quote:Op donderdag 4 september 2014 00:42 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, meer wortels eten knul
je lultquote:Op donderdag 4 september 2014 00:42 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, meer wortels eten knul
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:49 schreef richolio het volgende:
Je hebt waarschijnlijk perongeluk een ander font geactiveerd. Dit kan je wel terug draaien, tik deze code eens in;
[ afbeelding ]
Hmm, desktop misschien. Mobiel is nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 4 september 2014 00:48 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
je lult
ts heeft gelijk
gedeeltelijk
de font heeft een andere fok!
Ja, die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:49 schreef richolio het volgende:
Je hebt waarschijnlijk perongeluk een ander font geactiveerd. Dit kan je wel terug draaien, tik deze code eens in;
[ afbeelding ]
Zit desktop ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm, desktop misschien. Mobiel is nog steeds hetzelfde
Waarom opende je dit topic dan in ONZ?quote:Op donderdag 4 september 2014 02:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
AHA.
Thanks dude.
Ik wist wel dat ik niet gek was.
Voor het geval ik wel gek was en zou worden uitgelachen.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom opende je dit topic dan in ONZ?
TEKKEN 2quote:Op donderdag 4 september 2014 00:49 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik open amper topics man.quote:Op donderdag 4 september 2014 07:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Helaas TS:
Je hebt oogaids opgelopen
De oorzaken kunnen zijn:
1. TTT (Teveel Tering Topics)
2. TS is homo en heeft zijn oog laten penetreren door een besmet iemand
Zeg ik ook altijd.quote:
Ja dan is het optie 2 sorry man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |