Wat een lilleke foto die bovenstequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Doe mij deze maar...
[ afbeelding ]
Op deze heb ik leren rijden,
(precies deze combi, en ik vraag me ook af of het deze geweest is, maar toen was ik pas een jaar of tien, weet alleen dat het spul is ingeruild)
Later ook veel climax kippertjes aardappels met zo eentje (633) van de akker gereden
[ afbeelding ]
Ook een pracht trekkertje met zn vrolijke gefluit..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sjakie, is dat je zoontje? Of een mitarbeider der gemeinde Uelsen die langskomt in een groene eend?
Ja maar die is al zo oud, dat je het toen nog moest leren..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een lilleke foto die bovenste
Sjakie van Flodder:quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sjakie, is dat je zoontje? Of een mitarbeider der gemeinde Uelsen die langskomt in een groene eend?
Foto is tussen Bitgum en Bitgummole gemaakt, tegenover de voetbalvelden. Geen idee of hij hier nog in de regio is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:48 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar die is al zo oud, dat je het toen nog moest leren..![]()
Weet je toevallig nog waar dat was of waar ie tegenwoordig nog ergens loopt?
joh, je meent hetquote:
Nee dat had ik ook echt niet verwacht nee, dat het die Sjakie wasquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:58 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
joh, je meent het![]()
(onze Sjakie kijkt best graag de serie Flodder en de eerste keer dat ie Sjakies dus zag in de serie moest ie dan ook hartelijk lachen)
Jij snapt hemquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee dat had ik ook echt niet verwacht nee, dat het die Sjakie was
Die Ludolfs kijkt ie ook graag dan?
Dan mag ik hopen dat ie het Haufenprinzip niet op de Stiga en de Vivaro toepastquote:
Lolz, nee hoor..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat ie het Haufenprinzip niet op de Stiga en de Vivaro toepast
Mooi verhaal en herkenbaar!quote:Loopt ie al weer? Grasmaaien was heilig voor mij als kind dus ik snap umIk maaide van jongs af aan hert gras bij mij opa met een machtig mooie kooimaaier (thuis hadden we duwertje) maar het grasmaaien kon een keer niet doorgaan omdat zijn broer/ min oudoom werd begeven. Kwaad dat ik was, "vragen ze bij een begravenis nooit of iedereen ook op die dag kan?!"
Een van de weinige die nog gewoon wordt ingezet en niet voor de TT is verkrachtquote:
Dit vind ik nu echt een mooie ouderwetse combinatiequote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:55 schreef derLudolf het volgende:
Vrachtje mest weggebracht. Fendt 103s, een van de weinige met Allrad
[ afbeelding ]
Die 4wd fordjes zag je hier in de streek vroeger veel in de verveningquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:52 schreef derLudolf het volgende:
Een van de weinige die nog gewoon wordt ingezet en niet voor de TT is verkracht
Oh je ziet ze nog steeds wel. Dit bedrijf heeft ook nog n 8210quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:24 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Die 4wd fordjes zag je hier in de streek vroeger veel in de vervening
@ludolf, lijkt wel of die foto in Duitsland is gemaakt ?
En de ''anbaukonsole'' voor de voorladerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh je ziet ze nog steeds wel. Dit bedrijf heeft ook nog n 8210Bult op de achtergrond is veen trouwens
En uiteraard in Duitsland gemaaktFritzmeyer cabine, 2 zijdige kipper, waar vind je dat nog meer
Ook nog ja. Stuurt een stuk beter nu die eraf is.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:30 schreef -niemand- het volgende:
[..]
En de ''anbaukonsole'' voor de voorlader
Mooie trekkers. Had even een vraagje hoe heet zo'n heel klein John Deere trekkertje die ze bij de gemeente ook gebruiken dus die schoffelgastjes om het effe grof te zeggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:41 schreef derLudolf het volgende:
Hmm geen foto's van de 8210... Wel van deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je daar uberhaupt een rijbewijs of iets voor nodigquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:59 schreef bluemoon23 het volgende:
John Deere Gator.
Zijn wel grappige dingen ja.
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Ligt eraan of je hem op kenteken zet als auto of MMBSquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb je daar uberhaupt een rijbewijs of iets voor nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |