abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6466926
Wow, echt een goed nummer! Met samples van o.a. prince erin. Meer mensen die hem al gehoord hebben?
pi_6467026
Nummer is wel ok inderdaad...
pi_6467037
Echt een zwak, afgrijselijk en ongelofelijk SLAP aftreksel van 2Pac's "Me And My Girlfriend" .. ik snap niet dat Jay dit doet. Hij wil toch die zogenaamde beef met Nas beslissen in z'n voordeel door hun albums op dezelfde datum uit te laten komen? En dan komt ie met dit soort nummers? Gatverdamme, écht slap. Ik snap het sowieso niet want Pac disste Jay-Z hard hahaha.. DAMN.
pi_6467126
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:07 schreef dunniecash het volgende:
- tekst -
Ach ze naaien elkaar allemaal daar... beef hier, beef daar...
pi_6467239
Ja okee, tuurlijk.
Maar dat doet niks af aan het feit dat het gewoon erg slap is van Jay.
pi_6467277
Is die beef niet bijgelegd dunniecash?
pi_6467357
Geen idee.
Ik hoor geruchten hier, geruchten daar.
Ik weet het niet.. voor de verkoop van hun CD's is die beef in ieder geval erg goed lijkt me, hehe.
pi_6467397
Ja dat zeker, normaal gesproken koop ik ze beide maar voor de gelegenheid als ze ze tegelijk uitbrengen koop ik alleen Nas...

Maar ook ik hoor ook geruchten dat het al is bijgelegd, nota bene op initiatief van de moeder van Jay-Z die haar zoon's uitspraken over de moeder van Nas te ver vond gaan. En schijnbaar gaan ze nu zelfs samen een track opnemen maar zijn idd maar geruchten. Ik hoop stiekum dat ze gewoon lekker door beefen en dat Nas Jay-Z alle hoeken van de hiphop scene laat zien...

pi_6467466
Tjah, wat moet ik hier nou op zeggen?

Je haalt me de woorden uit de mond

pi_6473450
haha jullie missen hier 1 leuk detail...

Irv gotti had samen met toni braxton eerdere een remake van Me and My... gemaakt... Echter heeft jay-z hem eerder uitgebracht.. Toch wel apart dat Nas op het label van Irv zit en dat opeens jay-z met deze track komt.

Ik vind hem lekker klinken, maar in principe is het een HEEL ander nummer dan dat van 2pac.

pi_6476933
Ja die shit van Toni Braxton wist ik wel, maar dat is niet relevant in dit geval.

Ander nummer?
Deuntje is hetzelfde man, plus die lyrics in de hook ook.
Mag dan wel met live ingespeeld zijn, blijft nep.

pi_6477930
2pac's nummer gaat over de relatie met zijn pistool

jay-z's nummer over een relatie met een vrouw

toch wel een behoorlijk verschil!

pi_6478066
Inhoudelijk/conceptueel gezien misschien wel..

Maar niet qua die beat en die lyrics in de hook (als je niet op de context let dus), zoals ik al zei.
Vind het gewoon zwakkie, majah, als mensen 't diggen..

pi_7688779
Wat mij betreft wint Jay-Z de eerste slag in de clash met Nas.

Goed nummer

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
  vrijdag 3 januari 2003 @ 17:35:22 #15
43662 Loodgieter
We komen wat mest lozen
pi_7688950
Is wel een leuk nummer inderdaad
pi_7689660
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:35 schreef Loodgieter het volgende:
Is wel een leuk nummer inderdaad
en een mooie dame
..!
pi_7690098
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:24 schreef Forever het volgende:

Goed nummer

De eerste slag?
Volgens mij heb jij al een heleboel slagen gemist..en met Me and my girlfriend wint Jay-Z helemaal niets...boeit verder ook niet.

Het nieuwe album van Nas (God's Son) is doper dan dat van Jay-Z (Blueprint 2), ookal is die van Jay-Z wel een dubbelcd. Bij Nas vind ik bijna alle tracks op z'n album lekker en bij Jay-Z zijn het meer uitzonderingen...

woensdag 8 januari 2003 @ 12:09:51 #18
24775 RZA
Rza Rza Rectah
pi_7774302
Weet iemand wat er op de muur staat over Tupac??
Hard to spot micro dots, we sasquatch stomp you mc's the third eye cyclops laser beam shots
pi_7796594
Voor Jay-Z begrippen niet eens onaardig. Maar ja, toen bracht Nas gewoon ff Made You Look uit en wordt het verschil weer eens duidelijk...!
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_7798014
Dit nummer vind ik nix...

Maar wat Jay-Z voor MTV Unplugged heeft gedaan, was zeker wel goed te noemen. Maar ja, dat was dan ook met dank aan The Roots.

pi_7817516
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:13 schreef dunniecash het volgende:
Inhoudelijk/conceptueel gezien misschien wel..

Maar niet qua die beat en die lyrics in de hook (als je niet op de context let dus), zoals ik al zei.
Vind het gewoon zwakkie, majah, als mensen 't diggen..

100% met je eens! Ik vond gay-z al een lozer, en nu doet hij ook nog zoiets ...
  vrijdag 10 januari 2003 @ 15:16:45 #22
43696 jammin4life
Still Breathin' ;)
pi_7820616
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:24 schreef Forever het volgende:
Rockefeller died of AIDS that was the end of his chapter, and that's the guy you chose to name your company after?
Put it together I rock ho's y'all rock fella's

De eerste paar slagen waren zeker voor Nas, man.

Als niemand luistert naar niemand, vallen er doden in plaats van woorden.
pi_7821100
Ik heb het idee dat ze inzien dat het dat dat Kelly & Nelly zo'n succesje is dat hij en de andere DC griet dat ook wel kunnen
pi_7821379
Zijn moeder liet Jay-z verontschuldigen op de radio.

Voor zover ik het weet is het nog niet bijgelegd.

En tja...nu dat Jay Z dezelfde lied maakt (ongeacht wat het betekenis van girlfriend hierin is) vinden de JayZ fans het wel leuk.

Maar ooohhh wee als iemand zegt dat die van Tupac goed is.....neeuu hoor, dat kan natuurlijk niet.

En nogmaals: LoekB lijkt alsof hij van een ander planeet komt. Voor zover ik het kan beoordelen kent hij zeer weinig nummer van voor 2000.

...
pi_7832056
HEERLIJK!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_7837929
"Tupac rifa siempre.."
quote:
"Rifa" is a Spanish word which is equivalent to a small lottery or a raffle for charity purposes. This is the main meaning, although a second meaning might be a quarrel, a dispute, a small fight. A third meaning can be applied, as a verb, to a woman that has success in picking up men, such as "María rifa mucho". Finally, a fourth meaning as a verb too- is usually employed in Mexico as to distinguish oneself, to stand up in the group.

Therefore, in the phrase Tupac rifa siempre (which I assume to be probably of Latin American Spanish origin) I would be inclined to think the meaning would be Tupac is always the best one or the outstanding one

zaterdag 11 januari 2003 @ 14:25:28 #27
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_7837957
Beyonce =
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zaterdag 11 januari 2003 @ 23:48:56 #28
13420 ZanderZ
GTA-VC:NL Teamleider
pi_7846740
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:00 schreef LoekB het volgende:
Wow, echt een goed nummer! Met samples van o.a. prince erin. Meer mensen die hem al gehoord hebben?
Wel, redelijk maar die van 2Pac is beter
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:50 schreef Choller het volgende:
Maar ooohhh wee als iemand zegt dat die van Tupac goed is.....neeuu hoor, dat kan natuurlijk niet.
Help me alsjeblieft hier: [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/122721[/url]
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:27:09 #29
24775 RZA
Rza Rza Rectah
pi_7906959
Thnx dunniecash.

Jay-z is echt een flikkertje (ondanks ie met beyonce gaat)
echt een ass-kisser

quote:
You got a lot of nerve to play me
Another gay rapper, bustin caps to Jay-Z
Hard to spot micro dots, we sasquatch stomp you mc's the third eye cyclops laser beam shots
pi_7937256
Jay Z... mag wel dan wel voor huftah, facked en aanverwante geile dingen worden uitgemaakt ... Maar de fact blijft wel bestaan dat Jaz-Z een van de grotere Ghostwriters in het Hip Hop circuit is... Dus een klein beetje respect mag toch wel vind ik in deze.....

Persoonlijk wordt ik van zijn sound ook niet echt opgewonden....
Echter... de numbers D'evils en The Ruler's Back kunnen mijn goedkeuring nog wel verdragen...

Nog Heltah Skeltha liefhebbers hier.....

Je weet pas of je van je vriendin houdt, als je haar van dichbij heb zien kotsen dat het klettert....
pi_7943532
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:25 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Beyonce =
Nu op TMF!
Idd lekker.
En nog een redelijk nummer ook!
Edit: -- Signature verwijderd door Forum Admin, niet terugplaatsen --
  vrijdag 17 januari 2003 @ 10:02:39 #32
24775 RZA
Rza Rza Rectah
pi_7946142
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:11 schreef DiscoVolante het volgende:

Hij is toch Wu Family...
  maandag 20 januari 2003 @ 11:05:31 #33
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8002361
Ik vind jay-z niet echt thuis horen in de wereld van rap. Ik vind zijn nummers nooit echt 'flow' hebben, en hij heeft gewoon een TE erge whine stem.

Deze samenwerking vind ik wel redelijk, maar puur omdat Beyonce er in zit. Die whiner verpest het nummer eigelijk

pi_8004021
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:05 schreef Flaman het volgende:
Ik vind jay-z niet echt thuis horen in de wereld van rap. Ik vind zijn nummers nooit echt 'flow' hebben, en hij heeft gewoon een TE erge whine stem.

Deze samenwerking vind ik wel redelijk, maar puur omdat Beyonce er in zit. Die whiner verpest het nummer eigelijk

Geen flow JayZ is flow
Klootzak, your's truly
pi_8058876
Oei oei, een gerucht dat de twee personen van dit nummer verloofd zijn.
pi_8058920
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:49 schreef Seborik het volgende:
Oei oei, een gerucht dat de twee personen van dit nummer verloofd zijn.
Zo'n gerucht is standaard bij dueten tussen een man en een vrouw. .
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:52:14 #37
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8058958
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:50 schreef LoekB het volgende:
Niet alleen in de muziek... de hele showbizz eigenlijk
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8058969
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:50 schreef LoekB het volgende:

[..]

Ja, er was gedoe over een ring en Beyonce praatte zo verliefd...
pi_8059083
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:52 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ja, er was gedoe over een ring en Beyonce praatte zo verliefd...

Geruchten kunnen natuurlijk ook wel is kloppen idd. Maar wat zou zij nou met zo'n lelijkerd moeten? .
pi_8059248
Tja, eerst hoorde je dat B. met Pharell Williams ging (N.E.R.D.).
Niet veel later hoorde je dat Jay Z met b ging.
pi_8079235
Ehehe, je hoorde dit jaar gewoon mad veel over Beyonce.
Mad Skillz zei het mooi in z'n track 2002THERAPUP:
quote:
"Scarface made a classic (yup)
Mike Tyson got his ass kicked (yup)
A lot of rappers kept faking
Beyonce, did a lot of datin"
pi_8079663
2Pac's nummer is hoe dan ook beter. Geen mening, feit. Vooral ook omdat het 2pacs nummer was.
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:05 schreef Flaman het volgende:
Download Big Pimpin' es. Meer flow zou niet goed zijn
pi_8092691
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 00:23 schreef dunniecash het volgende:
Ehehe, je hoorde dit jaar gewoon mad veel over Beyonce.
Mad Skillz zei het mooi in z'n track 2002THERAPUP:
[..]
Ja die track is dope, weet jij misschien waar ik hem nogeens kan checken?
pi_8102414
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:11 schreef DiscoVolante het volgende:

quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 10:02 schreef RZA het volgende:

[..]

Hij is toch Wu Family...

neej Boot Camp Click waar oa Black Moon en Smiff-N-Wesson ook in zaten , hebben trouwens een aantal classics gemaakt die je nog steeds op hip-hop feesten langs hoort komen (Black Moon -- Who Got Tha Props ? , Smif-N-Wesson -- Bucktown en Heltah Skeltah & O.G.C. -- Leflaur Leflah Eshkoshka zijn nog steeds geliefd bij veel djs)
pi_8102516
ik vind dat nummer van Jay-Z trouwens weinig hebben ,mjah krijg je als je hooks overneemt van anderen en denkt dat je een leuk nummer kan maken met een arrenbie *etje
pi_8103812
en daarbij vinnik dat Jay-Z heel monotoom rapt , en daarbij daar ook nog een hele saaie stem opzet , vat dit niet als flame op , maar kwa stem vinnik hem vergelijkbaar met Ma$e , alhoewel de Lyrics van Jay-Z af en toe nog wel wat hebben
pi_8112824
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 14:51 schreef dunniecash het volgende:
http://www.maddgame.com/2002RAPUP.html
Ik krijg alleen een pagina met een picture waar ik niets mee kan, ook niet op klikken ofzo. Heb um inmiddels al stiekum geript van ML 75 maar het ging mij eigenlijk om de lyrics...waar zijn die te vinden?
pi_8115128
kutnummer

wat een aap die jayz

Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_8169511
Errrrhmz, lyrics.. zijn (nog) niet getypt door iemand..
.. hij staat althans niet op OHHLA.COM .
Maar het is toch best verstaanbaar en logisch wat ie zegt?
.
pi_8169563
Hackney Downs
pi_8169594
Poep-nummer. En ik snap niet dat Beyonce zich laat palen door die lelijkerd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8173623
Ja kheb um nu zelf al uitgewerkt, Dunniecash....heel dope..
pi_8179944
Kweenie of het toeval is..
.. maar de text van The Rap Up van Mad Skillz staat inmiddels op OHHLA.COM:

MAD SKILLZ - THE RAP UP

pi_8189459
Toeval...lijkt me en het is toch:

'R.Kelly got cought wildin'

ipv

'R.Kelly got cought whylin'?

Naja het zal wel...beetje offtopic

donderdag 30 januari 2003 @ 19:14:06 #56
45715 ff_jori
weetje dat wel zeker
pi_8189824
zal wel raar overkomen ofzo, maar kan iemand die er echt ( en dan ook ECHT ) veel verstand van heeft ff uitleggen wie nou ruzie heeft met wie want bijvoorbeeld eminem met een tour samen met Ice cubeen snoop dogg gaat .. enlater hoor je snoop dog weer zeggen dat hij van de East side is en met jay z ruzie heb en nu weer tupac jay z en nas, nas is gewoon goed in een andere manier, minder commercieler, minder ''mtv''.. en ja, tupac disste wel jay-z.. das waar maar nu die dood is ( wat ik trouwens NIET geloof ) kan jay z ze eigen gang gaan met tupac beelden vertonen in ze clips met '' we waren bevriend'' terwijl in thugz mansion je weer Nas ft Tupac heb ( of de uitgave Tupac ft. Nas ) naja , ik wil graag een of andere lijst van een echte ''kenner''
Greetz Jori

[Dit bericht is gewijzigd door ff_jori op 31-01-2003 16:09]

Kunnen eenden niezen?
pi_8194909
Beetje rommelig verhaal van je maar volgens mij ga je ervanuit dat Nas en 2pac erg goede vrienden waren vanwege 'Thugz Mansion' nou dat viel ook wel erg mee. Pas vlak voor zijn dood hebben 2pac en Nas het bijgelegd want lange tijd was 2pac niet zo kapot van Nas. Dit is bijvoorbeeld uit 'Against all odds' van 2pac:

'God don't like ugly, It Was Written
Hey Nad, your whole damn style is bitten
You heard my melody, read about my life in the papers
All my run-ins with authorities, felonious capers
Now you wanna live my life, so what's the answer Nas?
Niggas that don't rhyme right, you've seen too many movies
Load em up against the wall, close his eyes
Since you lie you die, GOODBYE
Let the real live niggas hear the truth from me
What would you do if you was me nigga'

Nas had het er moeilijk mee want hij was een groot bewonderaar van 2pac en rapte o.a later nog een verse tegen 2pac met iets van:

'I can't believe i heard my name on the realest sh*t you ever wrote'

Of iets in die trant. Maar uiteindelijk is het bijgelegd en waren er plannen voor een collabo tussen Nas en 2pac vlak voor de dood van 2pac. De reden waarom 2pac niet kapot was van Jay-Z was simpeler, Jay-Z was goeie matties met Mopp Deep en die hadden weer een track waarop Tupac dacht gedisst te worden, de beef werd zo langzamerhand groter tussen hem en Mopp Depp, hij brengt zelfs enkele lines over hun op het beroemde dissnummer 'Hit em Up'. Jay-Z is trouwens één van de weinige MC's die 2pac in het openbaar gedisst heeft, één van de weinige omdat er natuurlijk nogal veel waren waarmee 2pac ruzie had.

Op dit moment zijn er een paar serieuse beefs maar de recentste is toch wel 50 cent vs. Jarule (en de rest van Murder inc)....waarbij elk weldenkend mens natuurlijk 50 steunt...niet dat dat nodig is want Jarule schijt sowieso alle kleuren van de regenboog voor 50 cent. Het is nu nog redelijk 1 op 1 maar mocht de beef serieuser worden zal Jarule heel de wackass Murder inc. click erbij halen en dan kan 50 cent zeker rekenen op de steun van bijvoorbeeld Eminem en in mindere mate misschien Dr.Dre en consorten. Nou voordat we serieus begonnen zijn lijkt al duidelijk wie dit gaat winnen...

Wil je nog meer weten? Kunnen best wat dingetjes niet kloppen in andermans ogen, meldt het maar want van de meeste verhalen in de hiphop scene zijn zeker een stuk of 4/5 verschillende verhalen

vrijdag 31 januari 2003 @ 16:12:52 #58
45715 ff_jori
weetje dat wel zeker
pi_8206280
hier heb ik het over ja, echt bedankt, ik vind opzich Ja rule nietzo slecht... ik hoorde een keer 50 cent maar dat vond ik al helemaal nix..
ik snap nie wrom ze zulke ruzie's hebben
is nergens voor nodig toch O-)O-)O-)
Kunnen eenden niezen?
pi_8216005
Nah Jarule was enkele jaren geleden best goed nog maar bij Murder.inc is het echt helemaal niets meer...allemaal commerciele shit. Hoewel 'Foolish' nog wel leuk was van Ashanti maargoed daar was Jarule ook niet bij... Om '50 cent' goed te vinden moet je toch al vrij diep in hiphop zitten denk ik...
pi_8218620
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:42 schreef PortoPartito het volgende:
Nah Jarule was enkele jaren geleden best goed nog maar bij Murder.inc is het echt helemaal niets meer...allemaal commerciele shit. Hoewel 'Foolish' nog wel leuk was van Ashanti maargoed daar was Jarule ook niet bij... Om '50 cent' goed te vinden moet je toch al vrij diep in hiphop zitten denk ik...
EEEHHHMMM, zit zelf toch aardig diep in de hiphop, maar 50 cent goed vinden...???? Het blijft gepiel in de marge. Ik zit weer eens te wachten op echte hiphop. Wanneer komt er een volgende Midnight Maraurders, Moment of Truth of Illmatic.

En dat nummer van Jay-Z & B. zuigt. Heb 'm nou een paar keer voorbij zien komen en al na de 2e keer was ik het beu

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 1 februari 2003 @ 12:20:14 #61
45715 ff_jori
weetje dat wel zeker
pi_8218761
ik snap het evengoed allemaal niet
nu zga ik dus weer dat Puffy and NAS met hate me now vette vrienden waren.. Puffy was dus bevriend met B.I.G...
nu is NAS der met Tupac.. thugz mansion.. terwijl in het einde van hun relatie B.I.G en tupac vette ruzie hadden.....:?
uitleg?
Kunnen eenden niezen?
pi_8218892
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 12:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

EEEHHHMMM, zit zelf toch aardig diep in de hiphop, maar 50 cent goed vinden...???? Het blijft gepiel in de marge. Ik zit weer eens te wachten op echte hiphop. Wanneer komt er een volgende Midnight Maraurders, Moment of Truth of Illmatic.

En dat nummer van Jay-Z & B. zuigt. Heb 'm nou een paar keer voorbij zien komen en al na de 2e keer was ik het beu

Ik zeg ook niet dat je 50 cent automatisch goed vind als je diep in hiphop zit ik denk alleen dat om 50 cent goed te vinden je diep in hiphop moet zitten...
quote:
ik snap het evengoed allemaal niet
nu zga ik dus weer dat Puffy and NAS met hate me now vette vrienden waren.. Puffy was dus bevriend met B.I.G...
nu is NAS der met Tupac.. thugz mansion.. terwijl in het einde van hun relatie B.I.G en tupac vette ruzie hadden.....:?
uitleg?
Hehe nou het is niet zo dat iedereen die met Tupac bevriend was of wat dan ook meteen ruzie had BIG en aanhang (P.Diddy, Lil Kim enz.) en andersom ook niet. Nas kon ook goed overweg met BIG over het algemeen, Nas heeft er ook een track over over de ruzie tussen Tupac en BIG..ben even de naam kwijt ik zal um even zoeken voor je, moet je maar eens checken is wel leuk

Aah kweet het weer: We will survive

[Dit bericht is gewijzigd door PortoPartito op 01-02-2003 12:54]

pi_8222677
Wat een wereld zeg, als ik dit zo allemaal lees.... Wie er nou met wie ruzie heeft enzo Maarja, het levert wel coole teksten op Verder vind ik het wel een vet nummer van Beyonce en Jay Z. In eerste instantie vond ik hem niet zo, maar nu ik hem vaker heb gehoord begin ik het steeds beter te vinden..
  zaterdag 1 februari 2003 @ 18:06:00 #64
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8222745
haha wat een sukkels hier met hun wijze praat dat ze allemaal wel ff weten hoe het zit.

plaatjes verkopen daar gaat het ze om jongens! en beef...:?...... hahahaha mag ik even lachen.

leuk nummer overigens.

[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 01-02-2003 18:09]

zaterdag 1 februari 2003 @ 18:08:34 #65
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8222792
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:40 schreef PortoPartito het volgende:

Op dit moment zijn er een paar serieuse beefs maar de recentste is toch wel 50 cent vs. Jarule (en de rest van Murder inc)....waarbij elk weldenkend mens natuurlijk 50 steunt...niet dat dat nodig is want Jarule schijt sowieso alle kleuren van de regenboog voor 50 cent. Het is nu nog redelijk 1 op 1 maar mocht de beef serieuser worden zal Jarule heel de wackass Murder inc. click erbij halen en dan kan 50 cent zeker rekenen op de steun van bijvoorbeeld Eminem en in mindere mate misschien Dr.Dre en consorten. Nou voordat we serieus begonnen zijn lijkt al duidelijk wie dit gaat winnen...

haha ik lach me echt dood hierom haha
pi_8228260
Nou vertel eens hoe zit het dan?
Of is het allemaal in scene gezet bedoel je dat?
pi_8234551
Jay-Z was niet goed bevriend met Mobb Deep, maar met B.I.G. Vandaar dat Tupac hem niet zo sympathiek vond.
''Brooklyn's Finest'' bevat (volgens sommigen) de enige regel die B.I.G. ooit aan Tupac gewijd heeft.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_8236000
Best een leuk nummer, alleen jammer dat Beyonce nu ook een "gangster" denkt te zijn, en er ook zo bij loopt...
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_8238900
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:19 schreef Darth-Vader het volgende:
Best een leuk nummer, alleen jammer dat Beyonce nu ook een "gangster" denkt te zijn, en er ook zo bij loopt...
wel een heeeel aantrekkelijke gangster
  maandag 3 februari 2003 @ 10:28:46 #70
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8249734
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:15 schreef PortoPartito het volgende:
Nou vertel eens hoe zit het dan?
Of is het allemaal in scene gezet bedoel je dat?
3/4 wordt verzonnen. Het is makkelijk om verhaaltjes de wereld in te sturen om in de belangstelling te blijven en veel te verkopen dat is toch uiteindelijk het doel he
pi_8262599
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:35 schreef SportsIllustrated het volgende:
Jay-Z was niet goed bevriend met Mobb Deep, maar met B.I.G. Vandaar dat Tupac hem niet zo sympathiek vond.
Op de track 'Bomb First' van 2pac zegt hij dat het komt omdat Jay-Z de kant van Mobb Deep koos toen 2pac hun disste. Mar tuurlijk was Jay-Z goed bevriend met B.I.G, maar dat was niet hoe het begon geloof ik maarja.
quote:
3/4 wordt verzonnen. Het is makkelijk om verhaaltjes de wereld in te sturen om in de belangstelling te blijven en veel te verkopen dat is toch uiteindelijk het doel he
Jij kan het weten?!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 00:41:09 #72
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_8264379
iedereen suggereert , net zow als die gasten in die 'roddels en verkooppraat' van The Source of The Vibe trappen , en dan denken dat hun mening daardoor onderbouwt kan worden , of die gasten die denken dat als iemand meerdere keren goeie nummers gemaakt heeft (wat in hiphop naar mijn mening zeer zelden gebeurt , tenzij dat je toevallig een goede EP tegen komt) , dat al zijn nummers door iedereen worden goed gevonden

ik kan niet ontkennen dat Jay-Z,Eminem ,Nelly of Ja Rule geen Hip-hop kan zijn maar over het algemeen hoor ik van die 'artiesten' iedere x het zelfde 'geluid' , en het maakt niet uit wat voor een extra R&B sterretje of support rappertje je erbij haalt , want het is gewoon 'Food For The Masses' en daar behoor ik dan waarchijnlijk niet toe

pi_8270482
In today's music news: the ever controversial Tupac Shakur has
just released another album under the alias Makaveli.
Music insiders are running wild trying to rearrange other artist
street dates, in fear of a wipeout in retail interchart movement.
Although no one knows the exact cause of the new album;
resources tell me a number of less fortunate rappers
have joined together in conspiracy to assassinate the character
of not only Mr. Shakur, but of Death Row Records as well.
Nas, the alleged ring leader of it, is furious at Tupac
excuse me Makaveli's verbal assault
on Mobb Sleep, Notorius P.I.G., and several other New York rappers
Jay-Z, from "Hawaiian Sophie" fame, Big Little whatever
and several other corny sounding motherfuckers
are understandably shaken up by this release.

Ja, je zou hier inderdaad uit op kunnen maken dat Jay-Z de kant van Mobb Deep gekozen had. Maar ik geloof dat hij zich nooit in die hele ruzie gemengd heeft. Hij zegt zelfs (ik meen op Vol.1) 'Don't even hate those that hate on me/ I got Pac on'.
Tupac was nu eenmaal lichtelijk paranoide.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:15:33 #74
13420 ZanderZ
pi_8275854
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 12:20 schreef ff_jori het volgende:
uitleg?
Hoorde laatst dat Nas en 2Pac hun ruzie hadden bijgelegd... Meer weet ik er ook niet van
pi_8280137
Kut nummer, beter slecht gejat dan goed bedacht zal Jay-Z wel gedacht hebben.
pi_8280181
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:15 schreef ZanderZ het volgende:

[..]

Hoorde laatst dat Nas en 2Pac hun ruzie hadden bijgelegd... Meer weet ik er ook niet van

2Pac is dood.
pi_8295879
offtopic @ Porto: Het is "R. Kelly got CAUGHT wildin" .. maar goed .

Verder: het is een domme redenering om te denken dat Nas beef had met B.I.G. omdat-ie matties was met Pac, of andersom. Ongeveer hetzelfde: Eminem deed een verse op Jay-Z's "Renegade" en maakte later de beat voor "The Cross" van Nas. Hij heeft geen beef met Jay of Nas, hij is gewoon neutraal.
Verder, 'beef' verkoopt alleen maar.. dus daarom houden veel rappers het ook in stand. Waarom denk je dat 50 Cent opeens weer hot is? Omdat-ie op alle mixtapes in New York iedereen liep te dissen, ja dan krijg je wel aandacht ja!

pi_8296059
50's nieuwe album is anders wel vet.
Klootzak, your's truly
  maandag 10 februari 2003 @ 11:46:48 #79
13420 ZanderZ
pi_8384375
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:11 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

2Pac is dood.

Nee hoor... En ze hadden hun ruzie kort voor 2Pac's 'dood' bijgelegt
pi_8384440
ik kende het nummer al een tijdje, maar nu ben ik hem wel een beetje zat, alleen het intro is wel goed..

jammer dat Jay-z meedoet...hihi

Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 10 februari 2003 @ 12:00:43 #81
13420 ZanderZ
pi_8384697
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
alleen het intro is wel goed..

jammer dat Jay-z meedoet...hihi

Wat? Het gitaar melodietje?

En ja, Jay-Z... Wat moet je van em zeggen...

maandag 10 februari 2003 @ 12:12:44 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8384932
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:07 schreef dunniecash het volgende:
Echt een zwak, afgrijselijk en ongelofelijk SLAP aftreksel van 2Pac's "Me And My Girlfriend" .. ik snap niet dat Jay dit doet. Hij wil toch die zogenaamde beef met Nas beslissen in z'n voordeel door hun albums op dezelfde datum uit te laten komen? En dan komt ie met dit soort nummers? Gatverdamme, écht slap. Ik snap het sowieso niet want Pac disste Jay-Z hard hahaha.. DAMN.
Inderdaad!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 10 februari 2003 @ 12:14:52 #83
13420 ZanderZ
pi_8384980
Dat zegt genoeg over Jay-Z lijkt me
Het enige redelijke nummer dat ie uitbrengt is inderdaad een zeer slap aftreksel van een geweldig 2Pac nummer
I'm busting on yo punk ass niggas! Die nigga die! Westside, uhuhuh!
  maandag 10 februari 2003 @ 12:19:11 #84
43443 bdb
7.5 kilo kat
pi_8385085
Erg slecht nummer... Die auto is wel leuk BTW
  maandag 10 februari 2003 @ 12:26:11 #85
13420 ZanderZ
pi_8385253
Tja, zo kun je ook nog naar een nummer kijken...
pi_8391568
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:00 schreef ZanderZ het volgende:

[..]

Wat? Het gitaar melodietje?

het enige goede aan het nummer bedoel ik..
Billie Holiday is Lady Day!
pi_8405590
quote:
offtopic @ Porto: Het is "R. Kelly got CAUGHT wildin" .. maar goed
All good....
pi_8416918
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:00 schreef LoekB het volgende:
Waaaat, vind je deze goed? Die JaySneeZ, kan echt niet zingen/rappen. Die gozer is zo irritant dat je met een ijspriem je trommelvliezen wil door prikken. Die Beyonce valt nog mee, maar de manier waarop zij heiligschennis pleegt door een nummer zoals "If I was your girlfriend" van Prince zo te verkrachten.

Ze moeten allebei opgelijnd worden en afgeschoten worden.

*adem*

Thanksgiving is what makes my mom worth it
pi_8419031
Ik vind '97 Bonnie and Clyde beter
pi_8430964
50's nieuwe album valt trouwens best tegen hoor damien .
pi_8434093
ik vind zowiezo dat ongeveer de hele rap/r&b/hip hop scene afgeschoten mag worden. alleen maar commercie jongens, en iedereen trapt erin. het is gewoon verschrikkelijk.... beetje ruzie met elkaar, want dan komen we in het nieuws. speel ik in jouw clip mag jij in mijne spelen. ownee dat beslissen we niet eens zelf meer. producer beslist. alle marionetten bij elkaar.... het is toch gewoon verschrikkelijk...

ik hoop dat we snel van die hele zooi af zijn

Tool........ en een hele tijd niets
pi_8468910
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:33 schreef FokTijn het volgende:
ik vind zowiezo dat ongeveer de hele rap/r&b/hip hop scene afgeschoten mag worden. alleen maar commercie jongens
...
producer beslist.
Dit slaat echt nergens op aue. Bij Britney Spears beslist de producer ja.. in de (dope) hip-hop scene ligt het TOTAAL anders.
pi_8747599
Waar staat dat O3 voor?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_8792166
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:32 schreef SmashBro het volgende:
Waar staat dat O3 voor?
Dat staat voor 2003.
pi_14878549
Het blijft een lekker nummer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')