En zelfs Muse is niet echt origineel meerquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Geen AC/DC though, maar naar mijn mening is het GH 1 - RAR 0 als dit klopt. Alhoewel het naast Muse ook van weinig inspiratie getuigt, maar soit.
En toch is het 7 jaar geleden dat ze voor het laatst speelde op Pinkpop als headliner.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En zelfs Muse is niet echt origineel meer
Zouden die Kiss of Faith No More pakken als oude lullen act? Met Muse en de Foo's toch weer een hele degelijke line-up. Mag hopen dat ze niet weer voor Metallica gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En toch is het 7 jaar geleden dat ze voor het laatst speelde op Pinkpop als headliner.
Denk dat het toch een hoop mensen verbaast. Het is niet een onwijs spannende line-up, maar voor een nieuw festival toch gewoon een paar klinkende namen. Ik denk wel dat het klopt overigens. Her en der zingt ook Lenny Kravitz nog rond, maar das wat vager.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Valt niet mee om voor alles een bron te krijgen, paar acts zijn wel te achterhalen. Maar ze weten het aardig binnen de organisaties te behouden, voor zo'n ongestructureerde bende
Vrij logische line-up inderdaad, zeker ook de verdeling. Missen we alleen coldplay nog.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat het toch een hoop mensen verbaast. Het is niet een onwijs spannende line-up, maar voor een nieuw festival toch gewoon een paar klinkende namen. Ik denk wel dat het klopt overigens. Her en der zingt ook Lenny Kravitz nog rond, maar das wat vager.
Mooiere naam dan Kissquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Faith No More is een mooie headliner voor BKS imo.
Geen headliner voor Pinkop met alle respect, hooguit subeadliner. Ik zie ze beetje als de Pixies van vorig jaar voor BKS.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooiere naam dan KissMaar wellicht voor Pinkpop niet 'commercieel' genoeg
Faith No More lijkt me inderdaad de ideale BKS headliner.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geen headliner voor Pinkop met alle respect, hooguit subeadliner. Ik zie ze beetje als de Pixies van vorig jaar voor BKS.
Toffe naamquote:Op woensdag 5 november 2014 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
SPANNONDDD
RaR probeert nog ff de shine te stealen door Eagles of Death Metal te droppen. Net zoals Grune Holle gisteren natuurlijk hun shine probeerde te stelen door 's avonds die namen te lekken, na RaR's 2e lading namen.
quote:Wir erfuhren einen Tag vor der offiziellen Pressekonferenz, welche Bands beim „Grüne Hölle“-Festival (29. bis 31. Mai 2015, 3-Tage-Frühbucher-Ticket inkl. Camping 169 ¤) am Nürburgring auftreten: Die US-Rocker Metallica sind gebucht, die Glam-Rocker Kiss. Dazu Judas Priest, Faith no more, Limp Bizkit, Incubus und Muse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |