SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult ThadCastle en Ozz adoreren als fifagoden
4. Gij zult Rijst discrimineren
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2![]()
Alweer elf jaar geleden, time fliesquote:
Nog zo'n Bredase baas, net als ikzelf natuurlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alweer elf jaar geleden, time flies
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo'n Boerenpummel uit een dorpje uit de buurt die zich een Bredase baas noemtquote:Op donderdag 4 september 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alweer elf jaar geleden, time flies
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kom vechten danquote:Op donderdag 4 september 2014 10:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n Boerenpummel uit een dorpje uit de buurt die zich een Bredase baas noemt
Daarbij zijn oostbrabanders per definitie grotere boerenpummels
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een dorpeling is per defenitie een grotere boerenpummel dan een stedelingquote:Op donderdag 4 september 2014 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Daarbij zijn oostbrabanders per definitie grotere boerenpummels
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je bent pas een echte boerenpummel als je het woord 'definitie' niet kan spellen, zeker als het in de voorgaande post al voorgedaan isquote:Op donderdag 4 september 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een dorpeling is per defenitie een grotere boerenpummel dan een stedeling![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je bent pas een echte boerenpummel als je niet aan typo's doetquote:Op donderdag 4 september 2014 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent pas een echte boerenpummel als je het woord 'definitie' niet kan spellen
Elke dag![]()
Rijst ben jij dat?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:21 schreef Rijst het volgende:
Vanaf 6:40
Wat een kneusjes zijn het ook![]()
Je bent pas een echte boerenpummel als je heel banaal en infantiel in je eigen voetbalstadion maar continu 'boeruh boeruh boeruh' loopt te roepenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent pas een echte boerenpummel als je niet aan typo's doet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
6-1quote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent pas een echte boerenpummel als je heel banaal en infantiel in je eigen voetbalstadion maar continu 'boeruh boeruh boeruh' loopt te roepenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1-5quote:Op donderdag 4 september 2014 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wacht maar tot wij weer eens thuis mogen tegen jullieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je bent pas echt een boerenpummel als je niet ziet dat dat een incident was.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee voor het feit dat dit het 6de seizoen op rij is waarin AZ geen 1 rol van betekenis speeltquote:Op donderdag 4 september 2014 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staat voor 6 jaar niet op nummer 1 geeindigd?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is dat zo? Wie heeft de PS4 bij release meteen gehaald dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:33 schreef Rijst het volgende:
One komt morgen uit. Echt noboddie hier die hem ook gaat halen? Was bij de ps4 toch andersDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
noboddie want die waren gelijk uitverkocht.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie heeft de PS4 bij release meteen gehaald dan?![]()
Dat zal nu niet gebeuren iddquote:Op donderdag 4 september 2014 10:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
noboddie want die waren gelijk uitverkocht.
Elke dag![]()
Er zijn vast wel fanboys te vinden die in een slaapzak voor de MM gaan liggen hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is het alweer zo lang geleden dat we de bekerfinale gewonnen hebben. Tijd vliegt zeg.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee voor het feit dat dit het 6de seizoen op rij is waarin AZ geen 1 rol van betekenis speelt![]()
ik zie hier maar 1 persoon die dat zou doen maar hij heeft hem al.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Er zijn vast wel fanboys te vinden die in een slaapzak voor de MM gaan liggen hoor![]()
Alsof iemand de beker serieus neemtquote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is het alweer zo lang geleden dat we de bekerfinale gewonnen hebben. Tijd vliegt zeg.
Elke dag![]()
Volgens mij heeft AZ het de laatste jaren minstens net zo goed gedaan in Europa als PSV...quote:Op donderdag 4 september 2014 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof iemand de beker serieus neemtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die ene persoon ken ik niet. No cogitat, ergo no est.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik zie hier maar 1 persoon die dat zou doen maar hij heeft hem al.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie ook niemand het tegendeel bewijzen.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft AZ het de laatste jaren minstens net zo goed gedaan in Europa als PSV...
Daarbij speelden zowel PSV als AZ geen enkele rol van betekenis in Europa, beiden uitschieters gehad tot een hogere ronde maar dat kwam dan vooral door een gunstige loting
Kwartfinale is niet echt super geweldig in een europees b toernooitjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ultra burn.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:31 schreef Toefjes het volgende:
Staat voor 6 jaar niet op nummer 1 geeindigd?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De snes niet beter dan de N64 vinden.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:04 schreef DutchSL het volgende:
Beste console was de N64 gevolgd door de SNES
/fanboy
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vanuit die invalshoek: kampioen in een Europese C-competitie is ook niet bepaald bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie ook niemand het tegendeel bewijzen.
Daarbij speelden zowel PSV als AZ geen enkele rol van betekenis in Europa, beiden uitschieters gehad tot een hogere ronde maar dat kwam dan vooral door een gunstige loting
Kwartfinale is niet echt super geweldig in een europees b toernooitjeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar wel het hoogst haalbare in competitieverbandquote:Op donderdag 4 september 2014 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanuit die invalshoek: kampioen in een Europese C-competitie is ook niet bepaald bewonderenswaardig.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
AZ heeft de afgelopen jaren beter gepresteerd in Europa dan PSV. AZ heeft het meest recente kampioenschap in de eredivisie. Genoeg rollen van betekenis, zeker als je de begroting van AZ naast die van PSV houdt. Je zou je eerder kapot moeten schamen als PSV'er zijnde, in plaats van stoer doen over een 6-1 overwinning op NACquote:Op donderdag 4 september 2014 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof iemand de beker serieus neemt![]()
![]()
Net of Feyenoord zich als een serieuze kandidaat voor de titel voordeed.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Pijnlijk dit
[..]
Serieus? Een feyenoorder
Met een budget van -30 miljoen
Ik zit gewoon te kutten met Pots en jij gaat je er tegenaan lopen bemoeienquote:Op donderdag 4 september 2014 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ heeft de afgelopen jaren beter gepresteerd in Europa dan PSV. AZ heeft het meest recente kampioenschap in de eredivisie. Genoeg rollen van betekenis, zeker als je de begroting van AZ naast die van PSV houdt. Je zou je eerder kapot moeten schamen als PSV'er zijnde, in plaats van stoer doen over een 6-1 overwinning op NAC
6 en 7 jaar geleden, ja tis allebei niet echt best. Maar idd recenten, gefeliciflapstaart. Ik schaam me nergens voor, ik sta ik goede en slechte tijden achter mijn clubbie.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kom kutten danquote:Op donderdag 4 september 2014 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te kutten met Pots en jij gaat je er tegenaan lopen bemoeien
6 en 7 jaar geleden, ja tis allebei niet echt best. Maar idd recenten, gefeliciflapstaart. Ik schaam me nergens voor, ik sta ik goede en slechte tijden achter mijn clubbie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zijn zat jaren geweest dat ze dat deden jaquote:Op donderdag 4 september 2014 10:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of Feyenoord zich als een serieuze kandidaat voor de titel voordeed.
Met een budget van -30 miljoen
Elke dag![]()
Ja, gek, dat andere mensen zich in een discussie kunnen mengen tussen jou en een ander. Welkom op een openbaar forum.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te kutten met Pots en jij gaat je er tegenaan lopen bemoeien
6 en 7 jaar geleden, ja tis allebei niet echt best. Maar idd recenten, gefeliciflapstaart. Ik schaam me nergens voor, ik sta ik goede en slechte tijden achter mijn clubbie.![]()
Ik zie nu pas dat Oranje vanavond moet
Echt compleet langs me heen gegaan ofzo (herinner me alleen in de verte wat nieuwsberichten over voorselectie oid)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gek, dat andere mensen zich in een discussie kunnen mengen tussen jou en een ander. Welkom op een openbaar forum.![]()
Was echt een discussie idd
Elke dag![]()
Van mijn kant natuurlijk wel. Ik vond het alleen zo jammer dat jij je argumenten zo zwak onderbouwdequote:Op donderdag 4 september 2014 10:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Was echt een discussie idd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar maar maarquote:Op donderdag 4 september 2014 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van mijn kant natuurlijk wel. Ik vond het alleen zo jammer dat jij je argumenten zo zwak onderbouwde
Jij wilde vechten
Elke dag![]()
BANHAMMERquote:Op donderdag 4 september 2014 10:50 schreef Rogan het volgende:
Tja, heel leuk en alles EA maar mijn autobuyer werkt nu nog steeds.
Elke dag![]()
Ok.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zijn zat jaren geweest dat ze dat deden ja
Wauw. Mag ik je voeten kussen?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:50 schreef Rogan het volgende:
Tja, heel leuk en alles EA maar mijn autobuyer werkt nu nog steeds.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo lang geen kampioenschap is normaal? Twente en AZ is het met een zelfde soort begroting wel geluktquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel normaal voor een club met een negatief eigen vermogen van 35 miljoen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo lang geen kampioenschap is normaal? Twente en AZ is het met een zelfde soort begroting wel gelukt![]()
Het is Twente en Az ook gelukt om te degraderenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo lang geen kampioenschap is normaal? Twente en AZ is het met een zelfde soort begroting wel gelukt![]()
![]()
Mensen die op Facebook hun hele fysieke gesteldheid te grabbel gooien, en niet snappen waarom er zoveel heisa is rond het Elektronisch Patienten Dossier![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En die 35 miljoen waren gestolen? Of zijn die in die club gaan zitten waardoor er eigenlijk dus boven de stand is geleefd en daarmee alsnog geen kampioenschap is binnen gehaald?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wel normaal voor een club met een negatief eigen vermogen van 35 miljoen jaJa maar toen was de begroting niet zo groot als die van Feyenoord hequote:Op donderdag 4 september 2014 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is Twente en Az ook gelukt om te degraderenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar wat is een begroting waard met een negatief vermogen van 40 miljoen?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En die 35 miljoen waren gestolen? Of zijn die in die club gaan zitten waardoor er eigenlijk dus boven de stand is geleefd en daarmee alsnog geen kampioenschap is binnen gehaald?
[..]
Ja maar toen was de begroting niet zo groot als die van Feyenoord he![]()
Net als je persoonlijk huishoudboekje. Leuk als je zoveel inkomsten hebt dat je je vaste lasten kunt betalen, en nog op vakantie kunt, maar een beetje jammer als je een persoonlijke lening van 40K hebt. Je begroting is rond, maar eigenlijk ben je straatarm.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar wat is een begroting waard met een negatief vermogen van 40 miljoen?![]()
Dat verandert toch niets aan een begroting, behalve dat je rente betalingen hebt (Al hebben de vrienden daar veel van overgenomen dacht ik?). Ook is er niet fors achteruit gegaan maar de transferwinsten zijn naar het aflossen gegaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar wat is een begroting waard met een negatief vermogen van 40 miljoen?Eigenlijk dit ja, en dan gaan alle positieve meevallers gaan naar het aflossen toe.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als je persoonlijk huishoudboekje. Leuk als je zoveel inkomsten hebt dat je je vaste lasten kunt betalen, en nog op vakantie kunt, maar een beetje jammer als je een persoonlijke lening van 40K hebt. Je begroting is rond, maar eigenlijk ben je straatarm.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sommige mensen slapen er toch echt niet minder om, en nemen het er lekker vanquote:Op donderdag 4 september 2014 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als je persoonlijk huishoudboekje. Leuk als je zoveel inkomsten hebt dat je je vaste lasten kunt betalen, en nog op vakantie kunt, maar een beetje jammer als je een persoonlijke lening van 40K hebt. Je begroting is rond, maar eigenlijk ben je straatarm.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. Maar mijn TOTY Ronaldo in combinatie met TOTY Messi welquote:Op donderdag 4 september 2014 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wauw. Mag ik je voeten kussen?![]()
![]()
Petje af. Dat heb je toch maar mooi bereikt met cheatenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:05 schreef Rogan het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn TOTY Ronaldo in combinatie met TOTY Messi wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee maar de laaste 3 seizoenen wel meedoen in de top 3 en boven PSV eindigen met een begroting waar PSV op poept..quote:Op donderdag 4 september 2014 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo lang geen kampioenschap is normaal? Twente en AZ is het met een zelfde soort begroting wel geluktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar goed, waar hebben we het ook over. Het is ook absurd dat Feyenoord al 15 jaar geen kampioen is geworden en het er niet naar uitziet dat dit nog op korte termijn gaat gebeuren. Maar blijft toch je club en ik zit er ook niet zo mee al zou ik het ook graag anders zien.![]()
Ik moet nog een jaartje als het goed is, dan ben ik niet meer straatarmquote:Op donderdag 4 september 2014 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sommige mensen slapen er toch echt niet minder om, en nemen het er lekker van![]()
![]()
Dankje. Jelly?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Petje af. Dat heb je toch maar mooi bereikt met cheaten![]()
Slechts tweemaal boven PSV geeindigd btw. En al die andere 12 jaar sinds jullie laatste kampioenschap is dat niet zo vaak voorgekomen right?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar de laaste 3 seizoenen wel meedoen in de top 3 en boven PSV eindigen met een begroting waar PSV op poept..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:06 schreef Kiid het volgende:
Maar goed, waar hebben we het ook over. Het is ook absurd dat Feyenoord al 15 jaar geen kampioen is geworden en het er niet naar uitziet dat dit nog op korte termijn gaat gebeuren. Maar blijft toch je club en ik zit er ook niet zo mee al zou ik het ook graag anders zien.![]()
En dit heb ik met PSV ook maar ik moet me schamen en heb een ultra burn
Elke dag![]()
Neuh. Ik ben blij met de teams waarmee ik gespeeld heb, en dat heb ik door eerlijk traden bereikt. Dat geeft een goed gevoel. Dat jij het voor anderen verpest met je AB, moet je zelf weten. Ik vind het alleen niet iets om heel trots op te zijn.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jup en toch blijven er meer mensen naar het stadion komen dan bij PSV.. heel vreemd..quote:Op donderdag 4 september 2014 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Slechts tweemaal boven PSV geeindigd btw. En al die andere 12 jaar sinds jullie laatste kampioenschap is dat niet zo vaak voorgekomen right?
Zelfs na de 10-0 vernedering
Sowieso Psvquote:Op donderdag 4 september 2014 11:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup en toch blijven er meer mensen naar het stadion komen dan bij PSV.. heel vreemd..
Wijnaldum, Rekik, Bruma, het is praktisch jong Feyenoord aan het worden![]()
Op dit seizoen na zijn bij PSV altijd alle seizoenskaarten uitverkocht geweest? En dit jaar zijn er ook nog maar een handjevol te verkrijgen. Ja jullie hebben een groter stadion, groter achterland en idd ook een heel trouw legioen. Maar bij PSV is dat echt niet zoveel slechter hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 11:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup en toch blijven er meer mensen naar het stadion komen dan bij PSV.. heel vreemd..
Maar ik begrijp sowieso niet zo goed wat dat er te maken mee heeft maar jaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
AZ heeft het helemaal niet beter dan PSV gedaan de afgelopen jaren in Europa.
Sterker nog, het is dit jaar voor het eerst sinds 2003 dat PSV niet de hoogst genoteerde Nederlandse club is in de UEFA ranking (die altijd over de laatste 5 jaar gaat).![]()
Daar is mijn back-upquote:Op donderdag 4 september 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
Sterker nog, het is dit jaar voor het eerst sinds 2003 dat PSV niet de hoogst genoteerde Nederlandse club is in de UEFA ranking (die altijd over de laatste 5 jaar gaat).
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
3-0quote:Op donderdag 4 september 2014 11:19 schreef OmniRocket het volgende:
vanavond Italië - Nederland!
place your bets!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
0-2, als Pelle mee had gedaan was het 5-0 gewordenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:19 schreef OmniRocket het volgende:
vanavond Italië - Nederland!
place your bets!![]()
Geen zin, duurde me veel te lang.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kutthad
Oh en Ozz vul je team eens inOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Duurt 3 minuten ofzoquote:Op donderdag 4 september 2014 11:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen zin, duurde me veel te lang.
Elke dag![]()
die score wordt toch gereset na ronde 4?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kutthad
Oh en Ozz vul je team eens in![]()
Het is gewoon zo.quote:
Tenzij jullie onder "afgelopen jaren" alleen afgelopen seizoen bedoelen, want daarvoor moet je naar 2007 terug om een seizoen te vinden waar AZ meer punten voor het NL voetbal heeft gepakt dan PSV. En vooruit, in 2012 pakten ze precies evenveel punten.
AZ heeft het hooguit relatief beter gedaan, omdat PSV is uitgeschakeld door clubs waar we ons kapot voor moeten schamen en AZ zover ik me kan herinneren niet.![]()
Nee er telt er 1tje van de 4, dit is van iedereen de hoogste scorequote:Op donderdag 4 september 2014 11:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die score wordt toch gereset na ronde 4?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou kunnen dat PSV het in absolute zin beter heeft gedaan. Wat mij nog bijstaat van de voorbije seizoenen is dat PSV (en Twente ook trouwens) de EC gewoon niet serieus nam en soms in B-opstellingen speelde. Dat is niet bepaald topclub-waardig, in mijn ogen. Dat kan van AZ niet gezegd worden.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.
Tenzij jullie onder "afgelopen jaren" alleen afgelopen seizoen bedoelen, want daarvoor moet je naar 2007 terug om een seizoen te vinden waar AZ meer punten voor het NL voetbal heeft gepakt dan PSV.
AZ heeft het hooguit relatief beter gedaan, omdat PSV is uitgeschakeld door clubs waar we ons kapot voor moeten schamen en AZ zover ik me kan herinneren niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mooi.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen dat PSV het in absolute zin beter heeft gedaan. Wat mij nog bijstaat van de voorbije seizoen is dat PSV (en Twente ook trouwens) de EC gewoon niet serieus nam en soms in B-opstellingen speelde. Dat is niet bepaald topclub-waardig, in mijn ogen. Dat kan van AZ niet gezegd worden.![]()
Nee maar die hebben dan weer zoveel energie daarin gelegd dat ze nu geen Europees kunnen spelen en slechts 8ste werden. Kun je hetzelfde van zeggenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen dat PSV het in absolute zin beter heeft gedaan. Wat mij nog bijstaat van de voorbije seizoen is dat PSV (en Twente ook trouwens) de EC gewoon niet serieus nam en soms in B-opstellingen speelde. Dat is niet bepaald topclub-waardig, in mijn ogen. Dat kan van AZ niet gezegd worden.
Elke dag![]()
Je kunt beter er voor gaan als je zover bent, ipv Europees halen en het daarna laten voor wat het is, in een poging opnieuw Europees te halenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar die hebben dan weer zoveel energie daarin gelegd dat ze nu geen Europees kunnen spelen en slechts 8ste werden. Kun je hetzelfde van zeggen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:34 schreef Kamikazie het volgende:
Mja PSV heeft op het moment gewoon de beste selectie van Nederland en staat er financieel gezien niet slecht voor.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En als het financieel wat minder gaat dan verkopen ze gewoon het grond onder de toiletten of van de parkeerplaats.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:34 schreef Kamikazie het volgende:
Mja PSV heeft op het moment gewoon de beste selectie van Nederland en staat er financieel gezien niet slecht voor.![]()
Ik denk dat als je kijkt naar wat PSV heeft verdient met 2x plaatsing voor EL groepsfase dat meer is dan wat AZ die ene EL heeft verdient.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kunt beter er voor gaan als je zover bent, ipv Europees halen en het daarna laten voor wat het is, in een poging opnieuw Europees te halen
Vind het wel schandalig dat ze niet doorgingen toen hoor, maar ook in de competititie ging het met PSV erg slecht in die tijd dus of het laten lopen of onvermogen was ben ik nog niet uitDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Laat maar kan allebeiquote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
En als het financieel wat minder gaat dan verkopen ze gewoon het grond onder de toiletten of van de parkeerplaats.
Maar ja we kunnen ook Depay of Wijnaldum verkopen![]()
Dit blijf ik zo'n raar argument vindenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
En als het financieel wat minder gaat dan verkopen ze gewoon het grond onder de toiletten of van de parkeerplaats.
Elke dag![]()
Waar blijft gvd dat nieuwe stadion van Feyenoord
Is geen argument hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit blijf ik zo'n raar argument vinden![]()
![]()
Het grond moet nog verkocht wordenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar blijft gvd dat nieuwe stadion van Feyenoord![]()
![]()
Volgens mij zijn die tjappies van de gemeente er nog steeds niet over uit.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het grond moet nog verkocht worden
Jongen doe het zelf danquote:Op donderdag 4 september 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar blijft gvd dat nieuwe stadion van Feyenoord![]()
Nee maar het gezeik over het verkopen van de grond door PSV. PSV was juist ongeveer de enige ploeg die dit zelf nog in bezit had.quote:
Dat de deal met de gemeente gebaseerd is op toekomstige winsten die natuurlijk niet te garanderen zijn is iets voor te zeggen, maar aangezien de gemeente enkel als tussenpersoon geldt is er vrijwel geen risico aan verbonden, maar wel mooie profit voor Eindhoven.
Ach, waarom begin ik hier weer aan
Elke dag![]()
Drenthe die tekent bij Wednesday en er naderhand pas achterkomt dat Loovens daar ook speelt![]()
![]()
Elke dag![]()
In Eindhoven hebben we tenminste daadkracht en corruptie in het gemeentehuisquote:Op donderdag 4 september 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die tjappies van de gemeente er nog steeds niet over uit.![]()
![]()
wut?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het grond moet nog verkocht worden![]()
Waarom staat PSG er überhaupt bijquote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Titel vergelijken met de tekst..__!
?
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom staat Feyenoord er überhaupt bij?
![]()
Ja dat ookquote:
Elke dag![]()
We zijn inmiddels een opvang centrum voor spelers die hun beste tijd hebben gehadquote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gokje. Voetbalzone?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat het niet het hele artikel is.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom staat PSG er überhaupt bij?
http://www.sport1.nl/nieu(...)tis-psg-weigert.html![]()
Omdat je daar wel met vrouwen durft te praten?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
gelukkig ben je met FIFA totaal het tegenovergesteldequote:Op donderdag 4 september 2014 11:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
jongen ik ben politiek onschendbaar jeweet![]()
so is your facequote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
gelukkig ben je met FIFA totaal het tegenovergestelde![]()
Oké manquote:Op donderdag 4 september 2014 11:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
gezichtsverlies kan jij niet meer lijden![]()
Iedereen haat fut hier en moet dat kwijtquote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een haters in dit topic vandaagDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zeg maar gerust FIFAquote:Op donderdag 4 september 2014 11:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedereen haat fut hier en moet dat kwijt![]()
Best een prima oplossing toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
M'n autobuyer werkt nog, maar krijg na een paar requests dit.
[ afbeelding ]![]()
veel plezier ermeequote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ze weten dat je graag vrouwenondergoed draagt.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:36 schreef StijnDa het volgende:
Wat is dit nou weerKrijg een mail van socialdeal
[ afbeelding ]
Oké![]()
Maar... Hoequote:Op donderdag 4 september 2014 12:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze weten dat je graag vrouwenondergoed draagt.![]()
![]()
Mooi die streep erdoorheenquote:Op donderdag 4 september 2014 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
M'n autobuyer werkt nog, maar krijg na een paar requests dit.
[ afbeelding ]
Naja prima dit, op deze manier moeten mensen met een AB er iig nog bijblijven en kunnen niet helemaal moeiteloos miljoenen bijeen harken
Ohja en AB
Elke dag![]()
Captcha solverquote:Op donderdag 4 september 2014 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi die streep erdoorheen
Naja prima dit, op deze manier moeten mensen met een AB er iig nog bijblijven en kunnen niet helemaal moeiteloos miljoenen bijeen harken
Ohja en AB
Alleen die hebben de Roy's en Rogans niet.![]()
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Captcha solver
Alleen die hebben de Roy's en Rogans niet.
Ja ik begrijp wat ie doet, maar hoe doet ie dat
Elke dag![]()
OCR..quote:Op donderdag 4 september 2014 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?
Ja ik begrijp wat ie doet, maar hoe doet ie dat
Alstublieft: http://nl.wikipedia.org/wiki/Optical_character_recognitionRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En die mooie streep doet daar niets aan af?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OCR..
Alstublieft: http://nl.wikipedia.org/wiki/Optical_character_recognition
Elke dag![]()
Nope daar zijn mooie algoritmes voor.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En die mooie streep doet daar niets aan af?
En die software is gemakkelijk te krijgen?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope daar zijn mooie algoritmes voor.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://blog.opensecurityr(...)-with-tessercap.htmlquote:Op donderdag 4 september 2014 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En die software is gemakkelijk te krijgen?
http://www.wieschoo.com/t(...)eural-network/00746/
http://scraping.pro/8-best-captcha-solving-services-and-tools/
http://churchturing.org/captcha-dist/
http://resources.infoseci(...)ted-captcha-solving/Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat Lindgren postte heeft hij gewoon zelf gemaakt met dat sommetje.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:02 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat Lindgren postte heeft hij gewoon zelf gemaakt met dat sommetje.![]()
Zie nu idd dat mensen een melding krijgen dat er teveel is geclickt en dat het account wordt nagekeken en je er tot dan toe niets mee kan
Elke dag![]()
Oh er is dus wel zo'n systeem ingevoerd? Ik kon al helemaal geen teams meer maken of bewerken op de console en web app.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Zie nu idd dat mensen een melding krijgen dat er teveel is geclickt en dat het account wordt nagekeken en je er tot dan toe niets mee kan
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Eigen schuld dikke bult.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh er is dus wel zo'n systeem ingevoerd? Ik kon al helemaal geen teams meer maken of bewerken op de console en web app.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht heel even dat je een inwoner van Tsjita bedoelde. Inderdaad, ik heb vroeger te vaak Risk gespeeldquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Riskquote:Op donderdag 4 september 2014 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je een inwoner van Tsjita bedoelde. Inderdaad, ik heb vroeger te vaak Risk gespeeld![]()
![]()
![]()
Riskquote:Op donderdag 4 september 2014 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je een inwoner van Tsjita bedoelde. Inderdaad, ik heb vroeger te vaak Risk gespeeld![]()
Jumanji
![]()
![]()
Nergens voor nodig dit.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heb ik ook nogquote:
Het spel boeide me geen ruk, ik vond het gewoon leuk om die hele stelling op te bouwen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Freddie The Fishquote:Risk
Elke dag![]()
Preciesquote:Op donderdag 4 september 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog
Het spel boeide me geen ruk, ik vond het gewoon leuk om die hele stelling op te bouwenen al die shit werkte nooit omdat het mandje weer bleef hangen.
Toen ik op de UvT rondliep, was een of andere online Domination-site retepopulair. Standaard zat er gewoon een man of 40 in de bieb online te Riskenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, ergens halverwege, aan die haakjesquote:Op donderdag 4 september 2014 13:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Preciesen al die shit werkte nooit omdat het mandje weer bleef hangen.
![]()
Moest je hem nog een extra zetje geven, wat een anti-climax was dat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wtfquote:Op donderdag 4 september 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen ik op de UvT rondliep, was een of andere online Domination-site retepopulair. Standaard zat er gewoon een man of 40 in de bieb online te RiskenIn die bieb zitten ze nou altijd te zeiken als je iets anders doet dan schoolwerk
Elke dag![]()
Huuuuuuuuuuu, ik dacht dat Pong net was uitgevonden toen jij studeerde.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen ik op de UvT rondliep, was een of andere online Domination-site retepopulair. Standaard zat er gewoon een man of 40 in de bieb online te Risken![]()
Wtf er is gewoon serieus een programma op rtl waar je gaat kijken hoe andere mensen tv kijken
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, ergens halverwege, aan die haakjes![]()
Moest je hem nog een extra zetje geven, wat een anti-climax was dat![]()
dat was dus bij iedereen zo.
Tja, jij weet gewoon niet beterquote:Op donderdag 4 september 2014 13:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu, ik dacht dat Pong net was uitgevonden toen jij studeerde.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhhquote:
Nooit een vrouw of iemand met een bril nemen, want dat waren standaard de eerste 2 vragen, en als je die met "ja" moest beantwoorden, bleven er maar weinig keuzes over
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
al nieuws of/wanneer er een web app komt voor fifa 15?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Je mag dat toch niet kiezenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bohhh
Nooit een vrouw of iemand met een bril nemen, want dat waren standaard de eerste 2 vragen, en als je die met "ja" moest beantwoorden, bleven er maar weinig keuzes over
Monopoly blijft toch ook tof
Elke dag![]()
Risk op de PCquote:Op donderdag 4 september 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen ik op de UvT rondliep, was een of andere online Domination-site retepopulair. Standaard zat er gewoon een man of 40 in de bieb online te RiskenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monopoly is gewoon een spel waar je geluk voor nodig hebt, en wat vervolgens onmetelijk lang duurtquote:Op donderdag 4 september 2014 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je mag dat toch niet kiezen
Monopoly blijft toch ook tof
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Miel Monteur ben ik mee opgegroeidPSN: DePresident_![]()
Voor Risk heb je ook geluk nodig en duurt vervolgens ook onmetelijk lang, dus wat is je puntquote:Op donderdag 4 september 2014 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Monopoly is gewoon een spel waar je geluk voor nodig hebt, en wat vervolgens onmetelijk lang duurt
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Risk op de PCNou, Quake 3 doet een belletje rinkelen, maar dat andere nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die was baas jaquote:Op donderdag 4 september 2014 13:47 schreef Jorwol het volgende:
Nee manCompetitie manager van Davilex!
DE BEER IS LOS
![]()
![]()
Dit is dus precies wat ik bedoelde. Gevolg: iedereen gaat zitten afwachtenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
Risk
Nadeel bij die oude versie is dat defensief spelen meer beloond wordt dan aanvallen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jupquote:Op donderdag 4 september 2014 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik bedoelde. Gevolg: iedereen gaat zitten afwachten
Maar ik ben altijd de klootzak met het meeste geduld, zeker als je gewoon wat biertjes erbij hebt![]()
![]()
Tuurlijk, geluk is altijd een factor. Maar bij Risk gaat het om strategisch inzicht, terwijl je bij Monopoly gewoon 4 rondes lang alles moet kopen wat je tegenkomtquote:Op donderdag 4 september 2014 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor Risk heb je ook geluk nodig en duurt vervolgens ook onmetelijk lang, dus wat is je punt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baasje.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:45 schreef Jimbo het volgende:
al nieuws of/wanneer er een web app komt voor fifa 15?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij zit zeker ook met een sixpack Schultenbrau in die bieb?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup
Maar ik ben altijd de klootzak met het meeste geduld, zeker als je gewoon wat biertjes erbij hebt![]()
![]()
Godver, heldquote:Op donderdag 4 september 2014 13:47 schreef Jorwol het volgende:
Nee manCompetitie manager van Davilex!
DE BEER IS LOS
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wees blijquote:Op donderdag 4 september 2014 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, Quake 3 doet een belletje rinkelen, maar dat andere nieteen ASCII RPG met random gegenereerde maps
echt voor ultra nerds.
![]()
Nee hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook met een sixpack Schultenbrau in die bieb?![]()
Dat laatste is natuurlijk de reden dat ik er niks van heb meegekregen. Toen zat ik al in de kroeg enzoquote:Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wees blijeen ASCII RPG met random gegenereerde maps
echt voor ultra nerds.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb de nieuwste versie en dan moet verdediger en aanvaller tegelijk gooien, dat scheelt ook al heel watquote:Op donderdag 4 september 2014 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup
Maar ik ben altijd de klootzak met het meeste geduld, zeker als je gewoon wat biertjes erbij hebt
En met biertjes ga ik elke keer al helemaal te vroeg aanvallen
Elke dag![]()
Met je muis onderhandelen over een transferquote:Op donderdag 4 september 2014 13:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeg maar de oldskool versie van FM en FUT
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Popi jopiequote:Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk de reden dat ik er niks van heb meegekregen. Toen zat ik al in de kroeg enzo![]()
En bij Monopoly om onderhandelingenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk, geluk is altijd een factor. Maar bij Risk gaat het om strategisch inzicht, terwijl je bij Monopoly gewoon 4 rondes lang alles moet kopen wat je tegenkomtEn alles kopen wat je tegenkomt ligt er wel aan met hoeveel je speelt
Elke dag![]()
Ja met die handjes die naar elkaar toe gaan toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met je muis onderhandelen over een transfer![]()
![]()
Bij Risk gaat het ook om onderhandelingenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En bij Monopoly om onderhandelingenEn alles kopen wat je tegenkomt ligt er wel aan met hoeveel je speelt
![]()
![]()
Pots is zo'n badass hequote:
man man coole kikker met zijn zonnebrilletje
Zou hem graag een keer willen zien lopen met de kinderwagen![]()
![]()
![]()
'Hee zullen wij elkaar niet aanvallen'quote:Op donderdag 4 september 2014 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij Risk gaat het ook om onderhandelingen
'Ja is goed'
En dan wachten tot de eerste die het verbond schaadt
Elke dag![]()
Bij Monopoly moet je bij de pinken zijn met onderhandelen ja. Maar daarna is het vaak een snel uitgemaakte zaak, maar duurt het spel nog onnodig lang...quote:Op donderdag 4 september 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En bij Monopoly om onderhandelingenEn alles kopen wat je tegenkomt ligt er wel aan met hoeveel je speelt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Elke dag![]()
Briljant...ik zette altijd MC Hammer erbij op.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja met die handjes die naar elkaar toe gaan toch?
"Can't touch this!"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahaha baasjequote:Op donderdag 4 september 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Briljant...ik zette altijd MC Hammer erbij op.
"Can't touch this!"![]()
Niks kinderwagen, gewoon die kleine in mijn nek natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pots is zo'n badass he
Zou hem graag een keer willen zien lopen met de kinderwagen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In zo'n mooi tasje op je borstquote:Op donderdag 4 september 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niks kinderwagen, gewoon die kleine in mijn nek natuurlijkDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ditquote:Op donderdag 4 september 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'Hee zullen wij elkaar niet aanvallen'
'Ja is goed'
En dan wachten tot de eerste die het verbond schaadt
Of anderen gaan zitten verwijten dat ze passief spelen, terwijl je zelf net zo passief bent
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat gebeurde vroeger bij ons altijd met het bierspel.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Monopoly eindigt altijd in een knokpartij bij mij
Ik krijg het altijd voor elkaar dat af te spreken met degene die mij moet uitroeienquote:Op donderdag 4 september 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit
Of anderen gaan zitten verwijten dat ze passief spelen, terwijl je zelf net zo passief bent![]()
![]()
Elke dag![]()
Dat is bij ons Catan. Ga ik al niet lekker, zetten ze die struikrover bij mij. Dat wordt batsen dus.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Monopoly eindigt altijd in een knokpartij bij mijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo herkenbaar ditquote:Op donderdag 4 september 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit
Of anderen gaan zitten verwijten dat ze passief spelen, terwijl je zelf net zo passief bent
Of mensen tegen elkaar opzetten;
ja hij wordt echt te sterk hoor
En ondertussen zelf sterker zijn![]()
![]()
Briljant! Feest van herkenningquote:Op donderdag 4 september 2014 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit
Of mensen tegen elkaar opzetten;
ja hij wordt echt te sterk hoor
En ondertussen zelf sterker zijn![]()
"Ja Pietje heeft heel Azie en Australie. En ik kan er niet bij want ik heb alleen Zuid-Amerika. Doe er nou eens wat aan man!"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd voor elkaar dat af te spreken met degene die mij moet uitroeien![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij ons spelen ze dat altijd met de nummertjes omgedraaid als je plek moet kiezenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is bij ons Catan. Ga ik al niet lekker, zetten ze die struikrover bij mij. Dat wordt batsen dus.
Dat is zo kut, is het spel echt altijd meteen beslist
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Briljant! Feest van herkenning![]()
"Ja Pietje heeft heel Azie en Australie. En ik kan er niet bij want ik heb alleen Zuid-Amerika. Doe er nou eens wat aan man!"![]()
![]()
Standaard. Of als iemand een ''groot'' continent heeft met zijn allen tegen hem![]()
![]()
Respect voor diegene die gewoon Azie vasthoudtquote:Op donderdag 4 september 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Briljant! Feest van herkenning![]()
"Ja Pietje heeft heel Azie en Australie. En ik kan er niet bij want ik heb alleen Zuid-Amerika. Doe er nou eens wat aan man!"
Elke dag![]()
Dat doen wij dus bewust niet. Geluksfactor speelt een te grote rol.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij ons spelen ze dat altijd met de nummertjes omgedraaid als je plek moet kiezen
Dat is zo kut, is het spel echt altijd meteen beslistNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Risk is zo irritant met vrouwen, die spelen ziek passief en dan moet ik het allemaal zelf opknappen. Uiteraard krijg ik dan batta, maar zij overleven door alleen maar te verdedigenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Respect voor diegene die gewoon Azie vasthoudt![]()
![]()
Of een wapenwedloop. 45 legers op Egypte tegen 43 legers op Zuid-Europa. En dan een half uur dobbelenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Standaard. Of als iemand een ''groot'' continent heeft met zijn allen tegen hem
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wtf.. Neuk je ze dan gewoon of wat?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is bij ons Catan. Ga ik al niet lekker, zetten ze die struikrover bij mij. Dat wordt batsen dus.
Beeetje gay pots of je speelt natuurlijk alleen met vrouwen![]()
Is dat met die metrokaartjes en shit? Die is baas inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
Wat echt een bazenspel is is Scotland Yard![]()
![]()
Totaal geen geluk en puur tactiek.![]()
Ja metro,taxi,bus enzoquote:Op donderdag 4 september 2014 13:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is dat met die metrokaartjes en shit? Die is baas inderdaad![]()
![]()
Paultje, ik tel twee hele posts van jou vandaag. Beiden tegen mij gericht, beiden irritant. Dit is je laatste waarschuwing.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wtf.. Neuk je ze dan gewoon of wat?
Beeetje gay potsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Paultje, ik tel twee hele posts van jou vandaag. Beiden tegen mij gericht, beiden irritant. Dit is je laatste waarschuwing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij kan gewoon niet meepraten omdat hij geen matties heeft om bordspelen mee te spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het beste spel is het rubriekenspel.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Paultje, ik tel twee hele posts van jou vandaag. Beiden tegen mij gericht, beiden irritant. Dit is je laatste waarschuwing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry DS2 Pots ik zou niet meer op jouw posts reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kut ventquote:Op donderdag 4 september 2014 14:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sorry DS2 Pots ik zou niet meer op jouw posts reageren![]()
Ja. Of 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet'.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het beste spel is het rubriekenspel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Of 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet'![]()
Alleen die naam al.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het beste spel is het rubriekenspel.geen idee wat het is maar het lijkt me dus echte pure aids.
Het allerleukste spel is toch echt zap de negerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou leuk zeg.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:02 schreef Zhano het volgende:
KrantjemepGegarandeerd iemand aan het janken op verjaardagen
![]()
Je bedenkt 10 rubrieken, dan prik je een letter en je moet dan met die letter in elke categorie iets bedenken.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen die naam al.geen idee wat het is maar het lijkt me dus echte pure aids.
Nee, want het beste spel is FIFA.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je vindt dat toch niet echt het beste spel he?![]()
Mexenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het allerleukste spel is toch echt zap de neger
Zelden zo blij geweest als ik 21 gooi![]()
![]()
Gastquote:Op donderdag 4 september 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bedenkt 10 rubrieken, dan prik je een letter en je moet dan die letter in elke categorie iets bedenken.
[..]
Nee, want het beste spel is FIFA.
Ik bewaar het beste spel voor mijn vrouw
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het witte boterhammenspel?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast
Ik bewaar het beste spel voor mijn vrouwDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Das toevallig ik ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast
Voor jouw vrouw dan
#Baldadig![]()
DS2 ookquote:Op donderdag 4 september 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast
gr gr![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben ook onze eigen versie van Monopoly gemaakt met straatnamen van Veenwouden.
Elke dag![]()
Heeft Veenwouden serieus meer dan 10 straten?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben ook onze eigen versie van Monopoly gemaakt met straatnamen van Veenwouden.
Dat is trouwens exact de reden waarom wij geen eigen Monopoly hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
schatjen dat je bentquote:Op donderdag 4 september 2014 14:05 schreef ThadCastle het volgende:
ik reageerde niet he
lief van mij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat er geen Veenwouden versie is?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heeft Veenwouden serieus meer dan 10 straten?
Dat is trouwens exact de reden waarom wij geen eigen Monopoly hebbenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat lijkt een spel wat ze in de pauze op een sociale werkplaats doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bedenkt 10 rubrieken, dan prik je een letter en je moet dan met die letter in elke categorie iets bedenken.
[..]
Nee, want het beste spel is FIFA.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Betrapt. Jij bent te slim voor dit soort domme vragen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat er geen Veenwouden versie is?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn collega vraagt zich af waarom ik hardop lachquote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat lijkt een spel wat ze in de pauze op een sociale werkplaats doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Only one way to find the answer.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat lijkt een spel wat ze in de pauze op een sociale werkplaats doen.
Ask maver24.![]()
NU GA JE TE VER !!quote:Op donderdag 4 september 2014 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Only one way to find the answer.
Ask maver24.![]()
Daar doen ze het witte boterhammenspelquote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat lijkt een spel wat ze in de pauze op een sociale werkplaats doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Betrapt. Jij bent te slim voor dit soort domme vragen.![]()
Elke dag![]()
Die naam wil ik hier niet meer zienquote:Op donderdag 4 september 2014 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Only one way to find the answer.
Ask maver24.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yesssssssssssssssss!twitter:PlayStationNL twitterde op donderdag 04-09-2014 om 13:32:12#Minecraft: PS4 Edition is nu beschikbaar in de Store! Download de demo/full version via: http://t.co/AFUTQK3Onn http://t.co/nsBzGPkRIy reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik vandaag toch mooi 1.60 verdiendquote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit dan voor aids
Elke dag![]()
demand 0kquote:Op donderdag 4 september 2014 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik vandaag toch mooi 1.60 verdiend
Is ook nog eens 20 cent per 100k gezakt. Kut webapp![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:07 schreef Zhano het volgende:
Yesssssssssssssssss!twitter:PlayStationNL twitterde op donderdag 04-09-2014 om 13:32:12#Minecraft: PS4 Edition is nu beschikbaar in de Store! Download de demo/full version via: http://t.co/AFUTQK3Onn http://t.co/nsBzGPkRIy reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: