Dit of infecteer haar met hivquote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef Klaploper het volgende:
Als je haar niet uit je vriendenlijst durft te knikkeren, kanker haar er dan gewoon af. Is best wat stoerder.
Ik heb haar direct na de break up verwijderd, heb geen reden om dr toe te voegen en zou het ook absoluut niet doen. Nu ben je te laat.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef Badger. het volgende:
Het is al bijna 2,5 jaar uit, maar nog altijd trek ik het slecht om posts van mijn ex op Facebook te zien. Daartoe heb ik haar geblokkeerd, zodat ik haar activiteiten niet in mijn newsfeed te zien krijg.
Maar eigenlijk wil ik überhaupt dat hele mens niet meer op FB hebben. Ik spreek haar nooit meer, heb haar al ruim een jaar niet meer gezien.
Ik vind echter dat ik het ook niet kan maken om haar uit mijn vriendenlijst te knikkeren, want het komt vrij triest over om specifiek haar eruit te knikkeren en verder niemand. Het lijkt dan net alsof ik heel treurig er nog steeds mee zit na al die tijd, wat ook wel een beetje zo is maar zij mag dit niet weten natuurlijk![]()
Klacht : Dilemma.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:52 schreef ntm het volgende:
Vriendenlijst verbergen of instellen op Facebook dat je haar activiteiten niet meer in je timeline krijgt te zien.
Wel sneu dat je er na 2,5 jaar nog meezit
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |