SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult ThadCastle en Ozz adoreren als fifagoden
4. Gij zult Rijst discrimineren
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2![]()
Alweer elf jaar geleden, time fliesquote:
Nog zo'n Bredase baas, net als ikzelf natuurlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alweer elf jaar geleden, time flies
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo'n Boerenpummel uit een dorpje uit de buurt die zich een Bredase baas noemtquote:Op donderdag 4 september 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alweer elf jaar geleden, time flies
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kom vechten danquote:Op donderdag 4 september 2014 10:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n Boerenpummel uit een dorpje uit de buurt die zich een Bredase baas noemt
Daarbij zijn oostbrabanders per definitie grotere boerenpummels
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een dorpeling is per defenitie een grotere boerenpummel dan een stedelingquote:Op donderdag 4 september 2014 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Daarbij zijn oostbrabanders per definitie grotere boerenpummels
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je bent pas een echte boerenpummel als je het woord 'definitie' niet kan spellen, zeker als het in de voorgaande post al voorgedaan isquote:Op donderdag 4 september 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een dorpeling is per defenitie een grotere boerenpummel dan een stedeling![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je bent pas een echte boerenpummel als je niet aan typo's doetquote:Op donderdag 4 september 2014 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent pas een echte boerenpummel als je het woord 'definitie' niet kan spellen
Elke dag![]()
Rijst ben jij dat?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:21 schreef Rijst het volgende:
Vanaf 6:40
Wat een kneusjes zijn het ook![]()
Je bent pas een echte boerenpummel als je heel banaal en infantiel in je eigen voetbalstadion maar continu 'boeruh boeruh boeruh' loopt te roepenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent pas een echte boerenpummel als je niet aan typo's doet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
6-1quote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent pas een echte boerenpummel als je heel banaal en infantiel in je eigen voetbalstadion maar continu 'boeruh boeruh boeruh' loopt te roepenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1-5quote:Op donderdag 4 september 2014 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wacht maar tot wij weer eens thuis mogen tegen jullieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je bent pas echt een boerenpummel als je niet ziet dat dat een incident was.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee voor het feit dat dit het 6de seizoen op rij is waarin AZ geen 1 rol van betekenis speeltquote:Op donderdag 4 september 2014 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staat voor 6 jaar niet op nummer 1 geeindigd?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is dat zo? Wie heeft de PS4 bij release meteen gehaald dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:33 schreef Rijst het volgende:
One komt morgen uit. Echt noboddie hier die hem ook gaat halen? Was bij de ps4 toch andersDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
noboddie want die waren gelijk uitverkocht.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie heeft de PS4 bij release meteen gehaald dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |