Ik ook, geeft niks, komt goed.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben een beetje van slag. Stupid me
What happened?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, geeft niks, komt goed.
Nou, meer de 'stress' van alle (positieve) sollicitaties. Echt, mijn telefoon heeft sinds eind vorige week meer gerinkeld dan het hele jaar daarvoor. Erg tof natuurlijk maar er ligt een deadline op mijn pad die angstvallig dichterbij komt.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What happened?![]()
En tuurlijk komt het goed. Maar ik kan er niet zo goed tegen dat ik mijn lot in iemand anders z'n handen moet leggen. Voor zoiets als het vinden van een woning. Ik hou er niet van als ik geen controle heb over mijn eigen leven. En zo voelt het wel
Ik heb je eruit gehaald.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
Ik mag uit de OP, ik kan beide dagen niet.
Positieve stress dus. Ik hoop dat je snel een toffe baan vind, kerel!quote:Op donderdag 4 september 2014 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, meer de 'stress' van alle (positieve) sollicitaties. Echt, mijn telefoon heeft sinds eind vorige week meer gerinkeld dan het hele jaar daarvoor. Erg tof natuurlijk maar er ligt een deadline op mijn pad die angstvallig dichterbij komt.
Dank u. Wel jammer, ik had zin in een leuke meetquote:
Volgende keer beterquote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank u. Wel jammer, ik had zin in een leuke meet.
Ik ook, en de voorspellingen zijn goed. Nu nog maar even nagelbijten.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Positieve stress dus. Ik hoop dat je snel een toffe baan vind, kerel!
Misschien één van de meets in dat andere topicquote:Op donderdag 4 september 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende keer beter
[..]
Ik ook, en de voorspellingen zijn goed. Nu nog maar even nagelbijten.
Lucky you.quote:
Ik ook wel. Maar ja, beetje ver weg he?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank u. Wel jammer, ik had zin in een leuke meet.
Komt goedquote:Op donderdag 4 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien één van de meets in dat andere topic. Meer keuze qua data. Dat is wel leuk.
Eigen schuldquote:Op donderdag 4 september 2014 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lucky you.
[..]
Ik ook wel. Maar ja, beetje ver weg he?
Dat weet ikquote:Op donderdag 4 september 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigen schuld.
Ik ga de knollen voeren.
Zekerquote:
Maar mijn tijd komt wel weer hoor.quote:
vast welquote:Op donderdag 4 september 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar mijn tijd komt wel weer hoor.
Nee, gewoon alles op mezelf inzetten.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
vast wel![]()
Gewoon op meer dan een paard wedden
Toekomstperspectiefquote:Op donderdag 4 september 2014 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar het bevalt me voorlopig nog te goed hier. Ik heb net promotie gehaald, en het bedrijf betaalt passende opleidingen voor me als ik deze nodig mocht hebben. We zullen wel zien, misschien heb ik er over een jaar wel genoeg van. Ze hebben een vestiging in Antwerpen trouwens, ik kan eventueel ook op een functie daar solliciteren
![]()
Voer ze
Die is er altijd natuurlijk.quote:
En hoeveel is die inzet?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gewoon alles op mezelf inzetten.
Geen idee eigenlijk. Hoeveel achten jullie mij waard?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |