abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151286056
RIP Der Ring, heeft het precies 0 edities volgehouden.

Dat zegt ook wel wat, want in die eerste lichting zaten echt wel goede bands bij.
  donderdag 2 april 2015 @ 09:30:44 #277
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_151286087
Ben zo blij dat wij niet voor dit hebben gekozen. Wij gaan altijd in een huisje en dan hadden we die gehuurd op 200km afstand van het festival :P
pi_151286140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:30 schreef AgeEll het volgende:
Ben zo blij dat wij niet voor dit hebben gekozen. Wij gaan altijd in een huisje en dan hadden we die gehuurd op 200km afstand van het festival :P
Ja hier ook blij, na die eerste lichting ook getwijfeld.

Al kan je nu ook naar Rockavaria of Rock In Vienna. Dat laatste zou ik zomaar interessant kunnen zijn. Wenen is best een leuke stad :)
pi_151286187
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:30 schreef AgeEll het volgende:
Precies, ben benieuwd hoeveel mensen nu juist gebruik maken van de mogelijkheid je tickets terug te geven. Mocht ik tix hebben zou ik ook niet blij zijn met ineens een verandering van locatie, en de aanhoudende onrust rond het festival.

CNG zit gewoon in diepe shit, dat kan niet anders of die gaan vroeg of laat wéér een keer over de kop. Maar ze hadden wel een punt als ze zeggen dat een vorige uitbater het wél kon op de Ring, dus DEAG mag ook weleens goed in de spiegel kijken, die hadden ook veel te makkelijk gedacht dat ze met een niet heel spannende line-up RaR wel even deden vergeten.
pi_151286250
Maar 69 voor een dagticket, kan nog best een boost geven, zitten nu veel meer in bewoond gebied, en voor dat geld kan je best 1 grote headliner + redelijke sub + gros oninteressant grut meepikken als je uit de buurt komt.
pi_151286346
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar 69 voor een dagticket, kan nog best een boost geven, zitten nu veel meer in bewoond gebied, en voor dat geld kan je best 1 grote headliner + redelijke sub + gros oninteressant grut meepikken als je uit de buurt komt.
Ja dat zeker. Als ze in de Gelderdome/ArenA ook een dag zouden houden met Muse, Limp Bizkit, Incubus, The Hives of met Metallica, Faith No More, Within Temptation en Kiss, Judas Priest, Airbourne, Five Finger Death Punch zou ik ook gewoon een kaartje kopen voor ¤ 69,00
  donderdag 2 april 2015 @ 11:03:07 #282
10863 AgeEll
pi_151288084
Ik vind die Metallica dag ook heel interessant en een dagkaart voor 69 euro is echt goedkoop. Andere festivals zit je zo aan de 90 euro voor een dag.
  donderdag 2 april 2015 @ 11:03:37 #283
10863 AgeEll
pi_151288096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:33 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja hier ook blij, na die eerste lichting ook getwijfeld.

Al kan je nu ook naar Rockavaria of Rock In Vienna. Dat laatste zou ik zomaar interessant kunnen zijn. Wenen is best een leuke stad :)
wenen is wel erg duur en toch een stukkie rijden. Dan had ik denk voor Zuid Duitsland gekozen.
pi_151288119
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:03 schreef AgeEll het volgende:
Ik vind die Metallica dag ook heel interessant en een dagkaart voor 69 euro is echt goedkoop. Andere festivals zit je zo aan de 90 euro voor een dag.
Munchen kan je weer niet kamperen. Is voor jullie geen ramp, maar voor 95% van de overige festivalgangers wel waarschijnlijk :P
pi_151290725
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Munchen kan je weer niet kamperen. Is voor jullie geen ramp, maar voor 95% van de overige festivalgangers wel waarschijnlijk :P
Munchen heeft toch een stadscamping redelijk in het centrum zitten, ik ben daar in ieder geval een keer tijdens de octoberfesten op beland. ;)
pi_151290762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Munchen heeft toch een stadscamping redelijk in het centrum zitten, ik ben daar in ieder geval een keer tijdens de octoberfesten op beland. ;)
Laat ik het anders formuleren; je moet daar je eigen accommodatie regelen, waar dat bij een hoop festivals 'inclusief' is.
pi_151290910
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Laat ik het anders formuleren; je moet daar je eigen accommodatie regelen, waar dat bij een hoop festivals 'inclusief' is.
Bij werchter moet je dan ook op papier ook je eigen accommodatie regelen door hun losse campingbeleid. ;)

Maar dan zitten de campings wel om de hoek. ;)

Tijdens de octoberfesten heeft men bij die stadscamping in munchen een pendeldienst van de camping naar het octoberfest terrein, misschien dan ook?
pi_151290995
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Bij werchter moet je dan ook op papier ook je eigen accommodatie regelen door hun losse campingbeleid. ;)

Maar dan zitten de campings wel om de hoek. ;)

Tijdens de octoberfesten heeft men bij die stadscamping in munchen een pendeldienst van de camping naar het octoberfest terrein, misschien dan ook?
Mwah is toch anders, daar bestel je je campingticket gewoon in één keer mee. Hier moet je echt zelf gaan zoeken en is het onduidelijk wat er beschikbaar is tegen welke prijs.
pi_151293231
quote:
Guideline für die Verschiebung der Grünen Hölle in die Veltins Arena:

Umtausch oder Rückgabe bisher gekaufter Tickets:

Tickets können an den VVK-Stellen, an denen sie erworben wurden, zurückgegeben werden.
„Der Ring - Grüne Hölle Rock“ Tickets können gegen Tickets für „Rockavaria“ oder „Rock in Vienna“ getauscht werden. Wenden Sie sich hierzu bitte an:

Per E-Mail:
TICKETS@GLOBALCONCERTS.DE

Per Post:
Global Concerts GmbH
Vorverkauf
Ramersdorfer Str. 1
81669 München

Telefonisch:
089 – 4900 94-48 oder -38

Gültigkeit und Inhalt bisher gekaufter Tickets:

Alle bisher gekauften Tickets behalten ihre Gültigkeit.
Die in den Tickets beinhalteten Parkplätze bleiben bestehen. Wo sich diese dann befinden, wird schnellstmöglich bekannt gegeben. Sollten die Parkplätze nicht direkt an der Arena sein, werden Shuttlebusse zur Verfügung gestellt.
Das in den Tickets beinhaltete Camping bleibt gültig.
Die bisher für den Ring gekauften Tickets gelten bei der Veranstaltung in der Veltins – Arena als Stehplatzkarten für den Innenraum. Sollten Sitzplätze gewünscht sein, können diese vor Ort je nach Verfügbarkeit in Sitzplätze umgetauscht werden.
VIP Tickets wenden Sie sich bitte direkt an den Nürburgring.
"Special Guest Tickets" können bei der Vorverkaufsstelle, bei der sie erworben wurden, zurückgegeben werden.
Diejenigen, die ein Ticket fürs Camping auf der Nordschleife gekauft haben, können dieses zurückgeben und bekommen das Geld dafür erstattet.

VVK für die Veranstaltung in der Veltins Arena:

VVK-Start ist am Donnerstag, den 09.04.2015 um 9:00 Uhr unter folgender Hotline: 01806/150810 (0,20 ¤/Anruf aus dem deutschen Festnetz, Mobilfunk maximal 0,60 ¤/Anruf).
Es können derzeit weiterhin Karten für „Der Ring – Grüne Hölle Rock“ gekauft werden. Diese behalten dann auch für Schalke ihre Gültigkeit. Sobald der VVK-Start für Schalke beginnt, sind keine Karten für „Der Ring – Grüne Hölle Rock“ mehr erhältlich.
Der Preis für ein Tagesticket beträgt 69,00¤.
Der Preis für ein 3-Tagesticket beträgt 179,00¤

ACHTUNG: Die Karten für ROCK IM REVIER auf Schalke sind auf eine begrenzte Anzahl limitiert, da die übrigen Kapazitäten für die bereits erworbenen Tickets für „Der Ring - Grüne Hölle Rock“ reserviert sind.
pi_151481900
Tweede podium zal dus in een sporthal zijn :{. Stage 3 hebben ze (nog) geen alternatief voor gevonden.

Man man wat een afgang dit.
pi_151481948
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Tweede podium zal dus in een sporthal zijn :{. Stage 3 hebben ze (nog) geen alternatief voor gevonden.

Man man wat een afgang dit.
Was natuurlijk ook te verwachten, zelfs met weinig bezoekers, hoe wil je in godsnaam 3 volwaardige podia in een STADION proppen, zonder dat ze last van elkaar hebben én je volwaardige programmering kan bieden. Oh en in de buurt óók nog kamperen en parkeren.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2015 @ 13:49:42 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_151481987
_O- ze moeten er een soap serie van maken. De tering :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_151482343
Ze hebben de boel flink onderschat denk ik :)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2015 @ 14:04:31 #294
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_151482369
Kreator zegt af.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 8 april 2015 @ 16:07:02 #295
10863 AgeEll
pi_151485954
In een sporthal is wel vet. Als alles doorgaat kan het toch wel apart leuk festival worden.of het wordt een afgang :p
pi_151486469
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef AgeEll het volgende:
In een sporthal is wel vet. Als alles doorgaat kan het toch wel apart leuk festival worden.of het wordt een afgang :p
Lijkt me niet echt eigenlijk, Die dingen zijn vaak kaal en leeg voor concerten, en dan ook nog die muffe lucht die meestal in zoiets rondhangt.

Nee doe mij maar een festival tent :P.
  woensdag 8 april 2015 @ 21:52:56 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151498037
Het is wel weer eens wat anders.
Stel je voor dat het maar 1 keer is. Of dat het de eerste keer is van een veel groter festival.
Je kunt wel zeggen dat je er de eerste keer bij was :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_151510046
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:52 schreef Komakie het volgende:
Het is wel weer eens wat anders.
Stel je voor dat het maar 1 keer is. Of dat het de eerste keer is van een veel groter festival.
Je kunt wel zeggen dat je er de eerste keer bij was :P
Mwa ze moeten wel uit een ander vaatje gaan tappen volgende jaren willen ze een grote speler op de markt worden.
  donderdag 9 april 2015 @ 21:28:57 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151529668
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mwa ze moeten wel uit een ander vaatje gaan tappen volgende jaren willen ze een grote speler op de markt worden.
Ze hebben misschien wel een hoop fout gedaan, maar van fouten kan men leren.
Kan ook zijn dat je over jaren nog spreekt over het feit dat je Limp Bizkit in een sporthal hebt gezien omdat de verkoop van de kaarten zo kut was. Kan ook :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')