Nou toen ik het wilde gebruiken, stond er wel een bedrag min die 20 euro. Maar er stond in rode lettertjes een melding bij dat ik geen kortingscodes meer kon gebruiken omdat ik die al gebruikt had.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:35 schreef Lienekien het volgende:
Als je eenmaal de eerste box van je abonnement hebt besteld, kun je zeker zelf geen kortingscodes meer gebruiken?
Ja, ik snap het.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou toen ik het wilde gebruiken, stond er wel een bedrag min die 20 euro. Maar er stond in rode lettertjes een melding bij dat ik geen kortingscodes meer kon gebruiken omdat ik die al gebruikt had.
Zo braaf als ik bendurfde ik toen niet verder te klikken om daadwerkelijk te bestellen.
Maar ik blijf me wel afvragen of het bedrag bij werkelijk bestellen ook minus die 20 euro zo zou blijven.
Maar ik weet het dus niet
https://www.hellofresh.nl/recipe/all/quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zit ook wel zoiets te overwegen. Alleen hoeveel gram groente en hoeveel gram eiwitproducten rekenen ze per maaltijd?
Als je bent ingelogd kun je in menu kiezen voor 'gerechten' en dan onderste optie 'alle recepten'. Aan de rechterkant van de foto kun je een hartjequote:Op vrijdag 26 september 2014 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Weet iemand hoe je een recept bij je favorieten zet?
Ik wilde net reageren inderdaad dat iedereen met een abbo wel een kortingscode heeftquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef
Aventura het volgende:
Sjaapje zegt er inderdaad niet bij dat hij zelf ¤12 euro korting krijgt als iemand anders bestelt. Ik mag zelf ook kortingcodes t.w.v. ¤20 weggeven. Pm'en mag dus hier ook wel
Dank. Het lukt me nu, op de iPad. Is even een handigheidje, merk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:11 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Als je bent ingelogd kun je in menu kiezen voor 'gerechten' en dan onderste optie 'alle recepten'. Aan de rechterkant van de foto kun je een hartjeaanklikken, zo maak je een gerecht favoriet. Dan links in menu kun je al je favorieten bekijken:)
[..]
Ik wilde net reageren inderdaad dat iedereen met een abbo wel een kortingscode heeft
Zondag weer een 5 maaltijden box![]()
Niet overwegen, gewoon bestellenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zit ook wel zoiets te overwegen. Alleen hoeveel gram groente en hoeveel gram eiwitproducten rekenen ze per maaltijd?
Yep, kijk als ik het financieel breder had dan nam ik gewoon altijd de 5 maaltijden boxquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:46 schreef agter het volgende:
Doen jullie per week bekijken of je een drie of vijf dagen box nemen?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Niet overwegen, gewoon bestellen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar ik wil dat mapje waar ik de receptenboekjes in kan bewaren. Maar die krijg je volgens mij pas als je 10 boxen hebt besteld.
Heeft iemand dat mapje al? En is het wat? Of is het goedkope prul
Zoveel zit er niet in.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik heb de gewoonte minimaal 350gr, meestal meer groente te eten. Dus ik wil er niet heel veel bij moeten kopen
Jeetjeeee wat eet jij veel groentequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik heb de gewoonte minimaal 350gr, meestal meer groente te eten. Dus ik wil er niet heel veel bij moeten kopen
Nou ik snap het hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:55 schreef CountingStars het volgende:
[..]Het is een soort boek met klittenband, daar kun je ze allemaal op een stapel gewoon in doen, zeg maar. Wel van stevig materiaal. Niet een mapje specifiek. Hoop dat je het snapt haha, toe aan weekend
.
Tja... vind het eenmaal erg lekker en ben er ook een beetje mee opgevoedquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jeetjeeee wat eet jij veel groente, deze week zaten er o.a. 2 bakken met sla in (ruccola en mesclun) van allebei volgens mij 250 gram.
Dus dan zou ik per maaltijd eigenlijk nog meer dan die bak leeg moeten eten en daarbij ook nog de rest van het gerecht![]()
Ik sta verbaasd
![]()
Maar wel gezond hoor
Ik vind hem echt heel duur, die fruitboxquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:33 schreef agter het volgende:
Morgen de eerste box, die voor 3 dagen. Ben zo benieuwd!
Jammer dat die fruitbox wat aan de dure kant is. Anders had ik dat ook gedaan.
Jee maffe Isabeauquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren had ik het gerecht met de amaranth klaar gemaakt. Salade-nog-zonder-amaranth zag er heerlijk uit, dus een grote schep amaranth er naast op het bord gedaan. Maar jeetje, wat is dat lekker spulIk las hier dat er geen smaak aan zat, maar dat zat er natuurlijk wel aan van de groentebouillon. Ik vond vooral de structuur echt lekker in mijn mond. Mijn amaranth was denk ik wel te nat (zag er niet echt 'droog gekookt' uit), maar na een hapje proeven vond ik het zo prima. Geen idee of het zo hoorde.
Nog wel van alles over van afgelopen week, dus daar ga ik straks voor de lunch maar een lekkere salade van in elkaar knutselen.
wat IS hetquote:Op zondag 28 september 2014 09:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jee maffe Isabeauamaranth lekker vinden en ook nog verliefd zijn op de structuur ervan
![]()
![]()
De volgende keer stuur ik je mijn portie op
HA! Bij mij ook om 14.15.quote:Op zondag 28 september 2014 09:52 schreef Bleie het volgende:
Bij mij is de bezorging gepland rond 14.15. Wat een rottijd.
Wat een rottijd inderdaad, zo midden op de dag.quote:Op zondag 28 september 2014 09:52 schreef Bleie het volgende:
Bij mij is de bezorging gepland rond 14.15. Wat een rottijd.
Leuk hé al die zakjes. Ik bewaar het altijd in de koelkast.quote:Op zondag 28 september 2014 12:52 schreef agter het volgende:
Ik heb hem al! Wat leuk, al die zakjes.
Bewaren jullie de parmezaanse kaas in de koelkast?
De bezorger had 54 adressen in Utrecht.
Okay, dank je wel.quote:Op zondag 28 september 2014 13:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat een rottijd inderdaad, zo midden op de dag.
[..]
Leuk hé al die zakjes. Ik bewaar het altijd in de koelkast.
Je geeft een tijdsbestek van 3 uur op, op de website. En dan krijg je later een berichtje rond welke tijd (binnen die 3 uur) ze komen. En dat is dan plus or min een uur. Dus uiteindelijk een tijdsbestek van 2 uur.quote:Op zondag 28 september 2014 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je daar niets over te zeggen? De tijd dat ze het bezorgen? Want dat zou (naast de prijs) wel een reden zijn om het niet te doen. Dan ben je dus een hele dag kwijt omdat iemand de box komt brengen?
Achter op het receptenboekje staat ook advies waar je wat het beste kan bewaren.quote:Op zondag 28 september 2014 12:52 schreef agter het volgende:
Ik heb hem al! Wat leuk, al die zakjes.
Bewaren jullie de parmezaanse kaas in de koelkast?
Ah gelukkig want dat eten wij vanavond. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 29 september 2014 09:57 schreef June. het volgende:
De scholfilet met cassarecce was geslaagd!
Jee wij hebben ook de box voor 3 maar ik vind het echt weinig vis en vlees hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 21:45 schreef Bleie het volgende:
Doos was er uiteindelijk al rond 13 uur, dus we konden daarna nog even genieten van het mooie weer. Deze week voor drie personen genomen. Dat is veel te veel vlees en vis, maar met de rest komen we dan wel beter uit, denk ik. Met een box voor twee kookten we voor de kinderen toch vaak wat bij.
100 gram vlees of vis per persoon.quote:Op maandag 29 september 2014 11:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah gelukkig want dat eten wij vanavond. Ik ben benieuwd.
[..]
Jee wij hebben ook de box voor 3 maar ik vind het echt weinig vis en vlees hoor.
Wat eten jullie dat dan "zuinigjes"
Nou zoals Isabeau zegt het is volgens de richtlijnen, maar ik zou toch wel 2 stukken vis per persoon bij dat gerecht willen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:11 schreef agter het volgende:
[..]
100 gram vlees of vis per persoon.
Is toch niet zo weinig?
Ja, qua vis rekenen wij ook altijd op 150 gram per persoon.quote:Op maandag 29 september 2014 12:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou zoals Isabeau zegt het is volgens de richtlijnen, maar ik zou toch wel 2 stukken vis per persoon bij dat gerecht willen.
Bij het gerecht met die kiprolletjes, dat vlees eet mijn vriend alleen al eigenlijk...
Heb ook al mensen gezien die juist vonden dat er zo veel groente bij zatquote:Op maandag 29 september 2014 12:38 schreef agter het volgende:
Ja, qua vis rekenen wij ook altijd op 150 gram per persoon.
Maar vlees 100 gram, is hier wel normaal. Zal het vanavond eens bekijken, hoe we uitkomen.
Ik snap dat als je echte vleeseters in huis hebt, dit te weinig is. Was ook iemand hier die vroeg hoeveel gram groente er per persoon bij zat, die was gewend minimaal 350 gram groente per dag te eten. Die komt hier ook niet mee uit.
Ja, hier ook. Ik denk altijd aan een tartaartje: tussen de 85 en 100 gram is zo'n ding. Dat is ongeveer wat wij eten.quote:Op maandag 29 september 2014 16:01 schreef Bleie het volgende:
Wij eten inderdaad ongeveer 100 gram vlees per persoon (en mijn kinderen als we geluk hebben 10 gram), en zeker 200 gram groenten. Vis wel wat meer soms, maar 300 gram kip vind ik wel echt veel hoor, voor twee personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |