken bij hem en een jaar(?) verder heeft ze nog steeds geen baan en sws duurt het traject waar ze in gestopt is ongeveer een jaar voordat ze überhaupt mag werken

Zij is gewoon op die verwendselen naar Nederland gekomen, anders kon ze beter in China blijven, daar een redelijke baan(zou wel lukken met haar engels en studie) zoeken en gewoon voor dr moeder kunnen blijven zorgen.

Wie weet op termijn nog een studie, goede baan of een baan in het buitenland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145036473
Zoiets

3 maanden - Taaltoets
2 maanden - Nederland
3 maanden - China (verplicht)
5 - 8 maanden - Nederland tot een verblijfsvergunning hebt

Dan heb je het al ruwweg over 1,5 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145036625
Ze heeft geen baan en volgens hem is het niet zijn probleem :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145040738
Dat mensen nog serieus op DAM reageren...

Weten jullie nou nog steeds niet dat het een en al getroll is?
pi_145041025
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:23 schreef k_man het volgende:
Dat mensen nog serieus op DAM reageren...

Weten jullie nou nog steeds niet dat het een en al getroll is?
Ik dacht dat je gestopt was met stalken

Hoe gaat het met je SLK?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145041335
Tuurlijk joh. Ik kom hier speciaal voor jou...
pi_145041593
Leek mij geen leuke man eigenlijk. Linzi vond ik wel erg spontaan.
thats it
pi_145042172
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:51 schreef k_man het volgende:
Tuurlijk joh. Ik kom hier speciaal voor jou...
Ja, en alle andere topics, borderliner
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145043530
Het kan toch, dat het gewoon niet allemaal loopt zoals je verwacht? Dat is niemand zn schuld...
pi_145043728
Ik vond hem ook niet leuk, haar wel.

Het werd niet expliciet genoemd, maar hij had al degelijk wel wat met haar voor zijn scheiding. Inderdaad, hij wilde zijn gezin niet opgeven, zij moest erg huilen, bla bla.

Ze zegt: 'Je denkt, ik mag die andere vrouw niet in de problemen brengen.
Stem Yvon: 'pas na de scheiding van Jeroen wordt hun relatie echt serieus'. Dus... er was al iets gaande. Kijk zelf maar tussen 5 min en 7.30
pi_145043821
Juistem.
pi_145050543
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:44 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ik vond hem ook niet leuk, haar wel.

Het werd niet expliciet genoemd, maar hij had al degelijk wel wat met haar voor zijn scheiding. Inderdaad, hij wilde zijn gezin niet opgeven, zij moest erg huilen, bla bla.

Ze zegt: 'Je denkt, ik mag die andere vrouw niet in de problemen brengen.
Stem Yvon: 'pas na de scheiding van Jeroen wordt hun relatie echt serieus'. Dus... er was al iets gaande. Kijk zelf maar tussen 5 min en 7.30
Lienekien en Jane Doe zullen nu wel hun excuses maken neem ik aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145050607
Kan me overigens niet voorstellen dat zij zonder die baangarantie naar Nederland zou zijn gekomen, want dan kan ze gewoon veel beter in China blijven en bij dr moeder blijven.

Met die 2 uur Chinese les die ze nu kan geven zal het vast ook niet elk jaar op familiebezoek worden :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145138560
Is er iemand aan het kijken?
Ik vind het wel een lieve jongen. Maar ik vrees dat het nog wel even duurt voor hij zich in Nederland mag vestigen...
Somebody that I used to know
pi_145138603
Ik.... Zn Engels is vrij goed, maar ik vraag me af op hij snel voor zn inburgeringscursus slaagt :o
pi_145138663
Als zijn Engels goed is de taaltoets een makkie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145138693
Ah das hier in de buurt, dacht ik al..
pi_145138718
Die kaasboerin zal wel geen Engels kunnen, maar wel goed dat ze hem dwingt Nederlands te praten. Zou de familie ook aan moeten beginnen. Gaat het leren van de taal een stuk sneller.
Somebody that I used to know
pi_145138730
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah das hier in de buurt, dacht ik al..
Waar is het dan?
Somebody that I used to know
pi_145138758
Extra lessen :D
pi_145138769
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:03 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Waar is het dan?
Varsseveld.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_145138774
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:03 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Waar is het dan?
Achterhoek. (ik woon in Twente, voor de randstedeling is dat het zelfde :+ )
pi_145138809
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:03 schreef Postbus100 het volgende:
Die kaasboerin zal wel geen Engels kunnen, maar wel goed dat ze hem dwingt Nederlands te praten. Zou de familie ook aan moeten beginnen. Gaat het leren van de taal een stuk sneller.
Dat zijn Nederlanders hè... Die zullen vrijwel altijd moeite doen (indien mogelijk) om iemand in zijn eigen taal aan te spreken.
pi_145138945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Achterhoek. (ik woon in Twente, voor de randstedeling is dat het zelfde :+ )
Ah :). Scheelt het dat ik geen randstedeling ben. Wel een mooie omgeving!
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')