dit soort mensenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:22 schreef bepklep82 het volgende:
Gewoon eraf flikkeren joh.
Mensen hebben zoveel FB vrienden dat ééntje minder echt niet opvalt.
Ikzelf doe altijd een halfjaarlijkse clean-up en een jaarlijkse.
De halfjaarlijkse zijn meestal lui die ik ooit heb toegevoegd omdat onze paden elkaar op enig moment in ons leven hebben gekruist.
De jaarlijkse lui die screen ik op de frequentie van real life contact. Als dat er niet is, dan hoef ik je ook niet op FB.
Dat ruimt lekker snel op joh!
Al die oud klasgenoten, collega's en verre vrienden die je toevoegen omdat ze je nog kennen uit een ver verleden maar eigenlijk geen toevoeging zijn aan je bestaan. Wieberen!
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:22 schreef bepklep82 het volgende:
De halfjaarlijkse zijn meestal lui die ik ooit heb toegevoegd omdat onze paden elkaar op enig moment in ons leven hebben gekruist.
De jaarlijkse lui die screen ik op de frequentie van real life contact. Als dat er niet is, dan hoef ik je ook niet op FB.
Al die oud klasgenoten, collega's en verre vrienden die je toevoegen omdat ze je nog kennen uit een ver verleden maar eigenlijk geen toevoeging zijn aan je bestaan. Wieberen!
Doel je nu op mij? Of op de mensen die ik bedoel?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit soort mensen.. m'n schaamhaar begint spontaan te rozen man
op jouquote:Op woensdag 3 september 2014 23:25 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
[..]
Doel je nu op mij? Of op de mensen die ik bedoel?
omdat je facebook hebt en jouw reactiequote:Op woensdag 3 september 2014 23:26 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Omdat ik geen 600 FB vriendjes wil/nodig heb?
Jazeker, al sinds 2006 toen de rest van NL nog massaal op Hyves zat.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat je facebook hebt en jouw reactie
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Jazeker, al sinds 2006 toen de rest van NL nog massaal op Hyves zat.
Mijn FB bestaat voor 60% uit fam en vaste vriendenkring. Handig voor het plannen van motorritjes en familiedagen.
Of voor het delen van familie kiekjes met je pa in Brazilië zodat ie zijn kleinzoon een beetje kan volgen.
wow stoer zegquote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef Seam het volgende:
damn nigga, dit is wel erg triest. Geen enkele chimi is 2,5 jaar waard mang. Gewoon lekker die snollen uit elkaar trekken naar een paar dagen.
De hele grap van Facebook is juist dat je nog eens ziet waar mensen die je niet zo vaak meer spreekt mee bezig zijn. Van mijn vrienden hoor ik dat wel als ik ze zie.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:22 schreef bepklep82 het volgende:
En buiten dit.. Who cares wat zij er van zal vinden. Jij bepaalt toch zeker wiens geklaag je wel of niet wilt lezen op jouw FB. Als ze er wel rouwig om zou zijn dan hadden jullie wel gewoon normaal contact blijven houden.
Er is een verschil tussen mensen die ik niet zo vaak spreek en mensen die je toevoegen omdat je ooit 20 jaar geleden bij hen in de klas zat. Dan voegen ze je toe en that's it.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
De hele grap van Facebook is juist dat je nog eens ziet waar mensen die je niet zo vaak meer spreekt mee bezig zijn. Van mijn vrienden hoor ik dat wel als ik ze zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |