Hmm die krant trok vorige keer ook z'n keutel terug toen ze er een artikel over hadden. Ik geloof best dat het klote loopt, maar 7500 is wel erg weinig, Metallica trekt hoe dan ook wel publiek, Muse en Kiss toch ook wel paar duizend man?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaan niet best daar.
nfang Februar hatte die Deag eine Statistik der verkauften Tickets für „Der Ring“ erstellt. Über alle Verkaufskanäle hinweg waren damals insgesamt nur rund 7500 Tickets verkauft. Schwenkow will sich zu der Zahl auf Nachfrage nicht äußern. Neuerdings bietet Deag auch Tagestickets an, für jedes Festival sind seit 11. März 30.000 Tagestickets erhältlich, für jeden Festivaltag je 10.000 Stück.
http://www.wiwo.de/untern(...)us/11564194-all.html
7500 Kaarten verkocht dus.
Hier in NL probeert men met kiss de ziggo dome te vullen, ik ben benieuwd hoe druk het daar gaat worden.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hadden meer breedte in moeten gaan en vind headliners ook niet ideaal, zoals al eerder besproken hier. Kiss ondertussen echt redelijk over the top, Muse beetje out-of-place op zo'n festival, en Metallica is al zo vaak in Duitsland geweest laatste jaren.
Waar dus de meest positieve uitkomst een verplaatsing vanaf Nurburgring naar een kleinere venue is, en er nu ook in meerdere kranten wordt gespeculeerd op een afzegging van in ieder geval Der Ring. Rockavaria zou 33k kaartjes hebben verkocht en dus niet in gevaar zijn, en Rock in Vienna twijfelgeval met 16k verkochte kaartjes.quote:"Das Tischtuch zwischen den Partnern ist völlig zerschnitten, sogar eine Absage des Festivals steht im Raum. Auf Nachfrage, ob er eine Absage ausschließen könne, sagt ein CNG-Sprecher nur: „Kein Kommentar.“ Schwenkow bestätigt dagegen auf Anfrage, dass er eine Verlegung des Festivals in Erwägung zieht. Obwohl es nur noch zwei Monate bis zum Festival sind, werden alternative Ausrichtungsorte für die Veranstaltung 2015 geprüft. Über eine Ausfallversicherung sieht Schwenkow die Deag zudem gut abgesichert. Bis zur kommenden Woche soll sich die Zukunft des Festivals klären – und dabei, so klingt auf beiden Seiten durch, dürfte es noch „richtig knallen.“"
Ik denk dat die uitbaters van de Ring wel een beetje huilen als ze zien hoe RaR het nu doet, en hoe hun uitbater het bij hen doetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben benieuwd ook wat dat voor RAR gaat inhouden. Misschien wel alleen dit jaar naar die nieuwe locatie en daarna weer terug naar der ring.
Ja ik denk dat het misschien zelfs wel goed is geweest voor RAR heel dit gebeuren. Het is toch een begrip in de festival wereld, en daar zijn ze niet echt netjes mee omgegaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitbaters van de Ring wel een beetje huilen als ze zien hoe RaR het nu doet, en hoe hun uitbater het bij hen doet
Doe mij maar Kiss en Judas Priestquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:38 schreef AgeEll het volgende:
Metallica late night special maken bij RAR
Aldus Capricorn (eigenaar Nurburgring) tegen Festivalhopperquote:“Wir bestätigen im Grunde die Aussagen der WiWo, dass es bei dem geplanten Rockkonzert ‚DER RING – Grüne Hölle Rock’ nicht so läuft, wie es uns in Aussicht gestellt wurde. Das eigentliche Problem ist, dass die DEAG als Veranstalter und Organisator offensichtlich ihre Ziele beim Verkauf der Tickets nicht erreicht und uns in der Vergangenheit nicht ausreichend informiert hat. Dass wir als Partner uns dann Sorgen über die weitere Austragung des für Ende Mai geplanten Rockfestivals machen und unsere Handlungsoptionen prüfen, ist nachvollziehbar.” - in einem Statement am Mittag hieß es dazu zusammenfassend: “Ob das Rockkonzert tatsächlich gefährdet ist, wird sich noch erweisen.”
Serieus? Dat ligt 200km verderopquote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Geruchten gaan nu dat ze naar het Schalke 04 stadion misschien gaan.
Benieuwd hoe ze dat gaan doen, grote kans dat als ze cashback actie doen voor de huidige tickethouders (wat wel zo netjes is) dat het het alleen maar erger maakt. Ik zou me serieus zorgen maken over óf (en hoe) dit nog door gaat als ik een kaartje zou hebben. Een van de toffe dingen aan Rock am Ring was gewoon de locatie, dus kan me voorstellen dat dat voor sommigen de doorslag gaf om voor Der Ring een ticket te kopen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
http://www.wiwo.de/untern(...)chalke/11574328.html
Ik zie hier geen 2016 editie van komen in ieder geval. Het rommelt echt van alle kanten. Ben heel blij dat ik dus voor RAR heb gekozen en niet voor dit.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel weer écht een soap zeg, teringDie CNG (uitbater Ring) en DEAG (boeker/organisator) dus rollend met elkaar over straat over de kosten, aangezien de ticketverkopen nu al de lopende kosten niet dekken. CNG al een voorstel gedaan om de 5-jarige overeenkomst voor een festival op de Ring af te kopen, wat DEAG heeft geweigerd, en die hadden dus schijnbaar vrijdag een deadline gesteld voor CNG om hun steentje bij te dragen qua kosten, wat ongetwijfeld lastig wordt aangezien de Ring al tijden in zwaar weer zit (financieel).
En zo'n stadion danHoe zien ze dat? Moet je toch flink consolideren qua podia neem ik aan, daar kan je er nooit 3 in kwijt, en zeker niet tegelijk spelen gezien de akoestiek. Om het over het (ontbreken van) kamperen nog maar niet te hebben
Nou inderdaad, stel dat ze zeggen 'het wijzigt dusdanig dat je ticket terug mag geven' dan zou ik dat in dit geval vrijwel meteen doenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zie hier geen 2016 editie van komen in ieder geval. Het rommelt echt van alle kanten. Ben heel blij dat ik dus voor RAR heb gekozen en niet voor dit.
SWR3 (ken het niet) zegt nu dat het nu definitief naar Schalke gaat...quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, stel dat ze zeggen 'het wijzigt dusdanig dat je ticket terug mag geven' dan zou ik dat in dit geval vrijwel meteen doen
quote:Das Musikfestival ,,Grüne Hölle" soll nach SWR-Informationen möglicherweise vom Nürburgring nach Gelsenkirchen verlegt werden.
Pijnlijk hoor, qua headliners is Der Ring niet eens veel minder denk ik, zeker internationaal gezien niet.quote:Nach Angaben des Grüne-Hölle-Veranstalters wurden bis Februar nur 7.500 Karten verkauft. Dafür gibt es laut Schumacher viele Gründe. So habe zum Beispiel der Vorverkauf viel zu spät begonnen und es habe Marketing-Fehler gegeben. Außerdem sei die Konkurrenz von „Rock am Ring“, das in diesem Jahr zum ersten Mal in Mendig stattfindet, zu groß gewesen.
Gemiddeld buurtfeestje in een plaatselijk dorp verkoopt al zoveel kaarten.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:08 schreef indiaantje89 het volgende:
7.500 kaarten is echt wel bizar weinig hoor....
Dat was begin februari begrijp ik. Naar het schijnt doen ze het nu wat beter dan Rock in Vienna wat op 16k tickets zit?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:08 schreef indiaantje89 het volgende:
7.500 kaarten is echt wel bizar weinig hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |