Met hulp van 20 familieleden dus?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:28 schreef bessel90 het volgende:
ooit klap ik zijn hoofd in op zen Marokkaans
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:30 schreef Isabeau het volgende:
'een jongen bij mij in de klas'
Wat is dat toch voor achterlijke opvatting om te denken dat je ook maar iets over iemand te zeggen hebt of iets van iemand moet vinden puur en alleen omdat hij toevallig bij jou in de klas zit? Bemoei je met je eigen zaken en laat je vage klasgenoten met rust.
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:18 schreef Mark031 het volgende:
Sinds wanneer zit deadprez op school?
Ik ben die gast. Ik ga je morgen klappen.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:52 schreef bessel90 het volgende:
Wtf heeft die deadprez er mee te maken dan?
Helemaal niet, de FOK! knokploeg is daar om jou tegen te houden!quote:Op donderdag 4 september 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben die gast. Ik ga je morgen klappen.
Ik ben daar onderdeel van.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:53 schreef Starm het volgende:
[..]
Helemaal niet, de FOK! knokploeg is daar om jou tegen te houden!
Ahw een kutkloontje.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:54 schreef bessel90 het volgende:
Jaman jij wel ik lig helleeeeemaaalll in de deukk stop maar. Je bent nog steeds geen moderator ofwel? Nope
Dan ehhmmm hebben we een probleem....quote:
Wel alleen maar om bier en zo te regelen, aangezien ik te ecto en pussy ben om verder iets toe te voegen.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef Starm het volgende:
[..]
Dan ehhmmm hebben we een probleem....
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:57 schreef bessel90 het volgende:
Hahaha, toen je hoorde dat je het niet was lag je te janken bij je mammie ga slapen dan doe je nog iets nuttigs
Kneusje.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:57 schreef bessel90 het volgende:
Hahaha, toen je hoorde dat je het niet was lag je te janken bij je mammie ga slapen dan doe je nog iets nuttigs
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:57 schreef bessel90 het volgende:
Shots fired.quote:
Een 'held' zijn op een forum en een hoop users die roepen deadprez4mod maken je natuurlijk wel een toffe knul.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |