Eigen topic eerst.quote:
Akkoord.quote:
Eerst maar eens leren dat mods niet kunnen bannen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik vint dat ik mod moet worden
kan ik iig die zemmel hood90 banne
Oh oh Lomephork voelt ze goed cuz he a mawdquote:Op woensdag 3 september 2014 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eigen topic eerst.
[..]
Akkoord.
[..]
Eerst maar eens leren dat mods niet kunnen bannen.
Natuurlijk niet broeder, je moet enkel wel het kaf van het koren scheiden.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oh oh Lomephork voelt ze goed cuz he a mawd
Opgelost.quote:
wat de neuk is dan het nut van mod zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eigen topic eerst.
[..]
Akkoord.
[..]
Eerst maar eens leren dat mods niet kunnen bannen.
Ja en dat is nu opgelost dus we kunnen weerquote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Hjb jij bent al geweest en kwam niet meer online.
Die chicks diggen die blauwe kleurtje toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat de neuk is dan het nut van mod zijn
ik wil offisieel niet meer mod zijn sorry als jullie mij overweegten
dat jij met je magere lichaampje van 40 kilo een stadionverbod hebt blijf ik verrassend vindenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dat is nu opgelost dus we kunnen weer
nee man heb je die serie nie gezien orange is the new zwartquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die chicks diggen die blauwe kleurtje toch?
Ja jammer wel.
40 kilo? Ehh okequote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat jij met je magere lichaampje van 40 kilo een stadionverbod hebt blijf ik verrassend vinden
ik ..........wordt......quote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef Nober het volgende:
Het is nog steeds niet bekend dat ik mod wordt
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Faux. het volgende:
ik mod wordt
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag daar ging je carriere en je huis en je toekomst en alles wat je ooit lief hebt gehad
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef richolio het volgende:
Ik wordt joh?Om mod te zijn moet je eerst kunnen spellen.
quote:
De kans dat het wordt was was 50% dus ik nam eens een gok, yolo jwz.quote:
Ik wort, wordd, wortd zijn ook nog opties. Oneindig veel mogelijkhedenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De kans dat het wordt was was 50% dus ik nam eens een gok, yolo jwz.
Nee die kans was 0%quote:Op woensdag 3 september 2014 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De kans dat het wordt was was 50% dus ik nam eens een gok, yolo jwz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |