abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148407410
Ook Horses klinkt helemaal prima. Leuke booking idd.
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:46:59 #177
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_148430574
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou mezelf niet die-hard noemen, maar wel fan, maar ik kan dit geintje niet echt waarderen van ze, en ben niet van plan knaken neer te tellen ze wéér te zien dit jaar na RaR '12 en '14. Kom eerst maar eens met die nieuwe plaat :)
mochten er dagkaarten komen wil ik best die kan op gaan.

maar een nieuw album mag echt wel. Tis gewoon 7 jaar geleden!! (6,5 :P)
pi_148632792
Zojuist 10 kaarten bested ^^

Normaal gesproken gaan we altijd naar Rock am Ring, maar die headliners vallen een beetje tegen. Tevens is de Nurburgring een prachtig festival terrein, dus dat kan niet misgaan!

Nu nog even afwachten wat voor namen ze nog meer bekend gaan maken :)
http://www.the-outbreak.com/ - Online strategy game
pi_149076070
+Sick of it All
pi_149076100
Oja daar hadden we een eigen topic voor :D.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 januari 2015 @ 16:11:49 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149076113
Dat ze überhaupt nog namen bekend maken :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149076136
quote:
6s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat ze überhaupt nog namen bekend maken :+
Doen ze niet _O- gelekt via booker.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 januari 2015 @ 16:14:04 #183
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149076187
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Doen ze niet _O- gelekt via booker.
:') Ik las ook wel weer een mooi artikel (op Ringrocker) dat het tot dusver een schulden post van minimaal 2 miljoen moet gaan worden voor het festival.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149076223
quote:
6s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:14 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

:') Ik las ook wel weer een mooi artikel (op Ringrocker) dat het tot dusver een schulden post van minimaal 2 miljoen moet gaan worden voor het festival.
Ja, zag ook zoiets voorbij schieten. Ze halen denk ik heus wel 20/25k bezoekers per editie. Wenen misschien wat meer. Maar kan me zomaar voorstellen dat je daarmee niet uit de kosten komt met zo'n lineup.
pi_149399004
Volgende week nieuws Der Ring, wellicht morgen RaR.
pi_149499879
FestivalhallaNL twitterde op zondag 08-02-2015 om 18:18:35 Mediapartner Bild lekt nwe acts voor Der Ring / Rockavaria alvast. Nieuw festival op oude plek Rock am Ring. #GHR15 http://t.co/ISS7bhYQZc reageer retweet
pi_149499948
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
FestivalhallaNL twitterde op zondag 08-02-2015 om 18:18:35 Mediapartner Bild lekt nwe acts voor Der Ring / Rockavaria alvast. Nieuw festival op oude plek Rock am Ring. #GHR15 http://t.co/ISS7bhYQZc[ afbeelding ] reageer retweet
Daar ga je ook geen duizende kaarten mee verkopen. Nog geen Deftones btw?

En voor de duidelijkheid Brant Bjork is een band. Dus niet "de" Björk.
pi_149500007
Neuh, zitten best wat aardige dingetjes tussen, maar voor mij persoonlijk vooral van die opvuldingetjes waar je even gaat kijken als er niks te doen is, zie niet direct enorme publiekstrekkers.

Babymetal is wel grappige boeking, Epica leuk om te zien dat die op hoop festivals opduiken. Kvelertak, Kreator, Chevelle etc. kan je ook weinig mis mee doen, maar zijn wel the usual suspects die al jaren op RaR verschijnen.

Meshuggah is ook wel leuke boeking overigens :Y
pi_149500041
En Deftones idd, die zijn way,way back al 'gelekt' door Kiss met een postertje op hun Facebook. Dat zou ik nog eens een leuke naam vinden en staan volgens mij verder nog bijna nergens in Europa deze zomer.
pi_149500053
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, zitten best wat aardige dingetjes tussen, maar voor mij persoonlijk vooral van die opvuldingetjes waar je even gaat kijken als er niks te doen is, zie niet direct enorme publiekstrekkers.

Babymetal is wel grappige boeking, Epica leuk om te zien dat die op hoop festivals opduiken. Kvelertak, Kreator, Chevelle etc. kan je ook weinig mis mee doen, maar zijn wel the usual suspects die al jaren op RaR verschijnen.

Meshuggah is ook wel leuke boeking overigens :Y
Babymetal vind ik imo een verschrikkelijke band. En ja Kvelertak en Kreator zijn best ok. Maar ik denk dat ze iets teveel metal boeken daar.

Als je zo het affiche bekijkt dan vraag ik me echt af waarom Muse daar op het affiche staat....
pi_149500088
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Babymetal vind ik imo een verschrikkelijke band. En ja Kvelertak en Kreator zijn best ok. Maar ik denk dat ze iets teveel metal boeken daar.

Als je zo het affiche bekijkt dan vraag ik me echt af waarom Muse daar op het affiche staat....
Ja, das best een misser zo bekeken. Die hadden ze lekker naar Hurricane moeten gaan en daar gewoon iets anders neer moeten mikken. Alhoewel er weinig overblijft qua echte metal natuurlijk.
pi_149500305
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, das best een misser zo bekeken. Die hadden ze lekker naar Hurricane moeten gaan en daar gewoon iets anders neer moeten mikken. Alhoewel er weinig overblijft qua echte metal natuurlijk.
Na de eerste lichting overwoog ik nog tussen beide festivals (RAR/Der Ring).

Maar bij Der Ring mis ik toch wel wat variatie in het affiche. Bij RAR heb je Metal/Rock/Indie/Electro/Hip Hop etc. Dat valt van Der Ring niet te zeggen en ik denk ook dat ze daar beetje de mist in gaan.
pi_149500353
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:34 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Na de eerste lichting overwoog ik nog tussen beide festivals (RAR/Der Ring).

Maar bij Der Ring mis ik toch wel wat variatie in het affiche. Bij RAR heb je Metal/Rock/Indie/Electro/Hip Hop etc. Dat valt van Der Ring niet te zeggen en ik denk ook dat ze daar beetje de mist in gaan.
Tjah het is de kant die ze op wilden iig, beetje afzetten tegen RaR waar je vaak genoeg toch ook wat gemopper hoort over de diversiteit. Maar wellicht hebben ze zich toch verkeken, zijn in Duitsland nog genoeg middel tot grote hardrock/metal festivals, en ze komen niet echt met spannende headliners imho, Metallica al tig keer op RaR gestaan afgelopen jaren, Muse 'past' er eigenlijk niet, en Kiss doet nog een arenatour en is wel een beetje het summum qua 'vergane glorie' imho...
pi_149500395
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah het is de kant die ze op wilden iig, beetje afzetten tegen RaR waar je vaak genoeg toch ook wat gemopper hoort over de diversiteit. Maar wellicht hebben ze zich toch verkeken, zijn in Duitsland nog genoeg middel tot grote hardrock/metal festivals, en ze komen niet echt met spannende headliners imho, Metallica al tig keer op RaR gestaan afgelopen jaren, Muse 'past' er eigenlijk niet, en Kiss doet nog een arenatour en is wel een beetje het summum qua 'vergane glorie' imho...
Ja maar als ik naar een Metal festival zou willen gaan in Duitsland dan zou ik toch naar Wacken gaan. Daarom vind ik Muse echt een vreemde boeking aangezien deze totaal buiten boort valt van de andere namen.
pi_149500413
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja maar als ik naar een Metal festival zou willen gaan in Duitsland dan zou ik toch naar Wacken gaan. Daarom vind ik Muse echt een vreemde boeking aangezien deze totaal buiten boort valt van de andere namen.
Daarom, en dan zijn er echt nog wel een aantal andere festivals die minder bekend zijn en gewoon op niveau'tje Bospop/Forta (goed, misschien niet dé absolute headliners zoals Forta meepikt) zitten, pak Dream Theater en/of Nightwish, die staan gewoon op aantal andere festivals daar.
  maandag 9 februari 2015 @ 11:47:03 #196
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_149503424
Toch jammer van een aantal namen die ik wel op RaR had willen zien. En ze boeken bands die er vorig jaar zelf nog stonden zoals Chevelle.
pi_149503590
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:47 schreef AgeEll het volgende:
Toch jammer van een aantal namen die ik wel op RaR had willen zien. En ze boeken bands die er vorig jaar zelf nog stonden zoals Chevelle.
Is ook hoor, een Faith No More/Incubus had ik nog graag gezien op RAR. Deftones ook (als die komen). Maar over het algemeen vind ik RAR toch een fijnere line-up hebben.
pi_149503599
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:47 schreef AgeEll het volgende:
Jup. En Metallica. :7 Vijvertje is natuurlijk ook niet al te groot, als je alles moet schrappen dat de afgelopen 2 jaar op RaR stond hou je vrij weinig over, zeker als je je echt vrijwel puur op hardrock/metal wil richten.
pi_149503634
Hoop dat RAR in ieder geval snel met een "reactie" komt.
pi_149503700
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoop dat RAR in ieder geval snel met een "reactie" komt.
Lijkt me wel, alhoewel deze namen nog niet echt 'officieel' zijn natuurlijk. Maar bild is hun mediapartner en had vorige keer de namen ook al dag van te voren en teasde Metallica terwijl dat op dat moment totaal nog geen gerucht was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')