quote:Op donderdag 4 september 2014 20:26 schreef G.R.S. het volgende:
Never skip legdayKan nooit echt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jim Jefferies Bare 2014 720p WEBRip x264-W4Fquote:
Bill Burr Brah.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jim Jefferies Bare 2014 720p WEBRip x264-W4F
Dat is het man
Ziekelijk
Plasselijk
Jij bewust?
Expeditie Robinson, reclame.quote:
Alleen maar de kandidaten voorstellen, niet zo boeiend.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Expeditie Robinson, reclame.
Nu penalty tegen en rode kaart
Klopt, maar ken meer dan de helft niet dus dan is het voorstellen wel handigquote:Op donderdag 4 september 2014 20:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Alleen maar de kandidaten voorstellen, niet zo boeiend.
Van mij mogen ze de formule wel eens een flinke schop onder de kont geven.
Neh, mijn benen zijn te buff.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Passen die van jou er beter onder?
Nooit geweten dat ze zo'n zieke standloperfiguur heeft. Die heupen liegen niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Awesome_ het volgende:
Ancilla in ER. Denk dat ik ga kijken dit jaar
huehuehuequote:
Aait, soon eens checken. Thanks.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan me niet precies herinneren wat in welke show zit tbh maar deze is wel cool
Wie is die manlet in het gele shirt dan, Mr. Polska?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze zo'n zieke standloperfiguur heeft. Die heupen liegen niet.
[ afbeelding ]
Yes aka kleine Ray.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie is die manlet in het gele shirt dan, Mr. Polska?
Een uil met een gitaar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |