Prima natuurlijk maar die naam?quote:Op maandag 29 september 2014 16:04 schreef Pino112 het volgende:
TEAMLottoNL!
http://www.teambelkin.com(...)nd-brandloyalty-4513
Dan zie ik hem liever bij Sky.quote:Op maandag 29 september 2014 17:51 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:PatLefevere twitterde op maandag 29-09-2014 om 11:54:38“@Wielerflits: 'Team Sky geinteresseerd in Dumoulin' http://t.co/2jUy3Wl5Bf”ik ook reageer retweet
Idd. Lefevre is de doodsteek voor een ronderenner.quote:Op maandag 29 september 2014 17:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan zie ik hem liever bij Sky.
Dat ook, maar dat is niet mijn reden waarom ik hem liever niet bij OPQS zie .quote:Op maandag 29 september 2014 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Lefevre is de doodsteek voor een ronderenner.
ik zie liever dat Tom zich focust op de voorjaarklassiekers zoals RVV AGR en LBL. Misschien dat een MSR ook wel in zijn straatje zou liggen maar dan moet hij hem winnen zoals Fabian in 2008quote:Op maandag 29 september 2014 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dumoulin is alleen geen ronderenner. Volgens mij doet ene Tony Martin het wel aardig daar.
Welke Lotto?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef Zelva het volgende:
Volgens iemand op Wielerflits wil Lotto terug naar 25 renners. Lijkt me volstrekt onverstandig.
Zal voorlopig een kwestie van budget zijn. Dan zullen ze ook minder koersen gaan rijden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef Zelva het volgende:
Volgens iemand op Wielerflits wil Lotto terug naar 25 renners. Lijkt me volstrekt onverstandig.
Maar ja, dan kan haast niet. Er zijn echt niet zoveel koersen die voor de leuk gereden worden, zit ook veel broodnodige voorbereiding bij. En dan nog heb je koersen nodig waar ook de jongeren zich kunnen laten zien in plaats van alleen maar in dienst te rijden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zal voorlopig een kwestie van budget zijn. Dan zullen ze ook minder koersen gaan rijden.
Wordt een vrij matig team inderdaad volgend jaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:36 schreef Ericr het volgende:
Lotto wordt lekker uitgehold zo. Nordhaug is toch redelijk goede support voor de meeste klassiekers en kan zelf ook wel wat.
quote:Het knechten vind ik wel mooi om te doen, maar het is niet mijn eindstation, en ik heb niet zoiets van: dat vind ik nou leuk om nog tien jaar te doen. Dat was een belangrijke overweging voor mij om naar mijn nieuwe ploeg te gaan", aldus Poels eerder tegen NU.nl.
Roche veel beter dan Poels als aanwinst? Mwoah. Is ook al 30 he. Bij Poels heb ik nog steeds wel het idee dat er rek in zit. Hij is extreem wisselvallig, maar laat bij vlagen zeer goede prestaties zien. En vergeet niet dat dit pas zijn eerste volledige seizoen was nadat hij in 2012 op sterven na dood was.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:56 schreef DeeBee het volgende:
Konig en Roche zijn nog veel beter dan Poels zelfs, als nieuwe aanwinsten. Alhoewel, misschien wordt Poels gewoon de man voor de klassiekers. Heeft hij verder nog amper iets laten zien, maar toch...
Of gewoon Skybot transformatie en volgend jaar top-10 in de Tour! Spacer uit z'n tijdritstuur en top in de tijdritten, gogo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |