twitter:FestivalhallaNL twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 12:59:28Verkoop nieuwe @nurburgring festival @ringghr valt tegen, 4000 tickets verkocht, 15k voor #rockavaria, en tevens 4000 voor @RockInVIE 1/2 reageer retweet
twitter:FestivalhallaNL twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 13:01:12Ter vergelijk; concurrent #Lieberberg zit op bijna 90.000 (!) tix met @rockamring (53k) @rockimpark_com (34k). #RaR15 #Rip15 #festivalhalla reageer retweet
Dat zou toch wel een blamage zijn met deze namen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Er gaan geruchten dat er zelfs een mogelijk annulering komt van het festival. Zo slecht gaat de VVK waarschijnlijk.
Zo geweldig is die line-up ook niet. Tuurlijk staan er leuke dingen bij hoor. Maar:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een blamage zijn met deze namen.
Waar komen die geruchten vandaan trouwens?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Er gaan geruchten dat er zelfs een mogelijk annulering komt van het festival. Zo slecht gaat de VVK waarschijnlijk.
Stond op Ringrocker, ook op festileaks hebben ze het erover. Alleen mooi dat het topic van ringrocker niet meer terug te vinden is. Misschien toch gewoon een bagger bericht dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waar komen die geruchten vandaan trouwens?
Ja precies, dacht daar ook even te zoeken maar niets van te vinden helaas.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stond op Ringrocker, ook op festileaks hebben ze het erover. Alleen mooi dat het topic van ringrocker niet meer terug te vinden is. Misschien toch gewoon een bagger bericht dus.
Ik heb het zelf ook gezien, stond er echt op. Maar krijg het gewoon niet terug gevonden. Misschien dus ergens gesloten ivm een te hoog onzin gehalte ofzoiets.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Festileaks zal het ongetwijfeld van die plek hebben, ik kan er verder niks over vinden.
Aan de ene kant lijkt het me onzin omdat er vanuit de organisatie uit best wat berichten waren over dat ze bereid waren flink te investeren. En hoe belegen de line-up ook mag zijn, je gaat hier heus per festival wel 25k mensen mee trekken. Zal wellicht niet genoeg zijn om de kosten er uit te krijgen, maar het gaat echt geen <10k bezoekers per festival doen, dat geloof ik echt niet.
Ze hebben uiteraard wel een imago probleem, plus is er geen gewoon geen plek voor Hurricane, RaR, RiP, én deze 3 (!) festivals op vrij korte afstand, binnen een dagje of 7. En dan tel ik Nova Rock en Pinkpop nog niet eens mee.
Jep, + daarbij zal je ook de komende jaren niet meer serieus genomen worden.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik geloof dat het er stondAlleen weet ik dus niet of het echt geloofwaardig is, kan me zomaar voorstellen dat het annuleren van 3 festivals ook redelijk wat knaken kost.
Ja ze pakken het niet heel handig aan naar mijn gevoel. Waar je juist ziet dat Rock am Ring meer en meer contact met z'n publiek zoekt blijft het rond de DEAG festivals vrij stil. Tijdje terug vroeg men ook al af of het uberhaupt nog ging gebeuren aangezien er na de initiële aankondiging (die tijdens Rock am Ring vorig jaar kwamquote:Op maandag 5 januari 2015 14:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep, + daarbij zal je ook de komende jaren niet meer serieus genomen worden.
Maar het blijft toch akelig stil rond het festival.
Misschien zijn ze de boel al aan het afbellen, maar ja vanwege de feestdagen maar weinig mensen aanwezigquote:Op maandag 5 januari 2015 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Die tweede lichting valt ook gewoon tegen. Als het goed is maken ze Deftones nog bekend. Als Kiss niet gelogen heeft met hun affiche(of was het Muse).
Nee de toffe namen worden overgeheveld naar Rock Am Ring. Ze krijgen spijt van hun daden en geven dus daarom gratis Kiss, Muse en Metallica weg als Late Night Specials voor RAR als goedmakertje. Ook Faith No More en Incubus worden voor een paar centjes overgenomen door Liebergquote:Op maandag 5 januari 2015 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien zijn ze de boel al aan het afbellen, maar ja vanwege de feestdagen maar weinig mensen aanwezig
Jup, maar Metallica is ondertussen toch wel ingehaald door Foo Fighters hoor. Al blijf ik Metallica een leuke band vinden hoor. Had bijvoorbeeld op een Fortarock niet mistaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Metallica is ook gewoon een matige headliner. Goed, het zal heus nog 10 - 20k mensen trekken, zelfs nadat ze in 2012 en 2014 al op Rock am Ring stonden en geen nieuw materiaal hebben. Maar kom op zeg, die 5 mio had je toch beter kunnen besteden?
Ben ik met je eens, maar het trekt nog wel redelijk wat publiek, daar ben ik van overtuigd. Zeker in Wenen, want ze stonden niet op Nova Rock vorig jaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jup, maar Metallica is ondertussen toch wel ingehaald door Foo Fighters hoor. Al blijf ik Metallica een leuke band vinden hoor. Had bijvoorbeeld op een Fortarock niet mistaan.
Metallica is een superheadliner!! Alleen niet 3x in 4 jaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Metallica is ook gewoon een matige headliner. Goed, het zal heus nog 10 - 20k mensen trekken, zelfs nadat ze in 2012 en 2014 al op Rock am Ring stonden en geen nieuw materiaal hebben. Maar kom op zeg, die 5 mio had je toch beter kunnen besteden?
Dat is inderdaad wat ik bedoelquote:Op maandag 5 januari 2015 23:41 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Metallica is een superheadliner!! Alleen niet 3x in 4 jaar.
Ik zou mezelf niet die-hard noemen, maar wel fan, maar ik kan dit geintje niet echt waarderen van ze, en ben niet van plan knaken neer te tellen ze wéér te zien dit jaar na RaR '12 en '14. Kom eerst maar eens met die nieuwe plaatquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:04 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Moest reageren als die head 'tallica fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |