Vanaf hier stelde het verhaal teleur.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:50 schreef britneycheers het volgende:
Ik lag heerlijk diep te slapen tot ik opeens wakker schrok. Mijn raam stond toevallig open en ik hoorde luid gelach en het woord "VODKA" een paar keer geroepen worden.
Ik val geen mensen lastig met luide gesprekken.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:53 schreef Woelwater het volgende:
Ondanks de mentaliteit zijn ze nog eerder hun nest uit dan jij.
Maar wel met schreeuwtopics. Doeiquote:Op donderdag 4 september 2014 09:55 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik val geen mensen lastig met luide gesprekken.
Je bent een leugenachtige narcistische tyfushoer en ik spreek namens een zeer groot gedeelte van de wereldbevolking zeggende dat wij hopen dat je zeer spoedig op bijzonder pijnlijke wijze bijna sterft. Of in ieder geval je vingers en je stembanden verliest.quote:
Wel met kuttopics.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:55 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik val geen mensen lastig met luide gesprekken.
Mijn vader had ze ingehuurdquote:Op donderdag 4 september 2014 09:55 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
De werkgever was al vertrokken?
Ja, dat dacht ik, maar die was dus al vertrokken?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Mijn vader had ze ingehuurd
De appel valt niet ver van de boom.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n pauper zijn dat je je klusjes moet laten uitvoeren door Polenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
dan jij.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:53 schreef Woelwater het volgende:
Ondanks de mentaliteit zijn ze nog eerder hun nest uit dan jou.
Had ik het de eerste keer toch goedquote:Op donderdag 4 september 2014 10:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
dan jij.
Ga terug naar school.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |