vandaar ookquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:33 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die had ik verwacht. Neen, niet The Last Ship.
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik herken t opeens! (Denk ik)
Black Sails?
ja, bizar he?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:19 schreef Karstman het volgende:
Ik denk dat je Jill uit Leftovers bedoelt en in 4weddings zat Andy MacDowell... Echt waar is dacht echt de moeder van de Jill actrice?
Ik weet niet of het je al een keer gevraagd is, maar wil je de vraag in bold plaatsen. Dan zijn ze makkelijker te herkennen en zoquote:Op donderdag 4 september 2014 22:19 schreef Karstman het volgende:
The Simpsons kennen wij allemaal en in 2011 was er een mini serie over The Kennedy's. Homer Simpson en John F. Kennedy hebben iets specifieks in familiare sfeer gemeen, wat?
Correctquote:Op donderdag 4 september 2014 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Getrouwd met iemand die Bouvier heet?
quote:Amanda Seyfried left the show because she couldn't juggle it with her film career.
Carroll O'Connor.quote:
Veronica Mars?quote:
Het antwoord gecontroleerd aangezien Karstman stil blijftquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:39 schreef DragonFodder het volgende:
Lieutenant commander, later doet ze het commandersexamen
Ook maar even gecontroleerd.quote:
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef DragonFodder het volgende:
Armin shimerman.
Tnx BoF, beetje hectischiteit hier net
Dat pakte niet helemaal uit als gedachtquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Karstman het volgende:
Een Star Trek / Buffy crossover vraag:
haha!quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Ik dacht als ik nou help komen er snel nieuwe vragen die niet over Star trek of Buffy gaan.
[..]
Dat pakte niet helemaal uit als gedacht
da's een subjectieve vraagquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
haha!
Ik ben zeker van mijn zaak, dus bij deze een non- star trek buffy vraag:
Van welke serie is Christopher Meloni het meest bekend?
Dan zou het antwoord "Voor mij geen enkele" dus ook een punt moeten zijnquote:
Je kan beter vragen voor welke serie hij het meeste erkenning heeft gekregen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
haha!
Ik ben zeker van mijn zaak, dus bij deze een non- star trek buffy vraag:
Van welke serie is Christopher Meloni het meest bekend?
Helemaal eens, geen idee wie deze acteur moet zijn.quote:
Niet specifiek genoegquote:
Nee, ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:30 schreef Karstman het volgende:
Oh ik ben wat aan de late kant zie ik
Is goed, dus. Proceedquote:
3/12quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef Tweek het volgende:
The Event, Crisis, Revolution, Justified, 24, The West Wing. 12 is een beetje veel om te raden. Elke serie over politiek?
4/12quote:
9/12quote:
10/12quote:
Naam klopt, series niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:06 schreef picodealion het volgende:
Dat is Zeljko Ivanek toch? Volgens mij is alles dat ik met 'm weet wel zo'n beetje genoemd.
Misschien Flash Forward en/of Person of Interest nog?
quote:
11/12quote:
quote:
En we hebben een winnaarquote:
quote:
Allemaal correct.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Martin Sheen (Bartlet)
John Goodman (Walker)
Jimmy Smith (Santos)
Juist, daar kon ik net niet op komen.quote:
Correct, speelt wel vaker de president.quote:
Titel van de seriequote:During a fictional series of Big Brother, a zombie outbreak occurs, but the house-mates are unaware of the impending doom outside of the Big Brother House
Maar even opgezochtquote:
Helaas niet correct.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ook geen idee maar het lijkt me wel iets voor Girls of Sex and the city.
quote:
Allebei niet goed, al zit je in de goede richting met Big ...quote:
2/3quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:54 schreef Tweek het volgende:
Big Jim dan, al denk ik eigenlijk ook van niet.
Nopequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bijna!quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:25 schreef Re het volgende:
Serie nooit gezien eigenlijk, maar Big Ben, Big Joey Big Bob?
Ian is letterlijk Jan, maar die komt daar toch minder vaak voor. Ik weet nu welke naam je zoektquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]![]()
De naam is net zo saai en standaard in de VS als Jan hier in Nederland is.
Er zijn overigens nog 2 andere glazen die mee tellen. Mocht iemand die wel weten.
Het blijft toch vrij stilquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ian is letterlijk Jan, maar die komt daar toch minder vaak voor. Ik weet nu welke naam je zoekt
Maar dit gokspelletje zal wel bijna ten einde zijn, en ik heb toch geen tijd voor een vraag.
quote:
Fok! kan ook op je mobielquote:
Ja weet ik, maar niet waar ik vanmiddag en morgen benquote:
uit welke serie?quote:These are all names of people I put in jail. The stars are for repeat offenders.
Nopequote:Op zaterdag 6 september 2014 12:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gokje omdat het over een sheriff gaat, Banshee
quote:poker? I hardly know her!
nope.quote:
quote:: Good morning detectives, collecting money for the Policeman's ball?
: We don't have balls.
: I honestly have no response to that.
Klinken de quotes zo serieus?quote:
quote:: Detective
is literally on fire today.
: "Literally on fire" as in Michael Jackson in the Pepsi commercial, or as in a misuse of the word "literally?"
Dat is dan ook het goede antwoordquote:Op zondag 7 september 2014 09:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het klinkt ook wel als de soort humor in Psych.
quote:
quote:
Frasierquote:Op zondag 7 september 2014 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
In,
plays a stuffy milquetoast with a mad passion for his father's live-in therapist. In his previous series,
, he played a stuffy milquetoast with a mad passion for the maid.
Wie of wat zijn,
en
Correct.quote:
Burn noticequote:Op dinsdag 9 september 2014 00:33 schreef schijffie het volgende:
Man wordt ontslagen, om rond te komen neemt hij allemaal klusjes aan bij mensen in nood. Is daarnaast op zoek naar degene die er voor heeft gezorgd dat hij ontslagen is
Welke serie hoort bij deze beschrijving?
Nooit gerealiseerd dat dat dezelfde acteur is. Nou heb ik beide series ook nooit echt gevolgd maar toch.quote:
Ik heb alle afleveringen van de serie gezien dus je had hem wel erg vaag moeten omschrijven wou ik het niet herkennenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:44 schreef schijffie het volgende:
[..]
Correct, had hem iets vager moeten omschrijven dan.
quote:
quote:
Serie klopt al, weet je ook wel team daar de hoofdrol in speelt? Ik rekenen de politie eenheid of de team naam goed.quote:
Komt wel een beetje in de buurt maar klopt niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:28 schreef schijffie het volgende:
Quick Response Team?
Anders iets met "Hostage Rescue", zou het anders niet zo snel weten zonder te googlen. Iemand anders mag hem inkoppen als dit het hem niet is.
Ken je IMDB niet? Kun je hem zo opzoeken.quote:Op zondag 7 september 2014 23:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
serieus? Wat een mooie naam voor een vent...
4/3quote:
FST tussenstand:quote:
Serie klopt jaquote:
quote:
Laatste twee zijn goed.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:45 schreef DragonFodder het volgende:
Star Trek The next generation
Star Trek Deep space nine
Star Trek voyager
aux serieux:
The wire, the shield en sons of anarchy?
Correctquote:
4/5quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:23 schreef Tweek het volgende:
Bruce Willis, Julia Roberts. Elle Macpherson, George Clooney en die andere ER dokter.
Wat anoonumos zegt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:43 schreef Tweek het volgende:
Bedoel je series of dat ze ballet heeft gedaan?
1/5quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef Anoonumos het volgende:
Alle series waarin ze speelt worden vroeg gecancelled.
1 Firefly
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:40 schreef DragonFodder het volgende:
Angel trouwens ook, al heeft ze maar in één aflevering op de achtergrond meegespeeld.
Goeie reden om te beginnen, kun je gelijk proberen een punt te scorenquote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef Mriekie het volgende:
Deze serie staat nog op mijn to watch lijst, geen idee dus
quote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef Re het volgende:
Leo McGarry
Josh Lyman
C.J.
Toby Siegler
Sam Seaborn
Die samples waren van zijn vrouw. Weet alleen effe niet meer de naam van die dokter.quote:Op zondag 14 september 2014 21:30 schreef Re het volgende:
Yup
Maar dat is niet het antwoord op de vraag
quote:
foto doet het nietquote:Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef Tweek het volgende:
Goed blijven we even in de gouwe ouwtjes:
[ afbeelding ]
Naam van de show?
Toen tv nog simpel was, correct.quote:Op maandag 15 september 2014 13:23 schreef dekatophetspek het volgende:
Hunter!!!! Was ooit één van mijn favoriete series
Heb het maar even na gekeken en je hebt op beide punten gelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 15:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
21 jump street, van wanneer precies weet ik niet. Wilde gok op 1987?
quote:
3/4quote:Op maandag 15 september 2014 23:29 schreef Tweek het volgende:
Oh die is er niet op voorruit gegaan. Melrose Place, weer Merlrose Place, Spin city en Franklin and Bash, maar dan houd het voor mij op.
FST tussenstand:quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Dynasty.
Toen nog het lekkere nichtje van Blake Carrington
quote:
7/10quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:43 schreef sasquatsch het volgende:
Christopher Eccleston![]()
John Hurt![]()
Peter Davison![]()
Tom Baker![]()
Matt Smith![]()
William Hartnell![]()
David Tennant![]()
en dan houdt het eventjes op voor mij