Helemaal lekker, goede worsten.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe is het trouwens op de persco daar, D_A?
Mooi, volgens Festileaks zit je daar overigens. En heb jij gewoon je Twitter aan FES gekoppeld?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Helemaal lekker, goede worsten.
Ik zie hetquote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, volgens Festileaks zit je daar overigens. En heb jij gewoon je Twitter aan FES gekoppeld?
Het kan wel een idee zijn een FOK! FES twitter accountje te openen (weet dat ze dat ooit voor ESF (quote:Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft FOK! geen pers nodig voor dat soort dingen
Denk sowieso wel als we dit soort primeurtjes behouden dat de aanwas hier wel kan gaan groeien. Ik ben nog steeds voor om FES meer ook uit te dragen naar buiten toe via de social media kanalen van FOK!. (Verder andere discussie, hier weer lekker over Der Ring)quote:Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft FOK! geen pers nodig voor dat soort dingen
Er staat niks over Rock in Vienna in? Dus of je TT klopt niet, of je OP moet verder aangevuld worden? Overigens zou ik het logisch vinden die apart te doen, andere datum, deels andere line-upquote:
Was de TT vergeten aan te passen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat niks over Rock in Vienna in? Dus of je TT klopt niet, of je OP moet verder aangevuld worden? Overigens zou ik het logisch vinden die apart te doen, andere datum, deels andere line-upMaar goed, wie ben ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |