Heb je ook in je broek geplast?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo! Ik moet even afreageren, ik moest mijn laatste training geven voor mijn verlof en het ging echt kut, dat moet je ook helemaal niet meer willen met 35 weken, nu zit ik vol adrenaline en Henka begon tijdens het praatje in mijn blaas te knijpen en toen kreeg ik de slappe lach en dat was allemaal best awkward.
Goed bezig Away!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:01 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien vriend niet opschiet met klussen ben ik zelf maar begonnen.
Rady, hoe hou jij dit in godsnaam vol. Ik ben zittend al kapot
Nee, dat niet. Zal ik?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb je ook in je broek geplast?
Awww dat is inderdaad niets voor een hoogzwangere dame!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo! Ik moet even afreageren, ik moest mijn laatste training geven voor mijn verlof en het ging echt kut, dat moet je ook helemaal niet meer willen met 35 weken, nu zit ik vol adrenaline en Henka begon tijdens het praatje in mijn blaas te knijpen en toen kreeg ik de slappe lach en dat was allemaal best awkward.
en nu zit er een voet tussen twee ribben.
Net als een kat die ergens boos/gefrustreerd om is.. gewoon stiekem in een hoekje van 't kantoor een plasje doen! Zal ze leren!quote:
Dat magquote:Op donderdag 4 september 2014 16:08 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Awww dat is inderdaad niets voor een hoogzwangere dame!![]()
Moest stiekem wel een beetje lachten van het blaasknijpen en de slappe lach
Klinkt goed! En ik ben nog steeds benieuwd hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 16:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh en ik heb net een super fijn bevallingspraatje en een mooie echo achter de rug
Kindje is al over de groeispurt heen, ligt nog maar een dag of 4 voor op groei in tegenstelling tot de 2 weken een tijdje terug. Ze wordt waarschijnlijk niet klein, 3800-3900 bij 40 weken. Maar das al wat anders dan de 4500 gram bij vorige metingen.
En verder gewoon alles besproken wat ik wilde bespreken met de vk, bijna een uur binnen geweest en met een super goed gevoel de kamer uit gelopen. Bring it on!
Wat fijn!!!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh en ik heb net een super fijn bevallingspraatje en een mooie echo achter de rug
Kindje is al over de groeispurt heen, ligt nog maar een dag of 4 voor op groei in tegenstelling tot de 2 weken een tijdje terug. Ze wordt waarschijnlijk niet klein, 3800-3900 bij 40 weken. Maar das al wat anders dan de 4500 gram bij vorige metingen.
En verder gewoon alles besproken wat ik wilde bespreken met de vk, bijna een uur binnen geweest en met een super goed gevoel de kamer uit gelopen. Bring it on!
Nee, S was iets kleiner, 3565 gram bij 41+3. Dus bij de 40 weken zal die iets van 3300-3400 ofzo zijn geweest. Maar een tweede is vaak wel wat zwaarder.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:16 schreef Skittles het volgende:
Fijn Spees! Beetje in dezelfde gewichtsklasse als S?
We zouden vandaag ook een bevallingspraatje houden, maar voor onze afspraak was een slechtnieuwsgesprek waardoor er al een uitloop was van een half uur. Verzet naar volgende afspraak.
Wat bespreken ze zoal? Ik had een kort lijstje meegenomen met punten die wij belangrijk vinden, zoals borstvoeding, huid-op-huid contact, pijnmedicatie.
Zoë wat rot van het scheurenGelukkig wel een blijmakende proefdruk
Ja, dat is hier ook de aanpakquote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn verloskundigenpraktijk organiseert daar avonden voor. Bijzonderheden en persoonlijke dingen kun je dan tijdens de controles natuurlijk nog wel bespreken.
Ja hier ook wel. Maar ik vind 12,50 per avond iets te gortig voor informatie die ik ook zelf kan verzamelen, doorlezen en bespreken. Dezelfde presentaties krijg ik ook nog te zien bij de open dag van het ziekenhuis die a.s. zaterdag is.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn verloskundigenpraktijk organiseert daar avonden voor. Bijzonderheden en persoonlijke dingen kun je dan tijdens de controles natuurlijk nog wel bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |