nehh manquote:Op woensdag 3 september 2014 23:54 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik zou maar aardig zijn voor deadprezje.. de ridder van de minderheden.
ik moest lachenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die gast heeft z'n rechterhand eraf gehakt, zo links is 'ie.
Hoe weet je dat? Heb je het uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:57 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nachtbagger op FOK! anno 2014..
Kijken naar m'n zakhaar wat langzaam groeit is nog leuker.
Ook bij #TeamCopthorne moest er worden bezuinigd.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, Agentdoorn, maar je campagne is een beetje te goedkoop.
Tijd voor een lijstverbintenis, dan fix ik dat wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ook bij #TeamCopthorne moest er worden bezuinigd.
quote:
Ik nie want ik snap e nieeeequote:Op woensdag 3 september 2014 23:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die gast heeft z'n rechterhand eraf gehakt, zo links is 'ie.
Boeiend #schijtaandeoverheidquote:Op donderdag 4 september 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet verder vertellen, blauw kijkt mee.
Copthorne kan vast wel ergens een restzetel krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tijd voor een lijstverbintenis, dan fix ik dat wel.
Jij bent duidelijk geen lid van #TeamDeadprezquote:Op donderdag 4 september 2014 00:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan.
Ik ben sinds een tijdje apolitiek.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen lid van #TeamDeadprez
Coalitie deadprez-Copthorne.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tijd voor een lijstverbintenis, dan fix ik dat wel.
Als jij mod wordt zal ik de dm's openbaren die je me een paar dagen terug stuurde.quote:
Is dit chantage? Overigens weet ik niks af van dm's. Ik ontken hierbij alles.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als jij mod wordt zal ik de dm's openbaren die je me een paar dagen terug stuurde.
Ekte politicus, deze boi.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is dit chantage? Overigens weet ik niks af van dm's. Ik ontken hierbij alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |