Heb maar 6 uur geslapen vannacht en gister ook dus valt weinig te genieten...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:53 schreef Aalscholver het volgende:
Geniet er nog maar van, dit is misschien wel de laatste warme dag van het jaar
wtf moet ik buiten nou weer doen danquote:
Als student heb je ook maar 6 uur nodig!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb maar 6 uur geslapen vannacht en gister ook dus valt weinig te genieten...
nehh man ben geen vampierquote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Als student heb je ook maar 6 uur nodig!
ja nee jezus veel te warmquote:Op donderdag 4 september 2014 16:56 schreef Der_Mann het volgende:
idd lekker weer om te masterbureren en daarna dousjen en weer masterbureren
ja maar kheb lekker ventilator op me gerigt allesquote:Op donderdag 4 september 2014 16:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja nee jezus veel te warm
Gelukkig zit jij ook de hele dag binnen
Met dit weer? Hoeveel ventilators heb je dan op je 'gericht' als het 27 graden is ?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar kheb lekker ventilator op me gerigt alles
1quote:Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef Propellerheads het volgende:
[..]
Met dit weer? Hoeveel ventilators heb je dan op je 'gericht' als het 27 graden is ?
Huur een hulppiet nu het nog kanquote:Op donderdag 4 september 2014 16:52 schreef PausNicolaas het volgende:
Wil iemand mijn slaaf zijn en even waaieren?
Niks. Gewoon binnen blijven, al dat zonlicht is levensgevaarlijk. En mensen zijn ook vrolijker als het mooi weer is dus de kans is groot dat ze sneller een praatje met je willen maken en dat wil je echt niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wtf moet ik buiten nou weer doen dan
Kom zo vaak buiten en de kans dat je trouwens in Nederland iemand tegenkomt die zomaar random een vreemde gaat aanspreken en een gesprek wil is zo om en na bij ongeveer bijna zoiets als 0%.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:10 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Niks. Gewoon binnen blijven, al dat zonlicht is levensgevaarlijk. En mensen zijn ook vrolijker als het mooi weer is dus de kans is groot dat ze sneller een praatje met je willen maken en dat wil je echt niet.
neemt natuurlijk niet weg dat ik zo ff naar buiten gaquote:Op donderdag 4 september 2014 17:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kom zo vaak buiten en de kans dat je trouwens in Nederland iemand tegenkomt die zomaar random een vreemde gaat aanspreken en een gesprek wil is zo om en na bij ongeveer bijna zoiets als 0%.
kan niet al me doekoes verspille aan ventilators g, moet ook subscripsie brazzers betalen enzo en veel kank nie met 5 eurie per week zakgeldquote:
False. Het overkomt mij te vaak.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kom zo vaak buiten en de kans dat je trouwens in Nederland iemand tegenkomt die zomaar random een vreemde gaat aanspreken en een gesprek wil is zo om en na bij ongeveer bijna zoiets als 0%.
Hhahahahahahahahahahahj jaj ojhhh hahahahahahaha Nederlanders zo spontaana>? hahahahahahhah3h33h3h3333333333333333333333abcdefghijklmnopqrstuvwxyzquote:Op donderdag 4 september 2014 17:13 schreef Helsinki het volgende:
[..]
False. Het overkomt mij te vaak.
hey hey je zeg altijd tege mij dak rustig moe doen maar nu doe je zelf gekquote:Op donderdag 4 september 2014 17:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hhahahahahahahahahahahj jaj ojhhh hahahahahahaha Nederlanders zo spontaana>? hahahahahahhah3h33h3h3333333333333333333333abcdefghijklmnopqrstuvwxyz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()