Amen!quote:
Verschrikkelijk! Ik hoop dat de komende winter zoals de laatste zal zijn.quote:
Ik ben jaloers!quote:
Zou niet te jaloers zijn hoor. Is op het werk en daarna moeten we nog zo'n 3 uur luisteren naar mensen en nog sociaal zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 17:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Hier zal het spaghetti worden.
Maak me gekquote:Op donderdag 4 september 2014 17:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou niet te jaloers zijn hoor. Is op het werk en daarna moeten we nog zo'n 3 uur luisteren naar mensen en nog sociaal zijn
Ok, je hebt kou en je hebt kouquote:Op donderdag 4 september 2014 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amen!
[..]
Verschrikkelijk! Ik hoop dat de komende winter zoals de laatste zal zijn.
Nu klinkt het idd een stuk minder leukquote:Op donderdag 4 september 2014 17:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou niet te jaloers zijn hoor. Is op het werk en daarna moeten we nog zo'n 3 uur luisteren naar mensen en nog sociaal zijn
In bed heb ik eigenlijk nooit last van kou, ik ben op de een of andere manier altijd een kacheltje. En ik slaap nu ook gewoon onder een dekbed, wel een zomerdekbed.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, je hebt kou en je hebt kou
Nu met de herfst en wat lagere temperaturen, ben ik blij dat ik weer onder een echte deken kan kruipen ipv een dekbedovertrek
Ik ook niet, zelfs in de winter slaap ik nog meestal onder m'n zomerdekbed.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:47 schreef Belsezar het volgende:
In bed heb ik eigenlijk nooit last van kou, ik ben op de een of andere manier altijd een kacheltje. En ik slaap nu ook gewoon onder een dekbed, wel een zomerdekbed.
Damn.....quote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb 2 weken geleden al weer met 2 dekbedden geslapen
Ja en ik heb geprobeerd om gewoon een dikke vetlaag aan te leggen. Je weet wel, zoals eendjes en beren. Maar het helpt nietquote:
Voor de rest is alles goed met je?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb 2 weken geleden al weer met 2 dekbedden geslapen
Het was hier koud ja!quote:Op donderdag 4 september 2014 17:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor de rest is alles goed met je?
2 dekbedden in de zomer waarbij het in de nacht niet kouder is dan een graad of 11?quote:
Seabertquote:Op donderdag 4 september 2014 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik heb geprobeerd om gewoon een dikke vetlaag aan te leggen. Je weet wel, zoals eendjes en beren. Maar het helpt niet
En nu zit ik met een dikke vetlaag
Soms 4quote:Op donderdag 4 september 2014 17:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 dekbedden in de zomer waarbij het in de nacht niet kouder is dan een graad of 11?
Hoeveel dekbedden heb je nodig als het -10 is?
Bedankt, nu zit het liedje in mijn kop...quote:
Godver.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit het liedje in mijn kop...
Holy guacamole, ik begin al te zweten als ik eraan denkquote:Op donderdag 4 september 2014 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Soms 4
Maar dan is het echt heel koud
Ik vind dat echt heerlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy guacamole, ik begin al te zweten als ik eraan denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |