abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144212351
De volgende opdracht:

Een soortgelijke van dezelfde band heb ik ook in het onderschrift-topic gebruikt, maar deze is geschikter om mee te shoppen, lijkt me! :)
Uiterlijk 8-9-'14 om 19.00 bij mij inleveren! ^O^ (Is 3 dagen genoeg?)

*O* GAME ON!!! *O*
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:52:10 #52
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_144213405
Gefeliciteerd Gloorbek... ^O^

Leuke nieuwe foto... Maar weer eens wat verzinnen...
Photoshop your own reality...
pi_144213591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:

[..]

Ik zou dat prima vinden maar besef dat dat voor sommigen al een reden zou zijn om maar niet te stemmen. Eerst iets moeten kopiëren, dan plakken en aanpassen is best wel ingewikkeld... :+

Maar zoiets als dit zou volgens mij wel werken en het is idd maar een paar minuten werk om het te tellen...

Voorbeeld:
1- Foto 3
2- Foto 1
3- Foto 5
niet echt duidelijk nu las ik dus foto 3 krijgt 1 punt , foto 1 de 2 punten en foto 5 de drie punten.
Wat een gedoe om niets. Gewoon lekker de poll houden. Geloven dat deelnemers echt niet op zichzelf stemmen en steeds een schopje geven.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144213775
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:00 schreef Gloorbek het volgende:
--< Battlepost, de uitslag! >--

[ afbeelding ]

de poll is gesloten en de stemmen zijn geteld!

[ afbeelding ]

De winnaar is: -O- Gloorbek -O-

[ afbeelding ]

1. Nattekat - Derde plaats! 1 punt
2. ToT: -Tweede plaats! 2 punten
3. Gloorbek - Winnaar! 3 punten
4. Mubassi
5. Osvaldo2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* ToT *O* Gefliciteerd met je 2e plaats, ik geef jou de eer een nieuwe battle te starten!
(deze jongen gaat lekker op vakantie morgen :W )
Gefeliciteerd Gloorbek en Tot en Nattekat *O*

overigens fijne vakantie Gloortje! :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144213852
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef ToT het volgende:
De volgende opdracht:

[ afbeelding ]

Een soortgelijke van dezelfde band heb ik ook in het onderschrift-topic gebruikt, maar deze is geschikter om mee te shoppen, lijkt me! :)

*O* GAME ON!!! *O*
-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- ohw en voor het geval je dacht dat ik er iets mee kon...

}:|
pi_144213917
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef Dottey het volgende:

[..]

-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- ohw en voor het geval je dacht dat ik er iets mee kon...

}:|
Ehhh....okee?
pi_144213946
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Ehhh....okee?
Ja *zucht*

wat moet je hier nou mee dan?
pi_144213973
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ja *zucht*

wat moet je hier nou mee dan?
Pik gewoon 1 van die 3 er uit en ga daar mee aan de slag. :)
pi_144214016
mijn inzending :')

edit: verstuurd
pi_144214064
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Pik gewoon 1 van die 3 er uit en ga daar mee aan de slag. :)
* Dottey zit in moppermodus
Je kunt ze niet los van elkaar gebruiken.. of je moet weer frankenstein gaan spelen...
*zucht*

ik houd het wel bij die inzending ..
pi_144214210
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:04 schreef Dottey het volgende:

[..]

* Dottey zit in moppermodus
Je kunt ze niet los van elkaar gebruiken.. of je moet weer frankenstein gaan spelen...
*zucht*

ik houd het wel bij die inzending ..
Je kunt ze ook achter iets of iemand zetten.

Ik heb 4 concrete ideeën en 2 beginnetjes.
pi_144214259
Slaap er anders ff een nachtje over.

Sowieso die voorste kun je wel los knippen van de rest,
pi_144215203
Gefeliciteerd Nattekat en Tot! *O*
pi_144219643
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Gefeliciteerd Nattekat en Tot! *O*
*O* Thx!
pi_144224116
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef ToT het volgende:
De volgende opdracht:

[ afbeelding ]

*O* GAME ON!!! *O*
Oké....... :o
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:08 schreef ToT het volgende:
Slaap er anders ff een nachtje over.

Sowieso die voorste kun je wel los knippen van de rest,
Dat ga ik maar doen denk ik..... :')
pi_144224147
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:29 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Oké....... :o

[..]

Dat ga ik maar doen denk ik..... :')
Whehehe! :D

Ik had niet verwacht dat mensen hier van terug zouden schrikken! :o Er zijn zo veel mogelijkheden mee!
pi_144224200
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehehe! :D

Ik had niet verwacht dat mensen hier van terug zouden schrikken! :o Er zijn zo veel mogelijkheden mee!
Is er een PNG beschikbaar....? :o

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2014 23:31:27 ]
pi_144224257
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Is er een PNG beschikbaar....? :o
Nee ik ben er zelf nog niet aan begonnen, misschien morgen. Is van een aantal factoren afhankelijk. 1 daarvan is of ik komende nacht voor de verandering een keer WÉL kan slapen. :X
pi_144224342
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee ik ben er zelf nog niet aan begonnen, misschien morgen. Is van een aantal factoren afhankelijk. 1 daarvan is of ik komende nacht voor de verandering een keer WÉL kan slapen. :X
Hoelang ben je al wakker dan?!
pi_144224447
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Hoelang ben je al wakker dan?!
Ach ik slaap elke nacht wel 3 uurtjes of zo, vannacht 2, maar bij lange na niet genoeg.
Een bepaalde medicatie die ik slik is weer met 50% verhoogd zodat ik nu op 300% van de reguliere dosering zit. (De vorige dosering was al zeer uitzonderlijk.)
De meest voorkomende bijwerking: slapeloosheid. :')
pi_144224552
Oh en soms val ik ook nog even rond een uur of 10 's ochtends in slaap voor een hazenslaapje. :')

Maar goed, dat kan allemaal verder via de DM he! ;)
pi_144224836
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef ToT het volgende:
Oh en soms val ik ook nog even rond een uur of 10 's ochtends in slaap voor een hazenslaapje. :')

Maar goed, dat kan allemaal verder via de DM he! ;)
IDD :*
  zaterdag 6 september 2014 @ 00:44:12 #73
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_144227594
Ik heb al iets gemaakt maar weet het nog niet, morgen er nog maar eens kritisch naar kijken... }:|
Photoshop your own reality...
pi_144235247
Onverwacht goed en lang geslapen! :O
Ik zal zo aan die .PNG'tjes beginnen.......na veel sterke koffie!
pi_144235540

Alledrie in wat grof uitgeknipte .PNG'tjes. Finetuning volgt. :)

Alledrie zijn inmiddels wat verbeterd. (Niet geweldig, maar genoeg om goed mee te kunnen werken! ;) )

[ Bericht 13% gewijzigd door ToT op 06-09-2014 16:56:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')