Prachtige foto'squote:Op woensdag 22 juni 2016 14:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik was trouwens voor het witte huis nog geïnterviewd door een of andere nieuwszender over de politiek in Amerika. Geen idee welke zender het was, maar ze vroegen me bijvoorbeeld op wie ik zou stemmen als ik in de US woonde, etc. Waar ik vandaan kwam, etc. Wel leuke ervaring zo voor het witte huis waar er ook nog eens gedemonstreerd werd.
Wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua musea zijn wij alleen bij het National museum of natural history geweest. Heel erg indrukwekkend en groot. Verder vooral de hoogtepunten die je zelf ook al noemt. Jammer genoeg was er bij het witte huis meer bewaking e.d. dan normaal. Pentagon tour hebben we helaas niet kunnen doen, waren we te laat voor
Gok van wel jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Prachtige foto's![]()
Wat cool dat je geïnterviewd bent bij het Witte Huis. Jammer dat je niet weet voor welke zender het was. Wie weet ben je inmiddels een bekende persoon in de USA![]()
Maar dus meer beveiliging daar ja? Heeft dat met de aankomende verkiezingen te maken?
Die extra beveiliging en barricades waren er vorig jaar ook al, ook de werkzaamheden bij CH trouwens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gok van wel jasowieso ook wel meer demonstraties dan toen we er twee jaar geleden waren. Toen konden we dichterbij het Witte Huis staan
Hoop dat jij heel veel plezier gaat hebben ook (en in NYC!)!
Ah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:57 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Die extra beveiliging en barricades waren er vorig jaar ook al, ook de werkzaamheden bij CH trouwens.
Dank je, ik gok dat dat helemaal goed gaat komenquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gok van wel jasowieso ook wel meer demonstraties dan toen we er twee jaar geleden waren. Toen konden we dichterbij het Witte Huis staan
Hoop dat jij heel veel plezier gaat hebben ook (en in NYC!)!
wij hadden een shared van geregeld. 45 minuten met leuke andere toeristen in een busquote:Op zondag 10 juli 2016 17:32 schreef MissJ het volgende:
Wat is de beste / prettigste manier om van Dulles airport naar een hotel in de buurt van Dupont Circle of Thomas Circle Park (moet nog kiezen welk hotel ik ga doen) te gaan?
Heb al gegoogled, maar zie te veel opties, dus hoor liever wat persoonlijke ervaringen
Is dat dit http://www.flydulles.com/iad/shared-ride-van-services ?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wij hadden een shared van geregeld. 45 minuten met leuke andere toeristen in een bus
ah ok, dank je!quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
Super shuttle zie ik voorbijkomen in de USA mailbox
Bus 5A had ik ook al gezien ja. Moet dan nog wel een paar haltes met de metro, maar dat is wel te doen lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik was met de reguliere bus 5A gegaan, maar ik had een hotel op loopafstand van een van de haltes die die bus aandeed.
Als je nog tijd hebt voor je vlucht, vond ik het trouwens nog wel een aanrader om naar de dependance van het National Air and Space Museum in een hangar in de buurt van Dulles (bussen vertrekken vanaf Dulles) te gaan, waar ze naast diverse vliegtuigen (waaronder de Concorde) ook een spacehuttle hebben staan.
www.supershuttle.com ?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Supershuttle hebben wij gebruikt. Online geboekt. Toen we aankwamen moesten we ons melden bij de balie, die hielden ons daarna op de hoogte. Ging prima.
quote:Op zondag 10 juli 2016 19:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
www.supershuttle.com ?
Even gecheckt, ziet er goed uit! Mooie prijs ook en je wordt bij je hotel afgezet? Dan is het helemaal mooi en is dit mijn 1e keuze denk ik
Yupquote:Op zondag 10 juli 2016 19:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
www.supershuttle.com ?
Even gecheckt, ziet er goed uit! Mooie prijs ook en je wordt bij je hotel afgezet? Dan is het helemaal mooi en is dit mijn 1e keuze denk ik
vlieg je vanaf AMS of DUS?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
www.supershuttle.com ?
Klinkt nog steeds heel goed.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
YupWel een shared ride, maar vaak maar 5 andere mensen ofzo, dus kost niet heel lang. Ongeveer uurtje was het voor ons vanaf vertrek van vliegveld.
Vanaf AMSquote:
Cool! Heel veel plezier en laat weten hoe het wasquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:18 schreef KaBuf het volgende:
N.a.v. de tips hier ook maar Supershuttle geboekt, thanks! Dinsdag vertrek ik
Veel plezier alvast! Hoe lang ga je?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:18 schreef KaBuf het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:18 schreef KaBuf het volgende:
Ben ook echt wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 juli 2016 08:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke combo wel! NYC en DC. Hebben wij ook gedaan. Zie je het contrast tussen de twee steden ook echt.
freedom trail? gokje ook nog een fort bezoeken in als je toch in boston bent? er is nog zooooooooooooooooo veel wat ik wil en moet zien aan de oostkustquote:Op zaterdag 16 juli 2016 08:31 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ben ook echt wel benieuwd
En daarna nog 2,5 dag Boston
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 08:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
freedom trail? gokje ook nog een fort bezoeken in als je toch in boston bent? er is nog zooooooooooooooooo veel wat ik wil en moet zien aan de oostkust
Heb Philadelphia overgeslagen en ben een dagje Amish gaan spotten in Lancaster county. Geen spijt vanquote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:38 schreef J.B. het volgende:
Ik ben vorig jaar nog in NYC geweest en toen heb ik alles kunnen zien wat ik wilde zien, behalve de bibliotheek; dus die ga ik dan gedurende m'n halve dag daar bezoeken. Ik moet ook naar het noorden van de staat NY vanwege werk, en aangezien ik zuinig moet zijn op verlof heb ik er nog wat vrije dagen aan geplakt om dus naar DC en Philadelphia te kunnen gaan.
Bedankt voor het antwoord in ieder geval, ik vermoed ook in Philadelphia minder tijd nodig te hebben maar ik ben er niet zeker van. Ik ken ook veel mensen die in Washington DC zijn geweest maar niemand die naar Philadelphia is geweest, wellicht zegt dat ook al genoeg voor de tijdsverdeling die ik zou moeten aanhouden.
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar aangezien ik deze keer alles per trein wil reizen is DC - Lancaster en Lancaster - NYC wat omslachtig. Dan moet ik sowieso in beide gevallen in Philadelphia overstappen, en dat kost weer allemaal extra tijd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb Philadelphia overgeslagen en ben een dagje Amish gaan spotten in Lancaster county. Geen spijt van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |