Klacht: het is allemaal de schuld van Kapitein Iglo met zn diverse vissticks verpakkingen!quote:Je account is tijdelijk geblokkeerd omdat je een van onze regels hebt overtreden. Je kunt weer posten kort na woensdag 10 september 2014 om 10:00:07 uur.
Klik op deze balk voor meer informatie
Vuur hoger zetten.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:44 schreef BloedendeVagina het volgende:
...vallen altijd uit elkaar bij het bakken.
Zal ik volgende keer proberen. Maar volgens mij vallen ze alleen niet uit elkaar als je ze aan laat branden. Dat is zonde.quote:
Geen idee, ik kook niet, maar ik zou het zo doen dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer proberen. Maar volgens mij vallen ze alleen niet uit elkaar als je ze aan laat branden. Dat is zonde.
Ik flikker ook liever een pizza in de ovenquote:Op donderdag 4 september 2014 01:56 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Geen idee, ik kook niet, maar ik zou het zo doen dan.
En welke regel was dat dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:44 schreef BloedendeVagina het volgende:
Je account is tijdelijk geblokkeerd omdat je een van onze regels hebt overtreden.
Jouw avatar is veel vervuilender voor het forum anders?quote:Op donderdag 4 september 2014 02:02 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Kan deze TS niet op één of andere manier voor altijd van het forum verdwijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |